Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетингові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Кравець, Анна Володимирівна (кандидат економічних наук; кафедра економічних досліджень та інвестування національного університету "Львівська політехніка").
    Обгрунтування необхідності створення інформаційного веб-ресурсу для взаємодії науковців та представників бізнесу / А. В. Кравець, М. М. Швець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 487-493 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-структуры -- бізнес-структури -- информационные веб-ресурсы -- інформаційні веб-ресурси -- коммуникационные технолгии -- комунікаційні технології -- научные разработки -- наукові розробки -- стратегические задачи -- стратегічні завдання -- ученые -- вчені -- функциональные взаимодействия -- функціональні взаємодії
Анотація: Проаналізовано особливості співпраці в Україні науковців та бізнес-структур. Обґрунтовано необхідність взаємодії науковців і представників бізнесу через інформаційний веб-ресурс. Визначено стратегічні завдання та функції інформаційного веб-ресурсу. Наведено переваги взаємодії науковців і представників бізнесу за допомогою інформаційного веб-ресурсу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Швець, Мар'ян Михайлович (CEO, LLC "Inneti innovations"; м.Львів; Україна); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеINTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

2.


    Мамалига, О. О. (аспірантка Київського національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Нові форми маркетингових комунікацій в системі економічної дипломатії / О. О. Мамалига // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 6. - С. 54-60 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- дипломатичні зв'язки -- дипломатические связи -- методология внешней торговли -- методологія зовнішньої торгівлі -- дипломатический треугольник связи -- дипломатичний трикутник зв'язків -- макроупрвень -- макрорівень -- международные контракты -- міжнародні контракти -- міжнародні маркетингові комунікації -- международные маркетинговые коммуникации -- микроуровень -- мікрорівень -- терминология -- термінологія -- функциональная эффективность -- функціональна ефективність -- экономическая дипломатия -- економічна дипломатія
Анотація: Досліджено нові форми маркетингових комунікацій у системі дипломатичних відносин, вивчаються процеси підписання міжнародних контрактів, аналізуються фактори ефективності комунікацій, розглядаються концепції до визначення поняття “маркетингова комунікація”, вивчаються основні складові елементи системи маркетингових комунікацій макро- та мікрорівня та необхідність їх взаємозв'язку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

3.


    Жебровська, Олена (аспірант).
    Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс" / О. Жебровська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 44-46 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетингові комунікації

   Экономика

   Маркетинговые коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегровані маркетингові комунікації -- товари класу люкс -- послуги класу Люкс -- преміум-клас -- просування товарів -- маркетингова політика -- зарубіжний досвід -- інновації в рекламі -- маркетинговые коммуникации -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- товары класса люкс -- услуги класса люкс -- преиум-класс -- продвижение товаров -- маркетинговая политика -- зарубежный опыт -- инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій


Знайти схожі

4.


    Ранета, Леонид (PhD.; Ing.; кафедра международных экономических отношений и экономической дипломатии факультета международных связей Экономичечкго университета; г.Братислава; Словакия).
    Анализ украинского экспорта с точки зрения экономической дипломатии [Текст] : гравитационная модель / Л. Ранета, М. Куничка, М. Греш // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 43-55 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)в6-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология внешней торговли, 2000-2012 гг.

   Методологія зовнішньої торгівлі, 2000-2012 рр.

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
гравитационное уравнение -- гравітаційне управління -- иностранная торговля -- іноземна торгівля -- определяющие факторы -- визначальні фактори -- поддержка экспорта -- підтримка експорту -- региональные торговые соглашения -- регіональні торговельні угоди -- функциональная эффективность -- функціональна ефективність -- эффективность внешней торговли -- ефективність зовнішньої торговлі -- экономическая дипломатия -- економічна дипломатія -- экспортные потоки -- експортні потоки -- експортна політика -- экспортная политика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід
Анотація: Проведен анализ экспорта Украины при помощи гравитационного уравнения с целью определения влияния экономической дипломатии и других факторов на экспортные потоки. На основе результатов исследования можно утверждать, что гравитационная модель подходит для исследования экспорта Украины, благодаря которой была обнаружена положительная взаимосвязь между украинским экспортом и такими переменными как численность работников дипломатических миссий и региональных торговых соглашений.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Куничка, Михаил (аспирант кафедры международных экономических отношений и экономической дипломатии факультета международных связей Экономического университета г.Братислава; Словакия); Греш, Мартин (PhD (международные отношения); доцент факультета международных отношений Экономического университета; г.Братислава; Словакия); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

5.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 69-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.84(4УКР)в6
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административные услуги -- адміністративні послуги -- е-адміністрування -- э-администрирование -- электронное администрирование -- електронне адміністрування -- брендинг -- выставки -- государственное управление -- державне управління -- ивент-маркетинг -- івент-маркетинг -- информационные технологии в управлении -- інформаційні технології в управлінні -- конструктивный социальный диалог -- конструктивний соціальний діалог -- социальный диалог -- соціальний діалог -- копирайтинг -- копірайтинг -- мерчандайзинг -- неформальные вербальные коммуникации -- нелформальні вербальні комунікації -- общественное мнение -- громадська думка -- паблик релейшнз -- паблік релейшнз -- персональные продажи -- персональні продажі -- пропаганда -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- теоретические аспекты -- теоретичні рспекти -- управленческие системы -- управлінські системи -- ярмарки
Анотація: Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственное агентство по вопросам электронного правления Украины \о нем\

Знайти схожі

6.


    Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса).
    Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / Ы. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 360-369 : табл., кол.іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроительной промышленности

   Економіка машинобудівельної промисловості

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии -- інноваційні технології -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- маркетинг в соціальних мережах -- маркетинг в социальных сетях -- исследовательская методология -- дослідницька методологія -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационные инновации -- організаційні інновації -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- репутационный менеджмент -- репутаційний менеджмент -- SMM-специалисты -- SMM-спеціалісти -- социальные сети -- соціальні мережі -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АвтоКрАЗ, кременчугская компания транспортного машиностроения \о нем\; Антонов, украинское самолетостроительное государственное предприятие \о нем\; LinkedIn, социальная информационная сеть \о ней\; Facebook, социальная информационная сеть \о ней\

Знайти схожі

7.


    Наторіна, Альона Олександрівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри маркетингу та менеджменту Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; м.Кривий Ріг).
    Маркери цифровізації взаємодії з клієнтами [Текст] / А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018/1. - № 3. - С. 79-85. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: 1. Конкатенація з клієнтами на базі омніканального підходу ; 2. Архітектура продажів ; 3. Онлайн-маркетинг ; 4. Цифровий контент ; 5. Стратегія адміністрування веб-сайту ; 6. Цифрове обслуговування клієнтів ; 7. Інформаційні та сервісні Інтернет-додатки ; 8. Цифровий «іn-store». - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Маркетингові комунікації

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы -- бізнес-процеси -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- веб-сайты -- веб-сайти -- клиенты предприятий -- клієнти підприємств -- комплиментарность -- компліментарність -- маркеры -- маркери -- маркетинговые взаимодействия -- маркетингові взаємодії -- онлайн-деятельность -- онлайн-діяльність -- оффлайн-деятельность -- офлайн-діяльність -- цифровизация взаємодії з клієнтами -- цифровізація взаимодействия с клиентами -- інформаційні технології в роботі з клієнтами -- информационные технологии в работе с клиентами -- цифровизация клиентоориентированности -- цифровізація клієнтоорієнтованості
Анотація: Досліджено та визначено ключове значення взаємодії з клієнтами в онлайн- та оффлайн діяльності підприємства. Ідентифіковано пріоритетну роль цифровізації взаємодії з клієнтами з огляду на її компліментарний вплив на діяльність підприємства. Запропоновано та обґрунтовано маркери цифровізації взаємодії з клієнтами, що забезпечать стабільне та стійке функціонування підприємств на ринку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_3\9.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)