Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виртуальная среда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Литовченко, Ірина (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Інформаційна концепція маркетингу / І. Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 64-67. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бізнес -- інтернет -- віртуальне середовище -- споживачі -- інформаційні технології -- онлайновий маркетинг -- інтерактивність -- бизнес -- интернет -- виртуальная среда -- потребители -- информационные технологии -- онлайновый маркетинг -- интерактивность -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга
Анотація: Філософія бізнесу, орієнтована на часткове або повне функціонування в інтернет.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Батаєва, Катерина (кандидат філософськихнаук; доцент Харківського гуманітарного ун-ту "Народна українська академія").
    Соціальна феноменологія кіберкомунікації / Катерина Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 52-66. - Бібліографія : С. 65-66. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виртуальная среда -- віртуальна дійсність -- интернет-коммуникация -- інтернет-комунікація -- киберкоммуникация -- киберпространство -- кіберкомунікація -- кіберпростір -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій -- феноменологическая социология -- феноменологический метод -- феноменологічна соціологія -- феноменологічний метод -- чати
Анотація: У статті зроблено спробу здійснити феноменологічний аналіз кіберкомунцікації on-line, використовуючи методику А. Шютца. Однією з центральних особливостей кіберкомунікації є її безтілесність, що робить неможливим тілесно-безпосередні реакції на процес спілкування між кіберакторами та подовжує соціальні дистанції між ними.


Знайти схожі

3.


    Опарина, О. Д..
    Организация научной деятельности библиотек в Интернете / О. Д. Опарина // Библиотековедение. - 2012. - № 5. - С. 30-37 : фот. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 78.349.5с51
Рубрики: Библиотеки
   Библиотечное дело

   Интернет

   Бібліотеки

   Бібліотечна справа

   Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- библиотековедение -- виртуальная среда -- веб-сайты библиотек -- исследования -- электронные документы -- информационные технологии -- бібліотечна справа -- бібліотекознавство -- віртуальне середовище -- веб-сайти бібліотек -- дослідження -- електронні документи -- інформаційні технології


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

4.


    Мазуркевич, Алла (завідувач фондів музею історії Онуфріївського району Кіровоградської області).
    Перспективи встановлення та посилення системної взаємодії між бібліотеками та музеями / А. Мазуркевич // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. - № 2. - С. 42-45
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Музеи

   Музеї

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- соціокомунікаційні структури -- библиотеки -- бібліотеки -- музеи -- музеї -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- коммуникационные цепи -- комунікаційні ланцюги -- взаимодействие библиотек и музеев -- взаємодія бібліотек і музеїв -- культурно-информационные центры -- культурно-інформаційні центри -- совместные проекты -- спільні проекти -- библиотечно-музейные коммуникации -- бібліотечно-музейні комунікації -- координация деятельности -- координація діяльності -- кооперирование деятельности -- кооперування діяльності -- информационное обслуживание -- інформаційне обслуговування -- функции учреждений -- функції установ -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- свойства информационных услуг -- властивості інформаційних послуг -- предоставление услуг -- надання послуг -- совместные услуги -- спільні послуги -- доступ до інформації -- доступність інформації -- информационные потребности -- інформаційні потреби -- совместные проекты -- спільні проекти -- стратегические направления сотрудничества -- стратегічні напрями співпраці -- научная работа -- наукова робота -- программа развития взаимодействия -- програма розвитку взаємодії -- партнерская модель -- партнерська модель -- комплекс лингвистических средств -- комплекс лінгвістичних засобів -- адвокационная деятельность -- адвокаційна діяльність -- виртуальная среда -- віртуальне середовище -- повышение профессионального уровня -- підвищення професійного рівня
Анотація: Про перспективи встановлення та посилення системної взаємодії між бібліотеками і музеями за допомогою тісної співпраці та завдяки взаємодопомозі працівників музеїв і бібліотек як двох споріднених культурних інститутів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Поляков, Т. Г. (музеєзнавець) \про нього\; ГОСТ 7.0-99 Інформаційно-бібліотечна діяльність, бібліографія \о произв.\Інформаційно-бібліотечна діяльність, бібліографія, ГОСТ 7.0-99 \о произв.\

Знайти схожі

5.
   65.290с-5
   Б 79


    Болотіна, І. М. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємств [Текст] / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 72-75 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- виртуальный маркетинг -- віртуальний маркетинг -- виртуальная среда -- віртуальне середовище -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные системы -- інформаційні системи -- промо-сайты -- промо-сайти -- рыночная система -- ринкова система -- системная инфраструктура -- системна інфраструктура
Анотація: Наведено результати досліджень щодо особливостей використання ІНТЕРНЕТ-технологій та інформаційних систем підприємства в брендингу. Запропоновано сучасну концепцію брендингу, що ґрунтується на використанні перспективних ІНТЕРНЕТ-технологій та оптимальної інфраструктури інформаційних систем підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаповал, О.Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій); Савкова, К.Г. (студентка Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

6.


    Хмель, Т. В.
    Функционирование виртуальных сообществ социально-гуманитарного профиля в Интернет / Т. В. Хмель // Гуманитарний журнал. - 2006. - № 1/2. - С. 251-253. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Интернет
   Інтернет

   Общество

   Суспільство

Кл.слова (ненормовані):
виртуальные сообщества -- віртуальні спільноти -- всемирная паутина -- Всесвітня павутина -- коммуникация -- комунікація -- виртуальная среда -- віртуальне середовище -- глобальная сеть -- глобальна мережа


Є примірники у відділах:
АНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)