Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Кизенко, Василь@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Іншомовна освіта в
умовах профільного навчання / Валерій Редько [и др.]> // Іноземні мови в навчальних закладах : Науково - методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 98-101. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта
Образование
Педагогіка
Педагогика
Іноземна мова
Иностранный язык
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
профильное обучение
Дод.точки доступу:
Редько, Валерій;
Кизенко
,
Василь
; Кохан, Олександр; Басай Надія, Федусенко Юрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Васьківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В.
Кизенко
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
диференційований підхід
--
дифференцированный подход
--
види диференціації
--
виды дифференциации
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
зовнішня диференціація
--
внешняя дифференциация
--
внутрішня диференціація
--
внутренняя дифференциация
--
рівнева диференціація
--
уровневая дифференциация
--
профільна диференціація
--
профильная дифференциация
--
середня школа
--
средняя школа
--
навчальний процес
--
учебный процесс
Анотація:
Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.
Дод.точки доступу:
Кизенко
,
Василь
(кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Кизенко
,
Василь
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей / В.
Кизенко
, Д. Трубачова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
навчання студентів-філологів
--
обучение студентов-филологов
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
деятельностный подход в обучении
--
комунікативна діяльність
--
коммуникативная деятельность
--
способи комунікативної діяльності
--
способы коммуникативной деятельности
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
рівні комунікативних здібностей
--
уровни коммуникативных способностей
--
творчий рівень
--
творческий уровень
--
продуктивний рівень
--
продуктивный уровень
--
достатній рівень
--
достаточный уровень
--
приклади комунікативних завдань
--
примеры коммуникативных занятий
--
майбутні вчителі іноземної мови
--
будущие учителя иностранных языков
--
проектувальні способи комунікативної діяльності
--
способы проектирования в коммуникативной деятельности
--
розподіл студентів за типологічними групами
--
распределение студентов по типологическим группам
--
власна комунікативна активність
--
собственная коммуникативная активность
Анотація:
Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я (старший викладач Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова)
Знайти схожі
>
4.
Пугач, Анжеліна
(кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 74-77. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
семінари
--
семинары
--
профільне навчання
--
профильное обучение
--
метапроектна діяльність
--
філософія освіти
--
философия образования
--
наукові дослідження
--
научные исследования
--
педагогічна практика
--
педагогическая практика
Анотація:
Мова йде про різні аспекти профільного навчання, до якихзвернулися учасники семінару "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових".
Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор); Васьківська, Галина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дидактики) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\;
Кизенко
,
Василь
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Косянчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Кравчук, Ольга (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор) \о ней\; Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа; вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України) \о ней\; Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових, семінар \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)