Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Липова, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Липова, Людмила ([та інші]).
    Самовизначення особистості в контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору / Л Липова // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 2 - 6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04.(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
державні освітні програми -- модернізація освітньої системи -- деференціація навчання -- профільне навчання -- самовизначення учнів -- стан професійного самовизначення -- навчально-виробничі комбінати -- індивідуальні особливості інтелекту -- авторитарний уніфікований зміст -- конкурентоспроможність освіти -- незалежне тестування -- компетентність учнів -- інтеграція освіти -- шкільна психологічна служба -- розвивальне навчання акмеологічного типу -- проектування самовизначення -- Болонський процес -- государственная общеобразовательная программа -- модернизация образовательной системы -- дифферинцированное обучение -- профильное обучение -- самовыражение учеников -- интеграция образования -- независимое тестирование -- компетентность учеников -- проектирование самовыражения
Анотація: Виведення освіти на рівень розвинутих країн світу корінним реформуванням її концептуальних, структурних та організаційних засад. Модернізація освітньої системи є суспільною потребою та фундоментальною умовою інтеграції України до Європейського інтелектуального простору.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
гімназія №86 \о ней\; гімназія № 90 \о ней\

Знайти схожі

2.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- фундаментальність освіти -- компоненти освіти -- профільна природнича освіта -- природнича освіта -- профільні школи -- профільне навчання -- гуманістична орієнтація -- гуманістичне виховання -- практична спрямованість навчання -- модернизация образования -- фундаментальность образования -- компоненты образования -- профильное естественное образование -- естественное образование -- профильные школы -- гуманистическая ориентация -- практическая направленность обучения -- профессиональная адаптация молодежи -- професійна адаптація молоді
Анотація: Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.


Дод.точки доступу:
Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
допрофільна підготовка -- професійне самовизначення учнів -- професійне виховання -- профільне навчання -- алгоритм вибору професії -- допрофильная подготовка -- профессиональное самоопределение учеников -- профессиональное воспитание -- профильное обучение -- алгоритм выбора профессии
Анотація: Висвітлюється вплив діяльності шкільного центру допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації на формування готовності випускників основної і середньої школи до вибору профілю навчання та професійного самовизначення.


Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Києва); Малишев, Віктор (доктор технічних наук; професор; директор інженерно-технологічного інституту Універсітету розвитку людини "Україна" )
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Липова, Людмила (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна освіта -- професійна освіта -- неперервна освіта -- школа-ВНЗ -- післявузівська освіта -- освіта упродовж усього життя -- освітньо-професійні програми -- академічна мобільність -- навчальна методична інформація -- диференційований підхід -- індивідуалізоване навчання у ЗНЗ -- вища школа -- профільної освіти -- кооперативне навчання -- кабінет допрофільної підготовки -- индивидуализированное обучение -- общее образование -- профессиональное образование -- послевузовское образование -- обучающая методическая информация -- высшая школа -- профильное образование -- кооперативное обучение -- кабинет допрофильной подготовки -- непрерывное образование -- учебно-профессиональные программы -- образование на протяжении всей жизни
Анотація: Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения
Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


   
    Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 73-74. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- развитие образования -- науково- практичні семінари -- научно-практические семинары -- профільна освіта -- профильное образование -- фундаменталізація змісту освіти -- фундаментализация образования
Анотація: Про проведення науково-практичного семінару "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання".


Дод.точки доступу:
Замаська, Поліна (директор гімназії №290 м. Києва) \о ней\; Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Петрощук, Наталія \о ней\; Кадоб'янська, Наталія \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандиадт педагогічних наук) \о ней\; Казенко, Василь (кандиадт педагогічних наук) \о нем\; Косянчук, Сергій \о нем\; Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання, науково-практичний семінар \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- методи навчання -- методы обучения -- метод наукового дослідження -- метод научного исследования -- фундаментальні природничі науки -- фундаментальные естественные науки -- дослідницьке навчання -- исследовательское обучение -- мотивації до навчання -- мотивации к обучению -- метод проектів -- метод проектов -- навчальне дослідження -- учебное исследование -- дослідницьке навчання -- исследовательское обучение
Анотація: Розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природрничих знань.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)