Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шін, Хонг-Док@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея).
    Проактивна бізнес-освіта [Текст] : опис кейсу / Х. -Д. Шін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 348-355 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-2 + 74.58(5КОР))в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-колледжи -- бізнес-коледжі -- бизнес-образование -- бізнес-освіта -- креативность образования -- креативність освіти -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- проектное обучение -- проектне навчання -- преподавание -- викладання -- проактивное образование -- проактивна освіта -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные технологии -- освітні технології -- коммуникативные проблемы -- комунікативні проблеми
Анотація: Описано методологію проактивної бізнес-освіти на прикладі викладання дисципліни для групи в коледжі бізнесу, Південна Корея. Студенти були проінструктовані щодо вибору умовно складної мети для проекту з тривалістю протягом усього семестру та розробки стратегії для даного проекту. Проекти в групі виявились доволі різноманітними, включаючи креативні (зйомки фільму, постановку танцю) та спортивні (марафон, підкорення вершини). Критерії для оцінювання проекту: креативність, складність виконання та формування цінності. 25 з 26 груп успішно завершили свої проекти, хоча сам факт завершення на оцінку за проект не впливав. У цілому, студенти високо оцінили даний проактивний проект, однак окремо варто описати комунікативні проблеми, що вплинули на успішність використання даного інструменту бізнес-освіти.

Держатели документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Нам, Джийон (магістр культури та управління мистецтвом; Університет Хонгік; м.Сеул; Південна Корея).
    Корпоративна підтримка розвитку мистецтва шляхом заснування фондів [Текст] / Д. Нам, Х. -Д. Шін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 304-315 : табл.,, схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.498.5в-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы искусства

   Фінанси мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
вероятностное моделирование -- ймовірнісне моделювання -- количественные факторы -- кількісні фактори -- корпоративная поддержка исскуства -- корпоративна підтримка мистецтва -- советы директоров -- ради директорів -- социальная корпоративная политика -- соціальна корпоративна політика -- специализированные финансовые фонды -- спеціалізовані фінансові фонди -- управленческие решения -- управлінські рішення
Анотація: Досліджено вплив складу ради директорів корпорацій на вибір методів соціальної роботи корпорацій. Методи соціальної політики та роботи розглянуто в дихотомії: підтримка шляхом заснування фондів – робота без створення окремого фонду; підтримка розвитку мистецтва – підтримка інших соціальних сфер. Результати аналізу даних показали, що, чим більше рада директорів за розміром – тим більше вона схильна до ідеї заснування фонду. Крім того, чим більша рада директорів и чим більш незалежним є фонд у своєму управлінні від материнської компанії – тим вище вірогідність підтримки проектів саме з розвитку мистецтва.

Держатели документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

3.


    Кім, Чі Юнь (MSc; кафедра культури і мистецтва менеджменту Вищої шкоди університету Хонгук; м.Сеул; Південна Корея).
    Вплив комунікаційних стратегій для соціальних мереж на показники продажів [Текст] : за даними південнокорейського ринку мобільних ігор на андроїді / Ч. Ю. Кім, Х. -Д. Шін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 338-345 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(5КОР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
андроиды -- андроїди -- бинарный логит-анализ -- бінарний логіт-аналіз -- информационные релизы -- інформаціні релізи -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- маркетинговые исследования -- маркетингові досдлідження -- мобильные игры -- мобільні ігри -- неформальные обмены информацией -- неформальні обміни інформацією -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- продажи -- продлажі -- сбыт продукции -- збут продукції -- социальные сети -- соціальні мережі -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Досліджено вплив різноманітних комунікаційних стратегій, що використовуються в соціальних мережах, на показники продажів продукту. Типи комунікацій для аналізу поділено на: інформаційний реліз компанії та неформальний обмін інформацією. Протестовано, яким чином ці два головні типи стратегій впливають на продажі мобільних ігор. Бінарний логіт-аналіз застосовано до даних рейтингу топ-150 ігор на андроїді, що розміщено на сайті "App Annie". Результати доводять, що і інформаційні релізи, і неформальний обмін інформацією суттєво та позитивно впливають на обсяги продажів, однак неформальні комунікації, зокрема між користувачами, мають значно більший вплив.

Держатели документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея); App Annie, web-сайт мобильных игр \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)