Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=высокобрендовый рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Каніщенко, О. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародної економіки).
    Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35 : 1 табл. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
світовий товарний ринок -- мировой товарный рынок -- високобрендований ринок -- высокобрендовый рынок -- брендовий товар -- брендовый товар -- споживчі мотивації -- потребительские мотивации -- товарна пропозиція -- товарное предложение -- позиціонування товару -- позицирование товара -- міжнародні бренди -- международные бренды -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- брендовий алкоголь -- брендовый алкоголь -- брендовані напої -- брендовые напитки
Анотація: Досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендових товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.


Дод.точки доступу:
Доця, Т. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)