Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=інновації в педагогіці<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Герасименко, Т. В.
Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні
інновації
у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів
--
вища освіта
--
воспитание студентов
--
высшее образование
--
добрачные установки молодежи
--
дошлюбна підготовка
--
дошлюбні настанови молоді
--
инновации в педагогике
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
інновації
в
педагогіці
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
образовательные инновации
--
освітні
інновації
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
підготовка до сімейного життя
--
подготовка к семейной жизни
--
семейное воспитание
--
сімейне виховання
--
формирование личности
--
формирование личности студента
--
формування особистості
--
формування особистості студента
Анотація:
В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Хроменко, Ірина
(керівник консультативно- тренінгового центру "Педагог"; Черкаська область).
Педагогіка вчителя-новатора Є.М. Ільїна як орієнтир у використання інновацій на сучасному уроці світової літератури (Закінчення) / І. Хроменко> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 6
. - С. 24-27. - Література : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художніх творів
--
аналіз художнього тексту в школі
--
инновационные методы обучения
--
інновації
в освіті
--
інновації
в
педагогіці
--
інноваційні методи навчання
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методи навчання
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
методы обучения
--
педагогическое новаторство
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Аналізується спадщина видатного російського педагога, вчителя літератури Євгена Ільїна. Розглядаються можливості використання його спадщини (особливо методики аналізу художнього твору) на сучасному уроці світової літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Ильин, Евгений Николаевич (педагог-новатор) \о нем\; Ільїн, Євгеній Миколайович (педагог-новатор) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Остренко, С. А.
(Днепропетровский национальный университет им. О. Гончара; Днепропетровск).
Бинарный характер инновационной деятельности в образовании / С. А. Остренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 12
. - С. 41-46. - Библиогр.: с. 46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
бинарные оппозиции
--
бінарні опозиції
--
инновации в образовании
--
инновации в педагогике
--
инновационная деятельность
--
інновації
в освіті
--
інновації
в
педагогіці
--
інноваційна діяльність
--
образовательные инновации
--
педагогические инновации
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Раскрывается бинарный характер инновационной деятельности. Обосновывается универсальность инновационной деятельности как установленного когнитивного или культурного образца.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Установчий вебінар Всеукраїнського
науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп"> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 5
. - С. 10-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вебинары
--
установчі вебінари
--
инновации в образовании
--
инновации в педагогике
--
інновації
в освіті
--
інновації
в
педагогіці
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
педагогическое мастерство
--
педагогічна майстерність
--
педагоги-філологи
--
педагоги филологи
Анотація:
Інформація про установчий вебінар "Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Філологічний Олімп": шлях до організації інноваційного освітнього середовища та розвитку професійної майстерності педагога-філолога", що відбувся 11 квітня 2016 року у Києві відбувся
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_5\3.pdf
Дод.точки доступу:
Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Філологічний Олімп": шлях до організації інноваційного освітнього середовища та розвитку професійної майстерності педагога-філолога", установчий вебінар \о нем\; Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Філологічний Олімп": шлях до організації інноваційного освітнього середовища та розвитку професійної майстерності педагога-філолога", установчий вебінар \о нем\; Філологічний Олімп, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Бех, І. Д.
(доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор ).
Виховна гуманістична парадигма в освітній
інновації
/ І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 2
. - С. 5-13. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистические парадигмы
--
гуманистические парадигмы образования
--
гуманітарні парадигми
--
гуманітарні парадигми освіти
--
духовна рефлексія
--
духовная рефлексия
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
инновации в образовании
--
инновации в педагогике
--
інновації
в освіті
--
інновації
в
педагогіці
--
личностная рефлексия
--
особистісна рефлексія
--
образовательные инновации
--
освітні
інновації
--
людський образ
--
человеческий образ
--
бажання бути собою
--
желание быть собою
--
духовне самовдосконалення
--
духовное самоусовершенствование
--
гуманістичний діалог
--
гуманистический диалог
--
смислова цінність
--
смысловая ценность
--
емоційні переживання
--
эмоциональные переживания
Анотація:
Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю духовно-моральною цінністю. Проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводяться поняття "людський образ" та "бажання бути собою".
Знайти схожі
>
6.
Азьомов, Віктор
(учитель-методист; учитель української мови та літератури).
Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі [Текст] / Віктор Азьомов> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 31-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Литературоведение
Літературознавство
Кл.слова (ненормовані):
Духовна Архетипна Система Етнонаціонального
--
принципи ДАСЕ
--
духовность в образовании
--
духовність в освіті
--
етнонаціональна культура
--
инновации в образовании
--
инновации в педагогике
--
інновації
в освіті
--
інновації
в
педагогіці
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
национальное сознание
--
національна ідея
--
національна свідомість
--
украинская духовность
--
украинская литература
--
украинская национальная идея
--
украинское национальное сознание
--
українська література
--
українська національна ідея
--
українська національна свідомість
--
этнонациональная культура
--
этнонациональное сознание
--
этнонациональный аспект
Анотація:
Запропоновано засадничі положення нового методологічного підходу у викладанні української літератури, заснованого на принципах Духовної Архетипной Системи Етноціонального.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)