Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=збутова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Сібрук, В. Л. (кандидат економічних наук; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
    Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" / В. Л. Сібрук // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(ГЕМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Воздушный транспорт

   Повітряний транспорт

   Германия
    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
брэндинг -- брэнд -- бренд -- брендинг -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- авиационные компании -- авиакомпании -- бренд авиакомпании -- бренд авіакомпанії -- прибыль авиакомпаний -- прибуток авіакомпаній -- авиационные перевозки -- авіаційні перевезення -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- силы Портера -- сили Портера -- слоганы -- слогани -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- інформаційні технології -- інтернет-ресурси -- інтернет-реклама
Анотація: Проведено аналіз впливу маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращення її збутової дяльності. Також складено прогноз прибутків на наступні роки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кришкевич К.А. (Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна); Люфтганза, авиакомпания \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Ліпич, Любов (доктор економічних наук; Волинський національний університет імені Лесі Українки).
    Аналіз економічного потенціалу підприємств птахівництва в системі розвитку зовнішньоекономічної діяльності / Л. Ліпич, К. Кутикіна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 9. - С. 31-39 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Економіка сільського господарства, 2007-2012 рр.

   Экономика

   Экономика сельского хозяйства, 2007-2012 гг.

   Україна
    Волинська область

    Украина

    Волынская область

Кл.слова (ненормовані):
економіка сільського господарства -- галузі економіки -- сільське господарство -- агропромисловий комплекс -- АПК -- підприємства птахівництва -- виробництво м'яса -- м'ясні продукти -- збутова діяльність -- зовнішньоекономічна діяльність -- ЗЕД -- внутрішній ринок -- зовнішнішній ринок -- статистика галузі -- экономика сельского хозяйства -- отрасли экономики -- сельское хозяйство -- агропромышленный комплекс -- предприятия птицеводства -- производство мяса -- мясные продукты -- сбытовая деятельность -- внешнеэкономическая деятельность -- ВЭД -- внутренний рынок -- внешний рынок
Анотація: Проаналізовано стан виробничої та збутової діяльності підприємств птахівництва. Оцінено конкурентоспроможність досліджуваних підприємств та їх продукції. Проаналізовано тенденції ЗЕД підприємств птахівництва та баланс м'яса і м'ясних продуктів з метою визначення можливостей збуту на внутрішньому й зовнішньому ринках.


Дод.точки доступу:
Кутикіна, Клавдія (Волинський національний університет імені Лесі Українки); ТзОВ "Птахокомплекс "Губин" \о нем\Птахокомплекс "Губин", ТзОВ \о нем\

Знайти схожі

3.


    Нетреба, І. О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна).
    Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства / І. О. Нетреба // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 114-117 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-реклама -- ІНТЕРНЕТ-реклама -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая направленность -- маркетингова спрямованість -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Котляров, Иван Дмитриевич (кандидат экономических наук, доцент; Национальный исследовательский университет - Высшаая школа экономики; Россия; Санкт-Петербург).
    Фермерские интернет-моллы как сетевые формы партнерства [Текст] / И. Д. Котляров // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 11. - С. 108-112 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

Кл.слова (ненормовані):
аграрная сфера -- аграрна сфера -- сельское хозяйство -- сільське господарство -- сельскохозяйственная кооперация -- сільськогосподарська кооперація -- сільськогосподарські кооперативи -- сельскохозяйственные кооперативы -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- совместная сбытовая деятельность -- спільна збутова діяльність -- сетевое сотрудничество -- мережеве співробітництво -- гибридное сотрудничество -- гібридне співробітництво -- сетевое партнерство -- мережеве партнерство -- фермерские интернет-моллы -- фермерські інтернет-моли
Анотація: Показано, что фермерские интернет-моллы представляют собой сетевую (гибридную) форму сотрудничества и позиционируют себя как кооперативы, однако таковыми они считаться не могут, поскольку механизм организации их деятельности отличается от присущего традиционным кооперативам. Кроме того, показано, что сотрудничество фермеров в рамках интернет-молла имеет индуцированный извне и неявный характер и могут рассматриваться как современная форма сбытовой кооперации в сельском хозяйстве, предполагающая сохранение хозяйственной независимости партнеров и использование внешнего оператора для координации сбытовой деятельности.


Знайти схожі

5.


    Россоха, Володимир Васильович (доктор економічних наук; професор; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Управління господарською діяльністю аграрних підприємств та її збутова політика [Текст] / В. В. Россоха, О. М. Шарапа // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 8. - С. 71-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- сільськогосподарська продукція -- сельскохозяйственная продукция -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- збутова політика -- сбытовая политика -- канали збуту -- каналы сбыта -- оцінювання збутової діяльності -- оценивание сбытовой деятельности -- ефективність збутової політики -- эффективность сбытовой политики
Анотація: Визначено ключові компоненти й основні принципи формування збутової політики. Окреслено визначальні чинники, що зумовлюють необхідність побудови і реалізації збутової політики в аграрних підприємствах. Проаналізовано обсяги реалізації основних видів сільськогосподарської продукції аграрними підприємствами в динаміці та її розподіл за каналами збуту. В межах досліджуваних підприємств проведено порівняльний аналіз структури каналів реалізації продукції. Виявлено, що аграрні підприємства формують збутову політику на основі різноманітних підходів. Розглянуто підходи до визначення ефективності збутової політики на підставі розроблених і реалізованих заходів, загальних та локальних критеріїв її оцінки, системного відображення кількісних, якісних і кількісно-якісних дій, співвідношення одержаних результатів із витратами на їхнє досягнення, забезпечення об'єктивності й можливості системного управління збутовою діяльністю аграрних підприємств. Аргументовано сутнісно-змістовне наповнення економічної категорії "збутова діяльність". Обгрунтовано оцінювання ефективності збутової діяльності за критеріями її організації та реалізації, а також діагностику ефективності збуту визначенням обсягів і руху грошових та товарних потоків, схеми складування продукції, встановлення оптимальних цін на продукцію залежно від кон'юнктури ринку, аналізу факторів, що зумовлюють відхилення фактичних показників від запланованих. Запропоновано комплекс показників для визначення ефективності збутової політики за результатами збутової діяльності аграрних підприємств.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Шарапа, Ольга Миколаївна (кандидат економічних наук; старший викладач; Київський національний торговельно-економічний універстет)

Знайти схожі

6.


    Хорішко, К. С.
    Забезпечення інвестиційної привабливості підприємства через формування його потенціалу у виробничо-господарській, збутовій і маркетинговій діяльності / К. С. Хорішко. - [Б. м. : б. в.]. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Інвестиційна діяльність
   Инвестиционная деятельность

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
КФБС -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- маркетинг -- інвестиційна привабливість -- инвестиционная привлекательность -- менеджмент -- збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- інструментарій -- инструментарий

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (153,24 kB)

Дод.точки доступу:
Хоришко, Е. С.
Знайти схожі

7.


    Залознова, Ю. С. (доктор економічних наук).
    Організація збутової діяльності вугледобувних підприємств України в умовах нестабільності попиту: проблеми та перспективи / Ю. С. Залознова, Н. В. Трушкіна // Уголь Украины. - 2017. - № 1-2. - С. 14-20 : табл. 2. - Бібліогр.: с. 20 (17 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Економіка гірничої промисловості

   Экономика

   Экономика горной промышленности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вугледобувні підприємства -- збутова діяльність -- нестабільність попиту -- методи прогнозування -- категорії споживачів -- обслуговування споживачів -- контрактні взаємовідносини -- збутові мережі -- теплові електростанції -- ТЕС -- угледобывающие предприятия -- сбытовая деятельность -- нестабильность спроса -- методы прогнозирования -- категории потребителей -- обслуживание потребителей -- контрактные взаимоотношения -- сбытовые сети -- тепловые электростанции -- ТЭС -- угольная продукция -- вугільна продукція
Анотація: Визначено тенденції сучасного розвитку внутрішнього ринку вугілля в Україні. Проаналізовано динаміку та виконано прогнози показників збутової діяльності вугледобувних підприємств. Виявлено особливості організації контрактної діяльності з різними категоріями споживачів вугільної продукції. Сформовано систему контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства з урахуванням специфіки обслуговування велико-, середньо- та дрібнооптових споживачів. Надано пропозиції щодо уточнення та доповнення змісту контракту на поставку вугільної продукції. Доведено, що в умовах нестабільності попиту на вугільну продукцію доцільно створити синдикат на основі домовленості вугледобувних підприємств різних форм власності, які видобувають вугілля марки Г, що реалізується на ТЕС.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Уголь_Укр_2017_1-2\3.pdf

Дод.точки доступу:
Трушкіна , Н. В. (магістр)

Знайти схожі

8.


    Залознова, Ю. С. (доктор економічних наук).
    Формування електронної біржової платформи реалізації вугілля як напрям модернізації вітчизняної вугільної галузі / Ю. С. Залознова, Н. В. Трушкіна // Уголь Украины : научно-технический, производственный и экономический журнал. - 2017. - № 9-10. - С. 20-26 : рис. 1, табл. 2. - Бібліогр.: с. 25-26 (23 назви). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Вугільна промисловість
   Угольная промышленность

   Організація виробництва

   Организация производства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вуглевидобувні підприємства -- збутова діяльність -- біржова торгівля -- статистичний аналіз -- нормативно-правове забезпечення -- угледобывающие предприятия -- сбытовая деятельность -- биржевая торговля -- статистический анализ -- нормативно-правовое обеспечение -- электронная торговля -- електронна торгівля -- факторы влияния -- фактори впливу -- экзогенные факторы -- екзогенні фактори -- эндогенные факторы -- ендогенні фактори -- угольная продукция -- вугільна продукція
Анотація: Розглянуто й систематизовано чинники впливу на організацію збутової діяльності вітчизняних підприємств вугільної промисловості. Досліджено особливості та визначено сучасні тенденції розвитку біржової торгівлі вугільною продукцією в Україні. Надано пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правових документів з регулювання процедур здійснення біржової торгівлі.


Дод.точки доступу:
Трушкіна , Н. В. (магістр з економіки)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)