Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Савельєв, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Савельєв, В. В.
    Роль та місце стратегії просування у зовнішньоекономічній діяльності підприємств / В. В. Савельєв // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 11-13 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.5
Рубрики: Економіка
   Світова економіка

   Міжнародні економічні відносини

   Экономика

   Мировая экономика

   Международные экономические отношения

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна економіка -- зовнішноекономічні зв'язки -- просування продукції -- конкурентоспроможність підприємств -- стратегії просування продукції -- зовнішні ринки -- закордонний досвід -- международная экономика -- внешнеэкономические связи -- продвижение продукции -- конкурентоспособность предприятий -- стратегии продвижения продукции -- внешние рынки -- зарубежный опыт
Анотація: Зроблено спробу виділення специфіки стратегій просування на зовнішні ринки, а також визначення алгоритму її розробки.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Савельєв, В.
    Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії / В. Савельєв // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
антикризові стратегії -- маркетингова аникризова стратегія -- економічна криза -- поведінка споживачів -- моделі поведінки споживачів -- платоспроможний попит -- лояльність -- сегменти ринку -- стратегічне сегментування -- антикризисные стратегии -- маркетинговая антикризисная стратегия -- экономический кризис -- поведение потребителей -- модели поведения потребителей -- платежеспособный спрос -- сегменты рынка -- стратегическое сегментирование
Анотація: Запропоновано модель зміни поведінки споживачів в умовах економічної кризи та рекомендації, щодо зміни антикризових стратегічних дій.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2676ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.
   06
   Л89


    Савельєв, В.
    Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої освіти іболонський процес / В. Савельєв // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. - № 661 : Філософські науки. - С. 127-129
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ -- ВИЩА ОСВІТА -- болонський процес


Дод.точки доступу:
Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)