Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>U=65.291.3<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Міжнародний кодекс ESOMAR.
Проведення досліджень з використанням мобільних телефонів / переклад Юрія Горожанкіна> // Маркетинг в Україні. - 2010. -
№ 5
. - С. 59-61 . - ISSN 1606-3732
УДК
65.291.3
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження
--
соціальні дослідження
--
конфіденційність респондента
--
опитування
--
опросы
--
маркетинговые исследования
--
социальные исследования
--
час для телефонування
--
мобільні телефони
--
конфиденциальность респондентов
--
мобильные телефоны
Анотація:
Керівництво з маркетингових та соціальних досліджень за допомогою мобльних телефонів.
Дод.точки доступу:
Горожанкін, Юрій; ESOMAR, міжнародний кодекс \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Ніколайчук, Сергій
(начальник управління методології, аналізу та прогнозування платіжного балансу департаменту платіжного балагсу).
Моделювання впливу макроекономічних чинників на торговий баланс України / С. Ніколайчук, В. Малюкова> // Банківська справа. - 2013. -
№ 3
. - С. 77-94 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
339.138
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Финансовая система
Економіка
Фінансова система
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
експорт товарів
--
імпорт товарів
--
обмінний курс
--
емпіричний аналіз
--
торговий баланс
--
макроекономічні чинники
--
экспорт товаров
--
импорт товаров
--
обменный курс
--
эмпирический анализ
--
торговый баланс
--
макроэкономические факторы
--
умова Маршалла - Лернера
--
условие Маршалла - Лернера
Анотація:
Представлено емпіричний аналіз торгового балансу України щодо оцінки впливу макроекономічних чинників. Оцінювання було здійснено на основі моделі коригування похибки для реальних показників експорту й імпорту товарів та послуг України.
Дод.точки доступу:
Малюкова, Валерія (провідний економіст)
Знайти схожі
>
3.
339.138
М 27
Маркетингові технології у
сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків []> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 1
. - С. 24-33 : ил. - Библиогр.: с. 22 . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
транскордонні ринки
--
трансграничные рынки
--
маркетингові технології
--
маркетинговые технологии
--
регіональний маркетинг
--
региональный маркетинг
--
информационно-коммуникативные услуги
--
інформаційно-комунікаційні послуги
--
коньюнктура рынка
--
кон’юктура ринку
Анотація:
Розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Ярош-Дмитренко, Людмила
(асистент).
Ризики зовнішньоекономічної діяльності в процесі реалізації конкурентних переваг підприємств [] / Л. Ярош-Дмитренко> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 2
. - С. 33-38 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ризики зовнішньоекономічної діяльності
--
риски внешнеэкономической деятельности
--
зовнішньоекономічна діяльність
--
внешнеэкономическая деятельность
--
управление рисками
--
управління ризиками
--
конкурентні переваги
--
конкурентные преимущества
--
економічний зміст
--
экономическое содержание
Анотація:
Висвітлено економічний зміст поняття ризиків зовнішньоекономічної діяльності, виявлено їх взаємозв’язок з конкурентними перевагами підприємства.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Чорноголовко, Николо
(креативный директор).
Обновление - мать достижения! / Н. Чорноголовко> // Маркетинг в Україні. - 2012. -
№ 5
. - С. 23-24 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
бренды
--
бренди
--
маркетинговые технологии
--
маркетингові технології
--
рекламные агентства
--
рекламні агенства
--
модернизація маркетингових технологій
--
модернизация маркетинговых технологий
Анотація:
Раскрывается проблема модернизации маркетинговых технологий рекламного агентства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Гладунов, О.
(віце-президент ).
Бренд майдану в чотирьох вимірах / О. Гладунов> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 6
. - С. 20-21 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
65.291.3
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
бренди
--
бренды
--
майдан
--
функціональний вимір
--
функциональное измерение
--
4D-брендинг
--
соціальний вимір
--
социальное измерение
--
духовний вимір
--
духовное измерение
--
ментальний вимір
--
ментальное измерение
--
ринкова позиція
--
рыночная позиция
--
бренд майдану
Анотація:
Стратегія 4D-брендингу полягає у формульованні чотирьох основних вимірів, які визначають сутність бренду. Бренд має чотири основні складові, що визначають його структуру та ринкову позицію.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Пастернак, О. І.
Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України / О. І. Пастернак> // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 212-220. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
ББК
65.291.3
Рубрики:
Маркетинг
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій
--
маркетинг территорий
--
стратегія привабливості території
--
стратегия привлекательности территорий
--
ключові тенденції
--
ключевые тенденции
--
маркетингові проекти
--
маркетинговые проекты
--
краудсорсинг
--
краудфандинг
Анотація:
Висвітлено і узагальнено ключові тенденції і найкращі світові практики маркетингу територій, зокрема креативність, сучасні інтернет-технології, інноваційність і нестандартне мислення, пошук нових джерел фінансування, співробітництво та спільне виконання проектів, нові методи залучення громадян до розробки, реалізації та контролю проектів. Досліджено успішні проекти маркетингу територій: Кафедра регіональної привабливості і маркетингу територій, Територіальний бенчмаркетинг, проект "Ралі Сент-Луїс", брендингова програма "Лише Ліон".
Знайти схожі
>
8.
Дубовик, Тетяна Віталіївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри / Т. В. Дубовик> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 1
. - С. 88-91 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
жизненные циклы
--
життєві цикли
--
ИНТЕРНЕТ-магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
независимые партнеры
--
незалежні партнери
--
общественность
--
громадськість
--
потребительское доверие
--
споживча довіра
--
торговые предприятия
--
торговельні підприємства
--
е-доверие
--
е-довіра
--
модель формування е-довіри споживачів
--
модель формирования е-доверия потребителей
Анотація:
Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
9.
Романенко, Євген Олександрович
(доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики:
Політика
Политика
Державне управління
Государственное управление
Маркетинг
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы
--
адаптаційні процеси
--
государственное управление
--
державне управління
--
маркетинг государственного управления
--
маркетинг державного управління
--
индивидуальные интересы
--
індивідуальні інтереси
--
маркетинговые механизмы
--
маркетингові механізми
--
общественные потребности
--
суспільні потреби
--
потреби споживачів
--
потребительские потребности
--
організаційні процеси
--
потребности граждан
--
потреби громадян
--
социальные группы
--
соціальні групи
--
управленческиий инструментарий
--
управлінський інструментарій
Анотація:
З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)