Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комплексные маркетинговые исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бєловолова, Н. Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР").
    Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств [Текст] / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 169-172 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
исследовательское моделирование -- дослідницьке моделювання -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- комплексные маркетинговые исследования -- комплесні маркетингові дослідження -- концепцептуальные основы -- концептуальні засади -- покупатели -- покупці -- покупки -- купівлі -- потенциальные клиенты -- потенційні клієнти -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- продвижение товара -- просування товару -- производители -- виробники
Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   65.04в
   Г 15


    Галаченко, О. О. (кандидат медичних наук; доцент; ПрАТ "ВНЗ "МАУП").
    Підходи до формування структури регіональної політики розвитку санаторно-курортної сфери [Текст] / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 76-78. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04в + 65.495г-1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Экономика здравоохранения

   Економіка охорони здоров'я

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-структуры -- бізнес-структури -- комплексные маркетинговые исследования -- комплексні маркетингові дослідження -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- лечебно-профилактические учреждения -- лікувально-профілактичні установи -- организационные механизмы -- організаційні механізми -- оценочные методы -- оціночні методи -- потенциальные возможности -- принципові засади -- региональная политика развития -- регіональна політика розвитку -- региональные программы -- регіональні програми -- санаторно-курортная сфера -- санаторно-курортна сфера -- санаторно-курортные регионы -- санаторно-курортні регіони -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- терминология -- термінологія -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Висвітлено наукові підходи до трактування поняття "регіон", "регіональна політика": Сформовано постулати формування регіональної політики розвитку санаторно-курортної сфери. Обгрунтовано комплексне маркетингове дослідження розвитку санаторно-курортної сфери, визначено етапи його проведення. Визначено структуру регіональної програми розвитку санаторно-курортної сфери. Актуалізовано вагомість організаційних структур у реалізації регіональної політики розвитку санаторно-курортної сфери.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)