Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=электронные средства обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Теслик, А. Г.
    Особенности применения электронных средств обучения при подготовке специалистов локомотивного хозяйства / А. Г. Теслик, В. А. Морозов // Локомотив-информ. - 2010. - № 12. - С. 61-63
УДК
Рубрики: ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ
   ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ

Кл.слова (ненормовані):
ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- ЛОКОМОТИВНОЕ ХОЗЯЙСТВО -- ЭЛЕКТРОННЫЕ СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ -- УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС -- ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ -- ЛОКОМОТИВНЕ ГОСПОДАРСТВО -- ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ


Дод.точки доступу:
Морозов, В. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Волинський, В. П.
    Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв'язання) / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 79-86, О. С. (Красовський). - Бібліографія : С.86 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- образование Украины -- обучение -- освіта України -- проектирование -- проектування -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- шкільна освіта -- школьное обучение -- электронные средства обучения
Анотація: З урахуванням актуальності проблеми проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів визначені пріоритетні завдання і дії, необхідні для їх розв'язання, шляхи удосконалення проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ ).

Перейти к внешнему ресурсу: Проектування і створення аудіовізуальних електронних

Знайти схожі

3.


    Волинський, В. П.
    Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 90-97, О. С. (Красовський). - Бібліографія : С.97 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
АВЕЗ -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- дидактическая роль и назначение -- дидактична роль і призначення -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информатизация образования -- информационные функции -- інформатизація освіти -- інформаційні функції -- методология образования -- методологія освіти -- навчання -- обучение -- педагогические возможности -- педагогічні можливості -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- электронные средства обучения
Анотація: Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ). Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічних можливостей. Йдеться про педагогічні процеси з використанням АВЕЗ у системі "вчитель - АВЕЗ - учень". Потрібно визначати змістові ознаки поняття "інформаційні функції" як систематизований і анотований перелік специфічних явищ, об'єктів, процесів. "Призначення" визначати як систематизований перелік взаємопов'язаних (споріднених) завдань. "Роль" визначати як значущість (достатність) навчально-пізнавальної, операційно-діяльнісної, керівної інформації в змістових ознаках АВЕЗ. Визначаються пізнавально-інформаційні та регулятивно-інформаційні (керівн і) функції АВЕЗ.


Знайти схожі

4.


    Волинський, В. П.
    Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Література : С.106 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения
Анотація: На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття " аудіовізуальні електронні засоби навчання".


Знайти схожі

5.


    Костіков, Микола Павлович (аспірант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Створення бази знань граматики польської мови / М. П. Костіков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 243-248 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 32.973.26(4УКР)-018.2 + 81.2ПОЛс-2
Рубрики: Техника
   Техніка

   Программное обеспечение

   Програмне забезпечення

   Грамматика польского языка

   Граматика польської мови

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
інновації в освіті -- инновации в образовании -- освітні технології -- образовательніе технологии -- інформаційні технології в навчанні -- информационные технологии в обучении -- іноземні мови -- иностранные языки -- изучение иностранных языков -- вивчення іноземних мов -- бази даних -- базы данных -- базы знаний -- бази знань -- грамматика -- граматика -- интеллектуальные обучающие системы -- інтелектуальні навчальні системи -- обучающие системы -- навчальні системи -- морфология языка -- морфологія мови -- польский язык -- польська мова -- продукционные модели -- продукційні моделі -- электронные средства обучения -- електронні засоби навчання -- электронные словари -- електронні словники
Анотація: Проаналізовано можливості використання баз знань для розробки інтелектуальної навчальної системи з граматики польської мови. Описано підхід до створення баз знань у морфології.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

6.


    Гуржій, А. М.
    Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Література : С.87 : 6 назв
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- динамические аудиовизуальные электронные средства -- динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- електронні засоби навчання -- ефективність використання -- засоби навчання -- наглядность обучения -- наочність навчання -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- шкільна освіта -- школьное образование -- электронные средства обучения -- эффективность использования
Анотація: Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, й ого інтенсифікації та раціоналізації.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

7.


    Василенко, Н. В. (доктор педагогічних наук; професор; Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників).
    Компьютерная поддержка перманентного обучения руководителя учебного заведения: электронные средства обучения [Текст] / Н. В. Василенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 69-77. - Библиогр. в конце ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.253
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- комп'ютерна підтримка -- перманентне навчання -- система післядипломної освіти -- керівники загальноосвітнього навчального закладу -- электронные учебники -- компьютерная поддержка -- перманентное обучение -- система последипломного образования -- руководители общеобразовательного учебного учреждения -- электронные средства обучения -- електронні засоби навчання
Анотація: Раскрыто ряд принципиальных отличий электронного пособия от пособий, изготовленных типографским способом, и определены преимущества перед традиционными видами пособий. Описываются методики подготовки, создания и реализация электронных пособий.

Утримувачі документа:
УІПА

Знайти схожі

8.


   
    Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та інші] // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 51-60. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
автономні мультимедійні засоби навчання -- автономные мультимедийные средства обучения -- аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- дидактика -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения
Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрем а дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автоно мних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням а удіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\8.pdf

Дод.точки доступу:
Гуржій, А. М.; Волинський, В. П.; Чорноус, А. В. ; Красовський, О. С.; Топузов, М. О.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)