Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кадровий маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м. Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу : порівняльний аналіз / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки = А82/2013/7 : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 110-117. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внешние потребители -- зовнішні споживачі -- внутренние потребители -- внутрішні споживачі -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- кадровый маркетинг -- кадровий маркетинг -- контрактный персонал -- контрактний персонал -- маркетинг персонала -- маркетинг персоналу -- терминология -- термінологія -- управление персоналом -- управління персоналом
Анотація: З метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Мізік, Юлія Ігорівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансової та економічної безпеки, обліку та аудиту Харківського національного університету муніципальної економіки ім. Бекетова).
    Особливості антикризового управління персоналом в процесі забезпечення кадрової безпеки на підприємстві / Ю. І. Мізік, Г. І. Писаревська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 365-372 : тсхем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
антикризисное управление -- антикризове управління -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- аутплейсмент -- аутплейсмент -- кадровая безопасность -- кадрова безпека -- кадровый маркетинг -- кадровий маркетинг -- рекрутинговые агентства -- рекрутингові агенції -- хедхантинг
Анотація: Запропоновано авторську схему, яка характеризує основні етапи антикризового управління персоналом у процесі забезпечення кадрової безпеки на підприємстві. Обґрунтовано доцільність проведення кадрового маркетингу як важливого напрямку управління персоналом в умовах кризи. Проаналізовано основні методи кадрового маркетингу, що застосовуються рекрутинговими агентствами в період кризи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Писаревська, Ганна Іллівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри управління персоналом Харківського національного економічного університету ім. С.Кузнеця); О занятости населения, закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)