Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вирусный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мар’їна, Олена (кандидат наук із соціальних комунікацій; доцент).
    Контент-стратегія бібліотек у цифровому середовищі / О. Мар’їна // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 78с
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Автоматизация библиотечных процессов

   Автоматизація бібліотечних процесів

Кл.слова (ненормовані):
цифрове середовище бібліотек -- цифровая среда библиотек -- електронні ресурси бібліотек -- электронные ресурсы библиотек -- контент-менеджмент -- вірусний маркетинг -- вирусный маркетинг -- контент-стратегії бібліотек -- контент-стратегии библиотек -- контент-оптимізація -- контент-оптимизация -- веб-аналітика -- веб-аналитика -- соціальний медіа-маркетинг -- социальный медиа-маркетинг
Анотація: Розкриваються зміст, особливості формування контент-стратегії бібліотеки у цифровому середовищі, яка ґрунтується на технологіях створення, транслювання та моделювання інформаційних активів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Мусієнко, В. Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст] / В. Д. Мусієнко, К. О. Шульга // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 10. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 2013-2015 гг.

   Економіка інформатики, 2013-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Днепропетровская область

    Дніпропетровська область

    Кривой Рог

    Кривий Ріг

Кл.слова (ненормовані):
вирусный маркетинг -- вірусний маркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- медиа-коммуникации -- медіа-комунікації -- мобильный маркетинг -- мобільний маркетинг -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- передовой опыт -- передовий досвід -- рекламные агентства -- рекламні агенції -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- средства массовой коммуникации -- засоби масової комунікації -- СМИ -- ЗМІ -- фирмы-конкуренты -- фірми-конкуренти -- электронная почта -- електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шульга, К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна); Нова Медиа, украинское ООО \о нем\Нова Медіа, українське ТОВ \о нем\

Знайти схожі

3.


    Заколодяжний, В. О. (аспірант).
    Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні [Текст] / В. О. Заколодяжний // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 9. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інновації в страхуванні -- інноваційні продукти страхування -- страховий маркетинг -- маркетинг в страхуванні -- маркетингові інновації -- нетрадиційний маркетинг -- інтернет-маркетинг -- брендування сайтів -- вірусний маркетинг -- банерна реклама -- спливаюча банерна реклама -- спонсорські пакети -- відеоконтент у мережі wi-fi -- инновации в страховании -- инновационные продукты страхования -- страховой маркетинг -- маркетинг в страховании -- маркетинговые инновации -- нетрадиционный маркетинг -- интернет-маркетинг -- брендирование сайтов -- вирусный маркетинг -- банерная реклама -- всплывающая баннерная реклама -- спонсорские пакеты -- видеоконтент в сети wi-fi
Анотація: Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)