Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школьное иноязычное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Пасічник, Олександр (аспірант Інституту АПН України; старший викладач Хмельницького національного університету).
    Організація перевірки якості шкільної іншомовної навчальної літератури в Україні та її результати / О. Пасічник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
шкільна іншомовна освіта -- шкільна іншомовна навчальна література -- шкільні підручники -- підручники з іноземних мов -- навчальна література -- моніторинг якості підручників -- моніторингові дослідження -- навчально-методичне забезпечення -- школьное иноязычное образование -- школьная иноязычная учебная литература -- школьные учебники -- учебники по иностранным языкам -- учебная литература -- мониторинг качества учебников -- мониторинговые исследования -- учебно-методическое обеспечение
Анотація: Розглядаються основні форми перевірки ефективності шкільної іншомовної літератури у Україні, основними з яких є педагогічна експертиза, апробація та моніторингові дослідження; також автор розглядає результати цих перевірок.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов ).
    Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 41-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- іноземні мови -- иностранные языки -- зміст навчання іноземних мов -- содержание изучения иностранных языков -- компетентнісно-діяльнісна технологія -- компетентностно-деятельная технология -- шкільні підручники -- школьные учебники -- іншомовна комунікативна компетентність -- иноязычная коммуникативная компетентность -- компетентна особистість -- компетентная личность -- компетентність -- компетентность -- шкільна іншомовна освіта -- школьное иноязычное образование -- цілі іншомовної освіти -- цели иноязычного образования
Анотація: Розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня.


Знайти схожі

3.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабраторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України).
    Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ" : зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 21-30 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
наступність навчання -- преемственность обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- рівневе навчання -- уровневое обучение -- профільна школа -- профильная школа -- профільне навчання -- профильное обучение -- вища школа -- высшая школа -- іноземна мова для професійних цілей -- иностранный язык для профессиональных целей -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- іншомовна освіта -- иноязычное образование -- шкільна іншомовна освіта -- школьное иноязычное образование -- немовні ВНЗ -- неязыковые ВУЗы -- старша школа-ВНЗ -- старшая школа-ВУЗ
Анотація: Розглядається актуальна для вітчизняної освіти проблема забезпечення наступності навчання іноземної мови у старшій профільній школі та ВНЗ. На підставі аналізу змісту навчальних програм, анкетування студентів та викладачів вказується, що в окремих випадках спостерігається порушення принципу наступності, оскільки доволі часто курси вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі та ВНЗ функціонують автономно та нескоординовано. З огляду на це визначаються чинники, що порушують наступність іншомовної освіти, та окреслюються шляхи подолання негативних тенденцій розвитку цієї галузі.


Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіи НАПН України)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)