Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=электронные средства обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Теслик, А. Г.
Особенности применения электронных средств
обучения
при подготовке специалистов локомотивного хозяйства / А. Г. Теслик, В. А. Морозов> // Локомотив-информ. - 2010. -
№ 12
. - С. 61-63
УДК
629.41.004
Рубрики:
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
Кл.слова (ненормовані):
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
--
ЛОКОМОТИВНОЕ ХОЗЯЙСТВО
--
ЭЛЕКТРОННЫЕ
СРЕДСТВА
ОБУЧЕНИЯ
--
УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС
--
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
--
ЛОКОМОТИВНЕ ГОСПОДАРСТВО
--
ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ
Дод.точки доступу:
Морозов, В. А.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Волинський, В. П.
Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв'язання) / В. П. Волинський> //
Педагогіка і психологія
: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 79-86, О. С. (Красовський). - Бібліографія : С.86 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные
средства
обучения
--
аудіовізуальні засоби навчання
--
електронні засоби навчання
--
засоби навчання
--
образование Украины
--
обучение
--
освіта України
--
проектирование
--
проектування
--
средства
обучения
--
технические
средства
обучения
--
технічні засоби навчання
--
шкільна освіта
--
школьное обучение
--
электронные
средства
обучения
Анотація:
З урахуванням актуальності проблеми проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів визначені пріоритетні завдання і дії, необхідні для їх розв'язання, шляхи удосконалення проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ ).
Перейти к внешнему ресурсу:
Проектування і створення аудіовізуальних електронних
Знайти схожі
>
3.
Волинський, В. П.
Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / В. П. Волинський> //
Педагогіка і психологія
: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 90-97, О. С. (Красовський). - Бібліографія : С.97 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
АВЕЗ
--
аудиовизуальные
электронные
средства
--
аудіовізуальні електронні засоби
--
дидактическая роль и назначение
--
дидактична роль і призначення
--
електронні засоби навчання
--
засоби навчання
--
информатизация образования
--
информационные функции
--
інформатизація освіти
--
інформаційні функції
--
методология образования
--
методологія освіти
--
навчання
--
обучение
--
педагогические возможности
--
педагогічні можливості
--
средства
обучения
--
технические
средства
обучения
--
технічні засоби навчання
--
технологии
обучения
--
технології навчання
--
электронные
средства
обучения
Анотація:
Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ). Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічних можливостей. Йдеться про педагогічні процеси з використанням АВЕЗ у системі "вчитель - АВЕЗ - учень". Потрібно визначати змістові ознаки поняття "інформаційні функції" як систематизований і анотований перелік специфічних явищ, об'єктів, процесів. "Призначення" визначати як систематизований перелік взаємопов'язаних (споріднених) завдань. "Роль" визначати як значущість (достатність) навчально-пізнавальної, операційно-діяльнісної, керівної інформації в змістових ознаках АВЕЗ. Визначаються пізнавально-інформаційні та регулятивно-інформаційні (керівн і) функції АВЕЗ.
Знайти схожі
>
4.
Волинський, В. П.
Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 4
. - С. 97-106. - Література : С.106 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные
средства
обучения
--
аудіовізуальні засоби навчання
--
електронні засоби навчання
--
засоби навчання
--
информационные технологии в образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
мультимедийные
средства
обучения
--
мультимедійні засоби навчання
--
средства
обучения
--
электронные
средства
обучения
Анотація:
На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття " аудіовізуальні електронні засоби навчання".
Знайти схожі
>
5.
Костіков, Микола Павлович
(аспірант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
Створення бази знань граматики польської мови / М. П. Костіков> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 243-248 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
32.973.26(4УКР)-018.2 + 81.2ПОЛс-2
Рубрики:
Техника
Техніка
Программное обеспечение
Програмне забезпечення
Грамматика польского языка
Граматика польської мови
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
інновації в освіті
--
инновации в образовании
--
освітні технології
--
образовательніе технологии
--
інформаційні технології в навчанні
--
информационные технологии в обучении
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
изучение иностранных языков
--
вивчення іноземних мов
--
бази даних
--
базы данных
--
базы знаний
--
бази знань
--
грамматика
--
граматика
--
интеллектуальные обучающие системы
--
інтелектуальні навчальні системи
--
обучающие системы
--
навчальні системи
--
морфология языка
--
морфологія мови
--
польский язык
--
польська мова
--
продукционные модели
--
продукційні моделі
--
электронные
средства
обучения
--
електронні засоби навчання
--
электронные
словари
--
електронні словники
Анотація:
Проаналізовано можливості використання баз знань для розробки інтелектуальної навчальної системи з граматики польської мови. Описано підхід до створення баз знань у морфології.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Гуржій, А. М.
Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 82-87. - Література : С.87 : 6 назв
УДК
^A371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные
средства
обучения
--
аудіовізуальні засоби навчання
--
динамические аудиовизуальные
электронные
средства
--
динамічні аудіовізуальні електронні засоби
--
електронні засоби навчання
--
ефективність використання
--
засоби навчання
--
наглядность
обучения
--
наочність навчання
--
новітні технології навчання
--
новые технологии
обучения
--
средства
обучения
--
технические
средства
обучения
--
технічні засоби навчання
--
технологии
обучения
--
технології навчання
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
электронные
средства
обучения
--
эффективность использования
Анотація:
Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, й ого інтенсифікації та раціоналізації.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.
Знайти схожі
>
7.
Василенко, Н. В.
(доктор педагогічних наук; професор; Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників).
Компьютерная поддержка перманентного
обучения
руководителя учебного заведения:
электронные
средства
обучения
[Текст] / Н. В. Василенко> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 2
. - С. 69-77. - Библиогр. в конце ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.253
Рубрики:
Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники
--
комп'ютерна підтримка
--
перманентне навчання
--
система післядипломної освіти
--
керівники загальноосвітнього навчального закладу
--
электронные
учебники
--
компьютерная поддержка
--
перманентное обучение
--
система последипломного образования
--
руководители общеобразовательного учебного учреждения
--
электронные
средства
обучения
--
електронні засоби навчання
Анотація:
Раскрыто ряд принципиальных отличий электронного пособия от пособий, изготовленных типографским способом, и определены преимущества перед традиционными видами пособий. Описываются методики подготовки, создания и реализация электронных пособий.
Утримувачі документа:
УІПА
Знайти схожі
>
8.
Дидактичне призначення і
роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та інші]> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 4
. - С. 51-60. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
автономні мультимедійні засоби навчання
--
автономные мультимедийные
средства
обучения
--
аудиовизуальные
средства
обучения
--
аудиовизуальные
электронные
средства
обучения
--
аудіовізуальні засоби навчання
--
дидактика
--
електронні засоби навчання
--
засоби навчання
--
информационные технологии в образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
мультимедийные
средства
обучения
--
мультимедійні засоби навчання
--
средства
обучения
--
электронные
средства
обучения
Анотація:
На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрем а дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автоно мних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням а удіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\8.pdf
Дод.точки доступу:
Гуржій, А. М.; Волинський, В. П.; Чорноус, А. В. ; Красовський, О. С.; Топузов, М. О.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)