Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
   Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- история образования -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогической мысли -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогічної думки -- навчальні плани -- навчальні предмети -- навчальні програми -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- реформы в образовании -- учебные планы -- учебные предметы -- учебные программы -- ученики -- учні -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)