Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Липова, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Липова
,
Людмила
([та інші]).
Самовизначення особистості в контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору / Л
Липова
> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. -
№1
. - С. 2 - 6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.04.(4 Укр)
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Україна
Кл.слова (ненормовані):
державні освітні програми
--
модернізація освітньої системи
--
деференціація навчання
--
профільне навчання
--
самовизначення учнів
--
стан професійного самовизначення
--
навчально-виробничі комбінати
--
індивідуальні особливості інтелекту
--
авторитарний уніфікований зміст
--
конкурентоспроможність освіти
--
незалежне тестування
--
компетентність учнів
--
інтеграція освіти
--
шкільна психологічна служба
--
розвивальне навчання акмеологічного типу
--
проектування самовизначення
--
Болонський процес
--
государственная общеобразовательная программа
--
модернизация образовательной системы
--
дифферинцированное обучение
--
профильное обучение
--
самовыражение учеников
--
интеграция образования
--
независимое тестирование
--
компетентность учеников
--
проектирование самовыражения
Анотація:
Виведення освіти на рівень розвинутих країн світу корінним реформуванням її концептуальних, структурних та організаційних засад. Модернізація освітньої системи є суспільною потребою та фундоментальною умовою інтеграції України до Європейського інтелектуального простору.
Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70
Дод.точки доступу:
гімназія №86 \о ней\; гімназія № 90 \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Липова
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України).
Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л.
Липова
, С. Лисиціна, В. Малишев> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти
--
фундаментальність освіти
--
компоненти освіти
--
профільна природнича освіта
--
природнича освіта
--
профільні школи
--
профільне навчання
--
гуманістична орієнтація
--
гуманістичне виховання
--
практична спрямованість навчання
--
модернизация образования
--
фундаментальность образования
--
компоненты образования
--
профильное естественное образование
--
естественное образование
--
профильные школы
--
гуманистическая ориентация
--
практическая направленность обучения
--
профессиональная адаптация молодежи
--
професійна адаптація молоді
Анотація:
Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.
Дод.точки доступу:
Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Липова
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л.
Липова
, П. Замаскіна, В. Малишев> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
допрофільна підготовка
--
професійне самовизначення учнів
--
професійне виховання
--
профільне навчання
--
алгоритм вибору професії
--
допрофильная подготовка
--
профессиональное самоопределение учеников
--
профессиональное воспитание
--
профильное обучение
--
алгоритм выбора профессии
Анотація:
Висвітлюється вплив діяльності шкільного центру допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації на формування готовності випускників основної і середньої школи до вибору профілю навчання та професійного самовизначення.
Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Києва); Малишев, Віктор (доктор технічних наук; професор; директор інженерно-технологічного інституту Універсітету розвитку людини "Україна" )
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Липова
,
Людмила
(старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л.
Липова
> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.05
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
загальна освіта
--
професійна освіта
--
неперервна освіта
--
школа-ВНЗ
--
післявузівська освіта
--
освіта упродовж усього життя
--
освітньо-професійні програми
--
академічна мобільність
--
навчальна методична інформація
--
диференційований підхід
--
індивідуалізоване навчання у ЗНЗ
--
вища школа
--
профільної освіти
--
кооперативне навчання
--
кабінет допрофільної підготовки
--
индивидуализированное обучение
--
общее образование
--
профессиональное образование
--
послевузовское образование
--
обучающая методическая информация
--
высшая школа
--
профильное образование
--
кооперативное обучение
--
кабинет допрофильной подготовки
--
непрерывное образование
--
учебно-профессиональные программы
--
образование на протяжении всей жизни
Анотація:
Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.
Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Липова
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л.
Липова
, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання
--
профилизация обучения
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
професійне самовизначення
--
профессиональное самоопределение
--
зміст освіти
--
содержание образования
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
принцип диференціації навчання
--
принцип дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.
Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Фундаменталізація змісту навчання
- стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 4/5
. - С. 73-74. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти
--
развитие образования
--
науково- практичні семінари
--
научно-практические семинары
--
профільна освіта
--
профильное образование
--
фундаменталізація змісту освіти
--
фундаментализация образования
Анотація:
Про проведення науково-практичного семінару "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання".
Дод.точки доступу:
Замаська, Поліна (директор гімназії №290 м. Києва) \о ней\; Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук) \о ней\;
Липова
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук) \о ней\; Петрощук, Наталія \о ней\; Кадоб'янська, Наталія \о ней\; Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандиадт педагогічних наук) \о ней\; Казенко, Василь (кандиадт педагогічних наук) \о нем\; Косянчук, Сергій \о нем\; Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання, науково-практичний семінар \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Липова
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л.
Липова
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
система образования
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
методи навчання
--
методы обучения
--
метод наукового дослідження
--
метод научного исследования
--
фундаментальні природничі науки
--
фундаментальные естественные науки
--
дослідницьке навчання
--
исследовательское обучение
--
мотивації до навчання
--
мотивации к обучению
--
метод проектів
--
метод проектов
--
навчальне дослідження
--
учебное исследование
--
дослідницьке навчання
--
исследовательское обучение
Анотація:
Розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природрничих знань.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)