Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Экономика общественного питания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Nieh, Fang-Pei (Departament of Food and Beverage Management; Vanung University; Taiwan; R.O.C.).
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty [Text] : (in quick service restaurant industry) / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong = Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям кореляції споживачами та лояльністю клієнтів : на прикладі ресторанів швидкого харчування / Ф.-П.Ніє, Ч.-Ю. Понг = Корреляция между стоимостью бренда, восприятием стоимости потребителями и лояльностью клиентов : на примере ресторанов быстрого питания / Ф.-П.Ние, Ч.-Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 425-435 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(ТАІ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Tайвань
    Taiwan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие ценности потребителем -- сприйняття цінності споживачем -- customer cognitive value -- интенсивность брендов -- інтенсивність брендів -- brabnd intensity -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyality -- стоимость бренда -- вартість бренду -- brand equity -- целостность бренда -- цілісність бренду -- brand integrity -- экстенсивность бренда -- екстенсивність бренду -- brand extensity -- громадське харчування -- общественное питание -- ресторани швидкого харчування -- рестораны быстрого питания
Анотація: Quisk service restaurant industry is booming in Taiwan besause of rapid development of economy, qusk growth of national income, change of lifestyle, increase of female employment etc., the trend ti eat out is daining its popularity. Quisk service restaurant industry therefore has to continiosly provide customers with multiple products to relate the restourant srevice with quality and value standards in their minds. Satisfying customers is the key to sucessful and sustainable profit managenet.
Показано, что сектор ресторанов быстрого питания на Тайване переживает стремительный рост, который связан с быстрым ростом национального дохода, изменением стиля жизни, ростом трудоустроенности женщин и т.д. - питание вне дома становится все популярней. Рестораны быстрого питания должны постоянно обеспечивать клиентов множеством продуктов высокого качества. Удовлетворение потребностей клиентов и закрепление в их сознании высоких стандартов сервиса - ключ к устойчивой прибыльности бизнеса.
Показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо - харчування поза домом набуває популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу - ключ до стійкої прибутковості бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Young (Correspondence autor; Departament of Food and Beverage Management; Taipei College of Maritime Technology; Taiwan; R.O.C.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Ніє, Фанг-Пеі (Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
    Ключові фактори успіху в управлінні кейтеринговим підприємством / Ф. -П. Ніє, Ч. -Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 423-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

Кл.слова (ненормовані):
предприятие общественного питания -- общественное питание -- общепит -- метод аналітичної ієрархії -- метод аналитической иерархии -- кейтеринг -- ключевые факторы успеха -- ключові фактори успіху -- управление предприятием -- управління підприємством -- имидж предприятия -- кадровый потенциал -- квалификация персонала
Анотація: Досліджено ключові фактори успіху в кейтерингу і надано інформацію щодо стійкого управління кейтеринговим підприємством. За допомогою методу аналтичної ієрархії побудовано ієрархічну модель за такими склдовими: інструкція по роботі в закладі; імідж мережі закладів; кадровий ресурс вищої якості; вибір місця. Показники ефективності управління структуровано згідно представленої моделі. Опитано 433 клієнти "Sun-Island Coffee & Teas & Foods Co"; за результатами опитування показники управління побудовано в ієрархію. Результати аналізу показали що: 1) життєво важливим показником є вибір місця розташування; 2) у блоці "інструкції по роботі у закладі" найважливішим фактором є час на обробку продуктів; 3) в кадровому блоці акцент зроблено на ставленні обслуговуючого персоналу; 4) у блоці "імідж мережі" найважливішим фактором стали години роботи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Понг, Чінь-Юнь (Коледж морських технологій м.Тайбей; Тайвань)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   65.431(5КИТ)-5
   Н 11


    Ніє, Фанг-Пеі (співробітник кафедри харчового менеджменту; Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
    Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу / Ніє Фанг-Пеі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 421-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
индустрия кейтеринга -- індустрія кейтерингу -- общественное питание -- громадське харчування -- качество сервиса -- якість сервісу -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование
Анотація: Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволенності клієнтів у кейтерінгу. Для цього: 1) проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерінгу; 2) визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; 3) відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено - 357. З них 39 є недійсними, процент відгуку - 63,6%. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.
   65.431(5КИТ)-6
   В 17


    Ванг, Фу-Джін (доцент; Університет Алетейя; м.Тайбей; Тайвань).
    Дослідження ключових компетенцій дієтологів у їдальнях молодших шкіл м. Тайбей : тайвань / Ванг Фу-Джін // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 340-350 : табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
шкільні сніданки -- школьные завтраки -- шкільні їдальні -- школьные столовые -- кваліфікація дієтологів -- квалификация диетологов -- якість харчування -- качество питания -- громадське харчування -- общественное питание -- внешние поставщики -- зовнішні постачальники -- метод аналитической иерархии -- метод аналітичної ієрархії -- метод Дельфи -- Дельфи метод -- метод Дельфі -- Дельфі метод
Анотація: У статті досліджено ключові компетенції дієтологов їдалень державних молодших шкіл м. Тайбей (Тайвань) з акцентом на покращенні якості харчування. Опитано експертів та вчених з понад 10-річним досвідом роботи; для аналізу даних опитування використано модифікований метод Дельфі. Спираючись на результати аналізу надійності попереднього опитування, дані основного опитування проаналізовано методом аналітичної ієрархії. Використано дані 385 анкет, які було заповнено в їдальнях молодших шкіл персоналом, вчителям, батькам, дієтологами, експертами, аудиторами, директорами їдалень та представниками постачальників, сертифікованих на НАССР. Кількість повернених вірно заповненими анкет - 344. У результаті статистичного аналізу запропановано оціночну таблицю ключових компетенцій дієтологів, найнятих Комітетом зі шкільних сніданків. Дана таблиця може бути зразком для НАССР-сертифікованих постачальників, для шкіл при виборі дієтологів та оцінці їхньої діяльності. Таблиця також може бути використана при навчанні дієтологів в універсітетах та коледжах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Сюй, Дзюнь-Лань (викладач кафедри ресторанного менеджменту Морського технологічного коледжу; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив інтерактивного маркетингу на задоволеність клієнтів в галузі кейтерингу / Ц. -Л. Сюй // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 424-431 : табл. схем. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- целевая направленность -- цільова спрямованість
Анотація: Розкрито схеми інтерактивного маркетингу із залучення покупців як складного набору прийомів і тактик. Його короткострокова мета - сформувати взаємодію з покупцями, довгострокова - формування довіри і лояльності, що забезпечують повторні покупки. Для збору даних опитано менеджерів і персонал 10 найкращіх готелів, до даних застосовано факторний аналіз, аналіз надійності і регресійний аналіз. Результати показали, що: 1) інтерактивний маркетинг впливає на значення якості продукції в задоволеності клієнтів; 2) інтерактивний маркетинг впливає на значення підготовленості персоналу в задоволеності клієнтів; 3) інтерактивний маркетинг демонструє вплив на значення якості послуг у задоволеності клієнтів; 4) інтерактивний маркетинг позитивно впливає на значення іміджу фірми в задоволеності клієнтів; 5) демографічні змінні істотно впливають на кореляції між інтерактивним маркетингом і задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Безродна, С. М. (здобувач; асистентка кафедри економіки підприємства; Буковинсчький державний фінансово-економічний університет; Україна).
    Впровадження стратегічно орієнтованого підходу до управління якістю продукції на підприємствах ресторанного господарства України / С. М. Безродна // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 3. - С. 114-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(4УКР)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- управление качеством продукции -- управління якістю продукції -- качество продукции -- якість продукції -- методические подходы -- методичні підходи -- ресторанное хозяйство -- ресторанне господарство -- стратегическая ориентированность -- стратегічна орієнтованість -- управленческая методология -- управлінська методологія -- управленческие принципы -- управлінські принципи -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- громадське харчування -- общественное питание
Анотація: Проаналізовано існуючі методичні підходи до управління якістю продукції. Визначено нормативно-правове значення управління якістю продукції. На основі об'єднання існуючих методичних підходів та принципів нормативно-правового значення запропоновано новий стратегічно орієнтований підхід до управління якістю продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Государственная ветеринарная служба Украины \о ней\; Про державну ветеринарну службу України \о ней\; Государственная санитарно-эмидемиологическая служба Министерства здравооханения Украины \о ней\; Державна санітарно-епідеміологічна служба Міністерства охорони здоров'я України \о ней\; О безопасности и качестве пищевых продуктов, закон Украины \о произв.\; Про безпечність та якість харчових продуктів, закон України \о произв.\; О ветеринарной медицине, закон Украины \о произв.\; Про ветеринарну медицину, закон України \о произв.\; О государственном регулировании импорта сельскохозяйственной продукции, закон Украины \о произв.\; Про державне регулювання імпорта сільськогосподарської продукції, закон України \о произв.\; О защите населения от инфекционных заболеваний, закон Украины \о произв.\; Про захист населення від інфекційних захворювань, закон України \о произв.\; О защите прав потребителей, закон Ураины \о произв.\; Про захист прав споживачів, закон України \о произв.\; О подтверждении соответстия, закон Украины \о произв.\; Про підтвердження відповідності, закон України \о произв.\; О стандартизации, закон Украины \о произв.\; Про стандартизацію, закон України \о произв.\; Об изъятии из обращения, переработке, утилизации, уничтожении и дальнейшем использовании некачественной и опасной продукции, Закон Украины \о произв.\; Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції, закон України \о произв.\; Об обеспечении санитарного и эпидемического благополучия населения, закон Украины \о произв.\; Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, закон України \о произв.\; Об экологической экспертизе, закон Украины \о произв.\; Про екологічну експертизу, закон України \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Ванг, Жен-Хуань (доцент кафедри управління харчовими та питними технологіями Медичного коледжу Макау; м. Тайбей; Тайвань; PhD (харчові технології)).
    Дослідження ключових показників ефективності діяльності підприємств громадського харчування на Тайвані / Ж. -Х. Ванг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 240-250 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ иерархий -- аналіз ієрархій -- анализ рисков -- аналіз ризиків -- Дельфи модифицированный метод -- Дельфі модифікований метод -- ключевые показатели эффективности -- ключові показники ефективності -- КПЕ -- КПЭ -- количественное оценивание -- кількісне оцінювання -- критические контрольные точки -- критичні контрольні точки -- модифицированный метод Дельфи -- модифікований метод Дельфі -- предприятия общественного питания -- підприємства громадського харчування -- ресторанный бизнес -- ресторанний бізнес -- стабильное бизнес-управление -- стабільне бізнес-управління
Анотація: Досліджено ключові показники ефективності (КПЕ) підприємств громадського харчування на Тайвані, визначено критерії кількісного оцінювання стійкого управління бізнесом. На базі існуючих досліджень і за допомогою модифікованого методу Дельфі встановлено КПЕ для громадського харчування, 4 виміри і 13 критеріїв оцінювання встановлено за допомогою аналізу ієрархій. . Запропоновано шкалу оцінювання раціоналізації і ефективності діяльності на підприємствах громадського харчування для стійкого функціонування підприємства і вибору компаній громадського харчування для споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


    Ву, Ву-Чун (доцент Магістерського інституту управління гостинністю Національного університету гостинності та туризму; м.Каохсіунг; Тайвань; PhD).
    Оцінювання ефективності впровадження систем управління роботою з клієнтами в індустрії громадського харчування за методом аналізу середовища / В. -Ч. Ву // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 355-382 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ среды функционирования -- аналіз середовища функціонування -- оценка эффективности -- оцінка ефективності -- система управления работой с клиентами -- система управління роботою з клієнтами -- громадське харчування -- общественное питание
Анотація: Показано, що для ефективного утримання клієнтів і підтримки рівня прибутку багато підприємств впроваджують системи управління роботою з клієнтами (CRM), але найчастіше аналіз їх ефективності після впровадження не проводився. Для оцінювання ефективності CRM-систем на підприємствах проведено аналіз 20 підприємств громадського харчування за методом аналізу середовища. В оцінюванні ефективності враховано фінансові та нефінансові показники. Запропоновано рекомендації щодо покращення роботи з клієнтами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\45.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Теслюк, Василь Михайлович (професор кафедри автоматизованого проектування Інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; доктор технічних наук; професор).
    Автоматизація побудови оптимальних планів харчування у дошкільних навчальних закладах / В. М. Теслюк, П. Ю. Денисюк, Т. М. Теслюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 518-524 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431в6-2 + 65.23с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Методология планирования

   Методологія планування

Кл.слова (ненормовані):
дошкольное учебное заведение -- дошкільний навчальний заклад -- детские сады -- дитячы салки -- оптимизация рациона -- оптимізація раціона -- модель харчування -- модель питания -- план питания -- план харчування -- программное обеспечение в диетологии -- програмне забезпечення в дієтології
Анотація: Розглянуто та описано сучасний стан харчування в дошкільних навчальних закладах. Поставлено задачу оптимізації раціону, проведено як приклад розрахунки планів харчування у дошкільних навчальних закладах та розроблено програмний засіб для розв'язання даної задачі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Денисюк, Павло Юрієвич (доцент кафедри систем автоматизованого проектування Інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; кандидат технічних наук); Теслюк, Тетяна Михайлівна (асистент кафедри маретингу та логістики Інституту економіки та менеджменту Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна); Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии, международный научный семинар \о нем\

Знайти схожі

10.


    Пасхавер, Борис Йосипович (доктор економічних наук; професор; академік НААН; головний науковий співробітник; Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України").
    Харчування поза домом у продовольчому споживанні / Б. Й. Пасхавер // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 5. - С. 23-28 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.431
Рубрики: Економіка громадського харчування
   Экономика общественного питания

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
продовольче забезпечення -- продовольственное обеспечение -- продовольче споживання -- продовольственное потребление -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- продовольчі витрати -- продовольственные расходы -- доходи населення -- доходы населения -- купівельна спроможність населення -- покупательская способность населения
Анотація: Розглянуто стан і динаміку розвитку національного ресторанного господарства. Наразі ця важлива галузь продовольчого забезпечення за основними показниками суттєво відстає від розвинутих країн і власних минулих досягнень. Вирішальний фактор, що визначає частку ресторанного господарства у продовольчому забезпеченні країни – рух доходів населення. На жаль, статистика галузі фіксує ознаки її занепаду. Між 1990 р. і 2014 р. товарооборот ресторанного господарства зменшився більш ніж удвічі, а кількість його об’єктів – утричі. Відродження галузі громадського харчування – необхідна складова стратегічних намірів підвищення стандартів життя.


Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)