Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта дорослих<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Дем'яненко, Наталія.
    Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX ст. / Н. Дем'яненко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 59-65. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.4
Рубрики: Образование взрослых
   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- неперервна освіта -- андрагогіка -- герагогіка -- образование взрослых -- непрерывное образование -- андрагогика -- герагогика
Анотація: Логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідей "Освіта дорослого населення" та "Освіта впродовж життя" здійснено на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 рр. (фонди ООН НБУ ім. В. І. Вернадського). Рівень реалізації проблеми в Україні висвітлено в контексті інтеграції до світового освітнього простору.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Шугалій, Наталія Євгенівна (Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя).
    Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Н. Є. Шугалій // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 72-78. - Бібліогр. в кінці ст. 21 назв
ББК 74.4
Рубрики: Образование взрослых
   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- культурне відродження -- національне відродження -- образование взрослых -- культурное возрождение -- национальное возрождение -- науково-педагогічна спадщина -- научно-педагогическое наследие
Анотація: Розглянуто стан дослідження наукового спадку Н. Грундтвіга - датського поета, філософа, теолога, натхненника соціального руху XIX ст. за національне та культурне відродження Вітчизни.


Дод.точки доступу:
Грундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (датский священник; писатель; философ ; 1783-1872) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Йовановіч, Предраг (доцент кафедри економіки Державного університету у м.Нові Пазар; Сербія).
    Навчання впродовж усього життя як основа сталого розвитку в суспільстві знань / П. Йовановіч, А. Йовановіч, Е. Чоровіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 341-346 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-2 + 74.4г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Образование взрослых

   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
непрерывное образование -- безперервна освіта -- неформальность -- неформальність -- общество знаний -- суспільство знань -- профессиональное образование -- професійна освіта -- социальная адаптация -- соціальна адаптація -- стабильное развитие -- стійкий розвиток -- уровни жизни -- рівні життя -- успешный бизнес -- успішний бізнес -- человеческий капитал -- людський капітал -- экономическая динамика -- економічна динаміка
Анотація: Вказано на можливість навчання протягом життя, придбання нових і корисних знань для того, щоб досягти успіху в діловому світі, який постійно змінюється, для зміцнення економіки і підвищення рівня життя. Формальна освіта — це спосіб не лише зрозуміти зміни в суспільстві, алей й ініціювати їх. Для протистояння змінам люди, які офіційно закінчили освіту, не повинні зупинятись на досягнутому. Придбання нових знань і навиків у процесі постійного навчання - ключ до адаптації до цих нових обставин. Безперервний процес навчання може бути абсолютно неформальним, наприклад проста розмова і обмін досвідом з колегами або суто формальним, що характерно для шкіл і університетів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Йовановіч, Андєлка (науковий співробітник кафедри економіки Державного університету у м.Нові Пазар; Сербія); Чоровіч, Енес (позаштатний науковий співробітник кафедри економіки Державного університету у м.Нові Пазар; Сербія; PhD)

Знайти схожі

4.


    Шугалій, Наталія (викладач Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя).
    Генеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Н. Шугалій // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК 74.4
Рубрики: Образование взрослых
   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- навчання дорослих -- засоби навчання -- вищі народні школи -- Грундтвіга концепція -- концепція Грундтвіга -- непрерывное образование -- обучение взрослых -- средства обучения -- высшие народные школы -- Грундтвига концепция -- концепция Грундтвига
Анотація: Розглянуто генезис ідеї і практики безперервної освіти, зокрема в аспектах додаткового і розвивального навчання дорослих.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису).
    Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назви
ББК 74.04в2 + 74.4
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Образование взрослых

   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- філософія освіти -- неперервність освіти -- неформальное образование -- философия образования -- непрерывность образования
Анотація: "Неформальна освіта" проаналізована як закономірне явище в освітньому процесі XXI століття; розглянута як самоосвіта вільних особистостей, як "освіта дорослих", "освіта впродовж життя".

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського).
    Сучасні педагогічні технології навчання дорослих / М. Ю. Кадемия // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25 + 74.4
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

   Образование взрослых

   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- педагогічні інновації -- освіта дорослих -- Веб-квести -- Блог-квести -- е-Lеаrning -- педагогические технологии -- педагогические инновации -- образование взрослых -- Веб-квесты -- Блог-квесты -- електронне навчання -- электронное обучение -- е-lеагning -- мобільне навчання -- мобильное обучение -- m-lеагning -- всепроникаюче навчання -- всепроникающее обучение -- u-lеаrning -- змішане навчання -- смешанное обучение -- електронні навчально-методичні комплекси -- электронные учебно-методические комплексы
Анотація: Проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж. Застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю побудови системи електронного навчання.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)