Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Герус, О. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Герус, О. І. (Національний університет "Львівська політехніка"; Львів).
    Реклама як соціокультурне поле: дискурсивна складова / О. І. Герус // Грані. - 2015. - № 5. - С. 37-41. - Бібліографія : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
рекламный дискурс -- дискурс-анализ -- реклама -- социальное поле -- социология рекламы -- соціальне поле -- соціологія реклами -- теория поля -- теорія поля
Анотація: Розкриваються особливості функціонування реклами як символічного культурного поля, відповідно до теорії соціальних полів французького соціолога П. Бурд'є.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)