Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=65.291.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


   
    Міжнародний кодекс ESOMAR. Проведення досліджень з використанням мобільних телефонів / переклад Юрія Горожанкіна // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 59-61 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- соціальні дослідження -- конфіденційність респондента -- опитування -- опросы -- маркетинговые исследования -- социальные исследования -- час для телефонування -- мобільні телефони -- конфиденциальность респондентов -- мобильные телефоны
Анотація: Керівництво з маркетингових та соціальних досліджень за допомогою мобльних телефонів.


Дод.точки доступу:
Горожанкін, Юрій; ESOMAR, міжнародний кодекс \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Ніколайчук, Сергій (начальник управління методології, аналізу та прогнозування платіжного балансу департаменту платіжного балагсу).
    Моделювання впливу макроекономічних чинників на торговий баланс України / С. Ніколайчук, В. Малюкова // Банківська справа. - 2013. - № 3. - С. 77-94 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
Рубрики: Экономика
   Финансовая система

   Економіка

   Фінансова система

   Україна

   Украина

Кл.слова (ненормовані):
експорт товарів -- імпорт товарів -- обмінний курс -- емпіричний аналіз -- торговий баланс -- макроекономічні чинники -- экспорт товаров -- импорт товаров -- обменный курс -- эмпирический анализ -- торговый баланс -- макроэкономические факторы -- умова Маршалла - Лернера -- условие Маршалла - Лернера
Анотація: Представлено емпіричний аналіз торгового балансу України щодо оцінки впливу макроекономічних чинників. Оцінювання було здійснено на основі моделі коригування похибки для реальних показників експорту й імпорту товарів та послуг України.


Дод.точки доступу:
Малюкова, Валерія (провідний економіст)

Знайти схожі

3.
339.138
М 27


   
    Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків [] // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 24-33 : ил. - Библиогр.: с. 22 . - ISSN 1606-3732
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
транскордонні ринки -- трансграничные рынки -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- регіональний маркетинг -- региональный маркетинг -- информационно-коммуникативные услуги -- інформаційно-комунікаційні послуги -- коньюнктура рынка -- кон’юктура ринку
Анотація: Розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Ярош-Дмитренко, Людмила (асистент).
    Ризики зовнішньоекономічної діяльності в процесі реалізації конкурентних переваг підприємств [] / Л. Ярош-Дмитренко // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 33-38 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ризики зовнішньоекономічної діяльності -- риски внешнеэкономической деятельности -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- управление рисками -- управління ризиками -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- економічний зміст -- экономическое содержание
Анотація: Висвітлено економічний зміст поняття ризиків зовнішньоекономічної діяльності, виявлено їх взаємозв’язок з конкурентними перевагами підприємства.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Чорноголовко, Николо (креативный директор).
    Обновление - мать достижения! / Н. Чорноголовко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 23-24 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- рекламные агентства -- рекламні агенства -- модернизація маркетингових технологій -- модернизация маркетинговых технологий
Анотація: Раскрывается проблема модернизации маркетинговых технологий рекламного агентства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Гладунов, О. (віце-президент ).
    Бренд майдану в чотирьох вимірах / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 20-21 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- бренды -- майдан -- функціональний вимір -- функциональное измерение -- 4D-брендинг -- соціальний вимір -- социальное измерение -- духовний вимір -- духовное измерение -- ментальний вимір -- ментальное измерение -- ринкова позиція -- рыночная позиция -- бренд майдану
Анотація: Стратегія 4D-брендингу полягає у формульованні чотирьох основних вимірів, які визначають сутність бренду. Бренд має чотири основні складові, що визначають його структуру та ринкову позицію.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Пастернак, О. І.
    Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України / О. І. Пастернак // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 212-220. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
ББК 65.291.3
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- стратегія привабливості території -- стратегия привлекательности территорий -- ключові тенденції -- ключевые тенденции -- маркетингові проекти -- маркетинговые проекты -- краудсорсинг -- краудфандинг
Анотація: Висвітлено і узагальнено ключові тенденції і найкращі світові практики маркетингу територій, зокрема креативність, сучасні інтернет-технології, інноваційність і нестандартне мислення, пошук нових джерел фінансування, співробітництво та спільне виконання проектів, нові методи залучення громадян до розробки, реалізації та контролю проектів. Досліджено успішні проекти маркетингу територій: Кафедра регіональної привабливості і маркетингу територій, Територіальний бенчмаркетинг, проект "Ралі Сент-Луїс", брендингова програма "Лише Ліон".


Знайти схожі

8.


    Дубовик, Тетяна Віталіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 1. - С. 88-91 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- жизненные циклы -- життєві цикли -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- независимые партнеры -- незалежні партнери -- общественность -- громадськість -- потребительское доверие -- споживча довіра -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- е-доверие -- е-довіра -- модель формування е-довіри споживачів -- модель формирования е-доверия потребителей
Анотація: Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики: Політика
   Политика

   Державне управління

   Государственное управление

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы -- адаптаційні процеси -- государственное управление -- державне управління -- маркетинг государственного управления -- маркетинг державного управління -- индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- общественные потребности -- суспільні потреби -- потреби споживачів -- потребительские потребности -- організаційні процеси -- потребности граждан -- потреби громадян -- социальные группы -- соціальні групи -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)