Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Теорія маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Лободзинська, Т. П. (кандидат економічних наук; Національний технічний університет України "КПІ").
    Теоретико-методичні засади формування механізму забезпечення конкурентоспроможності інноваційної продукції / Т. П. Лободзинська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - P57-59 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
венчурные образовательно-научно-производственные кластеры -- венчурні освітньо-науково-виробничі кластери -- инновационная продукция -- інноваційна продукція -- организационные механизмы -- організаційні механізми -- отраслевая конкурентоспособность -- галузева конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність інноваційної продукції -- конкурентоспособность инновационной продукции
Анотація: Розглянуто теоретико-методичні засади формування механізму, досліджено підходи до формування механізму, визначено основні конаненти формування механізму забезпечення конкурентоспроможносл інноваційної продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Ніценко, В. С. (кандидат економічних наук; доцент Одеського державного аграрного університету).
    Методичні підходи до формування раціональної збутової політики аграрних підприємств [Текст] / В. С. Ніценко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 8. - С. 100-103 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
аграрные предприятия -- аграрні підприємства -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий коплекс -- АПК -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- коммукационные каналы -- комнікаційні канали -- принципиальные основы -- принципові засади -- сбытовая политика предприятий -- збутова політика підприємств -- сельскохозяйственная продукция -- сільськогосподарська продукція -- сбыт сельскохозяйственной продукции -- збут сільськогосподарської продукції -- экономическая эффективность предприятий -- економічна ефективність підприємств
Анотація: Досліджено ефективність збутової політики аграрних підприємств на основі аналізу впливу чинників збутової політики. Встановлено, що формування визначальних принципів ефективної збутової політики сільськогослодарських підприємств базується на економічних, політичних, ринкових, інноваційних та соціально-культурних чинниках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Романова, Лідія Василівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
    Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій [Текст] / Л. В. Романова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 249-260. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Европа
    Європа

    Украина

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аграрный маркетинг -- аграрний маркетинг -- региональное управление -- регіональне управління -- сельские территории -- сільські території -- территориальный маркетинг -- територіальний маркетинг -- регіональний маркетинг -- региональный маркетинг -- маркетинг сельских территорий -- маркетинг сельских территорий -- экономические механизмы -- економічні механізми
Анотація: Доведено актуальність та практичну значущість проблеми формування маркетингу сільських територій. Запропоновано методологічні підходи до визначення його як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, маркетингу сільських територій і стратегій їх розвитку в системі територіального управління. Визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої. Запропоновано шляхи практичної його реалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; О планировании территории инфраструктуры сельской местности, законопроект Украины \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Ахмедов, Раміз (MBA; аспірант; старший викладач курсів маркетингу; завідувач Міжнародного офісу зовнішніх зв'язків Унверситету Сулеймана Діміреля; м.Алмати; Казахстан).
    Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку [Текст] / Р. Ахмедов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 311-315. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КАЗ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- опросы -- опитування -- оценочная методология -- оціночна методологія -- поведенческие намерения -- поведінкові наміри -- покупки -- потребительское восприятие -- споживче сприйняття -- социальные сети -- соціальні мережі -- узнаваемость брендов -- впізнанінсть брендів -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок між соціальними мережами та впізнаваністю бренда, що в подальшому призводить до прийняття рішення про покупку. Проведено ошайн-опитування серед к,гієнтів та потенційних клієнтів ресторанів у Казахстані. Продемонстровано, яким чином соціальні медіа впливають на впізнаваність бренду; а та, у свою чергу, на обсяг продажів. Опитування було проведене по 36 брендам, у ньому взяло участь 621 респондент. Після виключення недійсних та частково заповнених анкет вибірка cклала 597 анкет. Результати опитування виявили, що підприємства Казахстану повною мірою розуміють роль соціальних мереж в маркетингу, що надає їм багато шансів почути свого споживача та вплинути на його рішення про покупку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

5.


    Ткачук, Світлана Валеріївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 194-200 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.49г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
контактный персонал -- контактний персонал -- робота з клієнтами -- работа с клиентами -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителей -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- нематериальное производство -- нематеріальне виробництво -- процесс обслуживания -- процес обслуговування -- обслуговуючий персонал -- обслуживающий персонал -- якість обслуговуючого персоналу -- качество обслуживающего персонала -- качество сервиса -- якість сервісу -- системные элементы -- системні елементи -- структура сфери услуг -- структура сфери послуг -- сфера услуг -- сфера послуг -- середовище надання послуг -- среда оказания услуг
Анотація: Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ)

Знайти схожі

6.


    Сірігунна, Джармон (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля [Текст] : на прикладі Бангкоку / Д. Сірігунна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 165-168 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные гостиницы -- бюджетні готелі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- месторасположение -- місцерозташування -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- персонал -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- рыночные факторы -- ринкові фактори -- фиксированные цены -- фіксовані ціни -- ценность для клиента -- цінність для клієнта
Анотація: Зроблено спробу оцінити поведінку постійних клієнтів бюджетних готелів, а також дослідити, які саме ринкові фактори впливають на таке рішення у випадку м. Бангкок, Таїланд. Спочатку було проведено детальні інтерв’ю з 10 експертами галузі. Після того – опитування 100 клієнтів бюджетних готелів Бангкоку. Найголовнішою причиною вибору бюджетного готелю, за результатами як інтерв’ю, так і опитування, стала низька фіксована ціна для постійних клієнтів. Ключові ринкові фактори, що впливають на такий вибір респондентів, у рейтингу розташувались таким чином: фіксована ціна, місце розташування готелю та привітний персонал.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

7.


    Комбо, Фелікс (аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
    Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система, 2012-2014 гг.

   Банківська система, 2012-2014 рр.

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Кения
    Кенія

    Чехия

    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- высшее образование -- вища освіта -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- демографические факторы -- демографічні фактори -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- люди преклонного возраста -- люди похилого віку -- негативные факторы -- негативні фактори -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- качество сервису -- якість сервісу -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- электронный банкинг -- електронний банкінг -- SPSS -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)

Знайти схожі

8.


    Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
    Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации [Текст] / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 173-184 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
аналитическое обеспечение -- дискаунтеры -- дискаунтери -- индикативные показатели -- індикативні показники -- количественное оценивание -- кількісне оцінювання -- магазины шаговой доступности -- магазини крокової доступності -- потребительская ценность -- споживча цінність -- продовольственная специализация -- продовольча спеціалізація -- продуктовые рынки -- продуктові ринки -- продукты питания -- продукти харчування -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- супермаркеты -- супермаркети -- торговые предприятия -- торговельні підприємства
Анотація: Предложена методика количественной оценки потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Разработана классификация выгод и затрат на таких предприятиях по группам, определен перечень показателей в рамках групп и алгоритм их оценки. Рассчитаны коэффициенты потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Определены разрывы между воспринимаемыми и ожидаемыми выгодами, затратами и потребительской ценностью.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)

Знайти схожі

9.


    Шупакова, К. О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНЕУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Формування інструментарію маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості [Текст] / К. О. Шупакова, В. Д. Мусієнко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 12. - С. 81-83 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.25г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
аромаркетинг -- аромаркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- маркетинг инноваций -- маркетинг інновацій -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- пищевые предприятия -- харчові підприємства
Анотація: Розкрито роль та значення маркетингу інновацій, запропоновано інструментарій маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості. Розрахована ефективність впровадження запропонованих заходів маркетингу інновацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Мусієнко, В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна)

Знайти схожі

10.


    Ніфатова, О. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри підприємництва та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну).
    Формалізоване представлення інтегрованого брендингу : сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 157-163. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.292г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаційні форми підприємств

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- интегрированный брендинг -- інтегрований брендинг -- бренд-менеджмент -- интегрированные бизнес-структуры -- інтегровані бізнес-структури -- марочные контракты -- марочні контракти -- методологические аспекты -- методологічні аспекти -- организационные модели -- організаційні моделі -- терминология -- термінологіяя -- управленческие особенности -- упрвлінські особливості
Анотація: Сформоване формалізоване представлення сутності брендингового підходу в управлінні інтегрованими структурами бізнесу. На основі застосування апарату формальної логіки та морфологічного аналізу запропоновано авторське визначення поняття «брендинг інтегрованої структури бізнесу». Представлено модель брендингу інтегрованої структури бізнесу в рамках використання системного підходу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)