Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=эффективность спонсорства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Соловей, Надія Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного авіаційного університету інституту економіки та менеджменту).
    Спонсорство як один із видів маркетингових комунікацій / Н. Соловей, К. Маліношевська // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 30-33 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- види маркетингових комунікацій -- маркетингова діяльність -- принципи спонсорства -- просування бренду -- ефективність спонсорства -- маркетинговые коммуникации -- виды маркетинговых коммуникаций -- маркетинговая деятельность -- продвижение бренда -- эффективность спонсорства
Анотація: Розглянутий один з видів інтеграційних маркетингових комунікацій - спонсорство. Визначені основні принципи спонсорства, переваги та недоліки просування себе і свого бренду за допомогою спонсорства. Охарактеризований механізм роботи спонсорства і основні критерії оцінки його результатів.


Дод.точки доступу:
Маліношевська, Катерина Іванівна (аспірантка Національного авіаційного університету; Інститут економіки та менеджменту)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)