Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кизенко, Василь@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


   
    Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / Валерій Редько [и др.] // Іноземні мови в навчальних закладах : Науково - методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 98-101. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта
   Образование

   Педагогіка

   Педагогика

   Іноземна мова

   Иностранный язык

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение


Дод.точки доступу:
Редько, Валерій; Кизенко, Василь; Кохан, Олександр; Басай Надія, Федусенко Юрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- навчання студентів-філологів -- обучение студентов-филологов -- діяльнісний підхід в навчанні -- деятельностный подход в обучении -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- способи комунікативної діяльності -- способы коммуникативной деятельности -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- рівні комунікативних здібностей -- уровни коммуникативных способностей -- творчий рівень -- творческий уровень -- продуктивний рівень -- продуктивный уровень -- достатній рівень -- достаточный уровень -- приклади комунікативних завдань -- примеры коммуникативных занятий -- майбутні вчителі іноземної мови -- будущие учителя иностранных языков -- проектувальні способи комунікативної діяльності -- способы проектирования в коммуникативной деятельности -- розподіл студентів за типологічними групами -- распределение студентов по типологическим группам -- власна комунікативна активність -- собственная коммуникативная активность
Анотація: Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.


Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я (старший викладач Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова)

Знайти схожі

4.


    Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
    Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 74-77. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
семінари -- семинары -- профільне навчання -- профильное обучение -- метапроектна діяльність -- філософія освіти -- философия образования -- наукові дослідження -- научные исследования -- педагогічна практика -- педагогическая практика
Анотація: Мова йде про різні аспекти профільного навчання, до якихзвернулися учасники семінару "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових".


Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор); Васьківська, Галина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дидактики) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Косянчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Кравчук, Ольга (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор) \о ней\; Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа; вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України) \о ней\; Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових, семінар \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)