Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Таланова, Ж. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Таланова
, Ж. В.
Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В.
Таланова
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
докторантура
--
докторская подготовка
--
докторские программы
--
докторська підготовка
--
докторські програми
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейское исследовательское пространство
--
европейское образование
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейська освіта
--
європейський дослідницький простір
--
європейський освітній простір
--
кадри вузів
--
кадры вузов
--
ключевые компетентности
--
ключові компетентності
--
компетентнісний підхід
--
компетентність
--
компетентностный подход
--
компетентность
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професорсько-викладацький склад
--
профессорско-преподавательский состав
Анотація:
В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.
Знайти схожі
>
2.
Луговий, В. І.
Економічно-організаційні засади освіти в Україні і світі: порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж.В.
Таланова
> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 64-70. - Бібліографія : С.69-70 : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
економіка освіти
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
институционный потенциал
--
інституційний потенціал
--
качество образования
--
конкурентоспособность образования
--
конкурентоспроможність освіти
--
мировое образование
--
образование Украины
--
организация образования
--
організація освіти
--
освіта України
--
порівняльна педагогіка
--
порівняльний аналіз
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
світова освіта
--
сравнительная педагогика
--
сравнительный анализ
--
финансирование образования
--
фінансування освіти
--
экономика образования
--
якість освіти
Анотація:
Здійснено порівняння економічно-організаційних засад освітніх систем України та передових країн світу. Доведено, що маючи конкурентоспроможне фінансування, вітчизняна освіта взагалі, професійна та вища зокрема, характеризуються неефективною організацією, розпорошеністю, подрібненістю, малокомплектністю, звідси - великою витратністю, низьким інституційним потенціалом і недостатньою якістю.
Дод.точки доступу:
Таланова
, Ж. В.
Знайти схожі
>
3.
Луговий, В. І.
Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реаізація / В. І. Луговий, Ж. В.
Таланова
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 15-25. - Література : С.24-25 : 21 назва
УДК
^A371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
концептуальні засади
--
концептуальные основы
--
класифікація освіти
--
классификация образования
--
мировое образование
--
национальное образование
--
національна освіта
--
образование в Украине
--
освіта в Україні
--
світова освіта
Анотація:
Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти (МСКО) версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової та національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО для р озроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Таланова
, Ж. В.; Международная стандартная классификация образования \о произв.\Міжнародна стандартна класифікація освіти; Національна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Национальная стандартная классификация образования \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Луговий, В. І.
Зв'язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В.
Таланова
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 4
. - С. 50-58. - Література : С. 57-58 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
научно-исследовательская самостоятельность
--
науково-дослідна самостійність
--
образовательные квалификации
--
образовательные программы
--
организация самостоятельной работы
--
освітні кваліфікації
--
освітні програми
--
пізнавальна самостійність
--
рівні освіти
--
самостійні роботи
--
самостійність навчання
--
самостоятельная познавательная деятельность
--
самостоятельная работа
--
самостоятельная учебная деятельность
--
самостоятельная учебная работа
--
самостоятельность обучения
--
складність навчання
--
сложность обучения
--
уровни образования
Анотація:
Дослідження рівневої організації освіти та відповідних кваліфікацій, характеру набутих в освіті компетентностей, їх формування та оцінювання дає підстави сформулювати на феноменологічному рівні педагогічний закон зв'язку складності та самостійності в освіті, який свідчить про зростання самостійності в навчанні з підвищенням складності опановуваних освітніх програм/кваліфікацій. Наслідками закону є: 1) поступове зниження віку навчальної самостійності через ускладнення освітніх програм на даному рі вні освіти в міру загального соціально-культурного розвитку людства; 2) зменьшення частки суб'єктивних методів оцінювання освітніх досягнень з підвищенням рівня освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\7.pdf
Дод.точки доступу:
Таланова
, Ж. В.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)