Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=збут товарів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Звягінцева, Ольга Борисівна (кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України).
    Основні принципи і закони маркетингу / О. Звягінцева // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- закони маркетингу -- ефективність маркетингу -- кваліфікаційні вимоги -- кваліфікаційні вимоги до маркетолога -- маркетингова діяльність -- виробничо-комерційна діяльність -- рекламні стратегії -- просування товарів -- збут товарів -- принципы маркетинга -- законы маркетинга -- эффективность маркетинга -- квалификационные требования -- квалификационные требования к маркетологу -- маркетинговая деятельность -- производственно-коммерческая деятельность -- рекламные стратегии -- продвижение товаров -- сбыт товаров
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Огнистий, Андрій Андрійович (викладач кафедри міжнародної інформації Тернопільського національного економічного університету; м.Тернопіль; Україна).
    Моделювання ринкового середовища конкурентних взаємозамінних товарів на основі агентського підходу / А. А. Огнистий // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 259-265 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Економічне моделювання

Кл.слова (ненормовані):
логістичні потоки -- логистические потоки -- інформаційні технології в економіці -- информационные технологии в экономике -- імітаційне моделювання -- имитационное моделирование -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- рыночный спрос -- ринковий попит -- моделирование рынков -- моделювання ринків -- моделирование спроса -- моделювання попиту -- мультиагентные системы -- мультиагентні системи -- экономичесие агенты -- економічні агенти -- менеджмент виробництва -- менеджмент производства -- ринки збуту товарів -- рынки сбыта товаров -- сбыт товаров -- збут товарів
Анотація: Розроблено модель попиту для ринків взаємозамінних товарів, що містить ланку постачання продукції, покупців і ринкове середовище, кон'юнктура якого задається переліком певних змінних параметрів. Модель грунтується на використанні агентного підходу та методів системної динаміки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

3.


    Пархаєва, Н. В. (кандидат технічних наук; доцент кафедри торговельного підприємництва).
    Маркетингово-логістичний комплекс товаропровідної системи / Н. В. Пархаєва // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 122-133 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг товарів -- логістика -- економічна інтеграція -- товаропровідна система -- механізм формування маркетингово-логістичного комплексу -- канали збуту товарів -- збут товарів -- реалізація продукції -- маркетинг товаров -- логистика -- экономическая интеграция -- товаропроводная система -- механизм формирования маркетингово-логистического комплекса -- каналы сбыта товаров -- сбыт товаров -- реализация продукции
Анотація: Виокремлено внутрішні проблеми у процесі формування товаропровідної системи і запропоновано маркетингово-логістичну організаційну структуру, яка надасть можливість оптимізувати і забезпечити зв'язок між стратегічними цілями, функціонально-оперативними завданнями, організаційно-структурними характеристиками, інформаційним забезпеченням бізнес-процесів і координацією роботи фахівців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_Укр_2016_4\11.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)