Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інновації в педагогіці<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Герасименко, Т. В.
    Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні інновації у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- воспитание студентов -- высшее образование -- добрачные установки молодежи -- дошлюбна підготовка -- дошлюбні настанови молоді -- инновации в педагогике -- история педагогики -- история педагогики Украины -- інновації в педагогіці -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- образовательные инновации -- освітні інновації -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- підготовка до сімейного життя -- подготовка к семейной жизни -- семейное воспитание -- сімейне виховання -- формирование личности -- формирование личности студента -- формування особистості -- формування особистості студента
Анотація: В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Хроменко, Ірина (керівник консультативно- тренінгового центру "Педагог"; Черкаська область).
    Педагогіка вчителя-новатора Є.М. Ільїна як орієнтир у використання інновацій на сучасному уроці світової літератури (Закінчення) / І. Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 6. - С. 24-27. - Література : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художніх творів -- аналіз художнього тексту в школі -- инновационные методы обучения -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- інноваційні методи навчання -- литературное образование -- літературна освіта -- методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- методы обучения -- педагогическое новаторство -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Аналізується спадщина видатного російського педагога, вчителя літератури Євгена Ільїна. Розглядаються можливості використання його спадщини (особливо методики аналізу художнього твору) на сучасному уроці світової літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Ильин, Евгений Николаевич (педагог-новатор) \о нем\; Ільїн, Євгеній Миколайович (педагог-новатор) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Остренко, С. А. (Днепропетровский национальный университет им. О. Гончара; Днепропетровск).
    Бинарный характер инновационной деятельности в образовании / С. А. Остренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 41-46. - Библиогр.: с. 46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бинарные оппозиции -- бінарні опозиції -- инновации в образовании -- инновации в педагогике -- инновационная деятельность -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- інноваційна діяльність -- образовательные инновации -- педагогические инновации -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Раскрывается бинарный характер инновационной деятельности. Обосновывается универсальность инновационной деятельности как установленного когнитивного или культурного образца.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


   
    Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 10-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вебинары -- установчі вебінари -- инновации в образовании -- инновации в педагогике -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- педагоги-філологи -- педагоги филологи
Анотація: Інформація про установчий вебінар "Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Філологічний Олімп": шлях до організації інноваційного освітнього середовища та розвитку професійної майстерності педагога-філолога", що відбувся 11 квітня 2016 року у Києві відбувся

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_5\3.pdf

Дод.точки доступу:
Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Філологічний Олімп": шлях до організації інноваційного освітнього середовища та розвитку професійної майстерності педагога-філолога", установчий вебінар \о нем\; Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Філологічний Олімп": шлях до організації інноваційного освітнього середовища та розвитку професійної майстерності педагога-філолога", установчий вебінар \о нем\; Філологічний Олімп, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Бех, І. Д. (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор ).
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 5-13. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистические парадигмы -- гуманистические парадигмы образования -- гуманітарні парадигми -- гуманітарні парадигми освіти -- духовна рефлексія -- духовная рефлексия -- духовність особистості -- духовность личности -- инновации в образовании -- инновации в педагогике -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- личностная рефлексия -- особистісна рефлексія -- образовательные инновации -- освітні інновації -- людський образ -- человеческий образ -- бажання бути собою -- желание быть собою -- духовне самовдосконалення -- духовное самоусовершенствование -- гуманістичний діалог -- гуманистический диалог -- смислова цінність -- смысловая ценность -- емоційні переживання -- эмоциональные переживания
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю духовно-моральною цінністю. Проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводяться поняття "людський образ" та "бажання бути собою".


Знайти схожі

6.


    Азьомов, Віктор (учитель-методист; учитель української мови та літератури).
    Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі [Текст] / Віктор Азьомов // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 31-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
Духовна Архетипна Система Етнонаціонального -- принципи ДАСЕ -- духовность в образовании -- духовність в освіті -- етнонаціональна культура -- инновации в образовании -- инновации в педагогике -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- национальное сознание -- національна ідея -- національна свідомість -- украинская духовность -- украинская литература -- украинская национальная идея -- украинское национальное сознание -- українська література -- українська національна ідея -- українська національна свідомість -- этнонациональная культура -- этнонациональное сознание -- этнонациональный аспект
Анотація: Запропоновано засадничі положення нового методологічного підходу у викладанні української літератури, заснованого на принципах Духовної Архетипной Системи Етноціонального.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)