Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерии оценивания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


   
    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної освіти [Текст] // Дивослово. - 2011. - № 10 . - С. 2-3 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- загальна середня освіта -- портфоліо -- навчальні досягнення учнів -- рівні навчальних досягнень -- критерии оценивания -- общее среднее образование -- портфолио -- учебные достижения учеников -- уровни учебных достижений
Анотація: Критерії оцінювання визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Компетентннісне навчання- це актуально / Н .Голуб // Дивослово. - 2012. - № 6. - С. 60-62 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання мови
   Методика преподавания языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетенція -- комунікативна компетеність -- мовна компетентність -- мовленнєва компетентність -- соціокультурна компетентність -- діяльнісна компетентність -- предметна компетентність -- прагматичная компетентность -- прагматична компетентність -- критерії оцінювання -- компетентное обучения -- компетенция -- языковая компетентность -- речева компетентность -- социокультурна компетентность -- деятельная компетентность -- предметная компетентность -- критерии оценивания
Анотація: Про засідення круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови , що відбулося в Інституті педагогіки НАПН України.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Засідання круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Хриков, Є. М. (завідувач кафедри державної служби та управління навчальними й соціальними закладами Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка; доктор педагогічних наук; професор).
    До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 2-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Педагогическое образование

   Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні школи -- НПШ -- оцінювання рівня розвитку НПШ -- критерії оцінювання -- рівні розвитку НПШ -- діяльність НПШ -- наукові дослідження -- спрямованість наукових досліджень -- організаційне оформлення НПШ -- научно-педагогические школы -- оценивание развития НПШ -- критерии оценивания -- уровни развития НПШ -- деятельность НПШ -- научные исследования -- направленность научных исследований -- организационное оформление НПШ
Анотація: Розглядаються критерії оцінювання рівня розвитку науково-педагогічних шкіл (НПШ), а саме: наявність значущих результатів діяльності, наявність узагальнюючих досліджень, наявність авторитетного лідера, розробленість оригінальної методології дослідження, організаційне оформлення наукової школи, розвинуті форми комунікативної взаємодії, громадське визнання, тривалість існування наукової школи. Проаналізовано спрямованість досліджень 29 НПШ, тематику докторських дисертацій, паспорти науково-педагогічних спеціальностей, навено результати опитування експертів із досліджуваної проблеми.


Знайти схожі

4.


    Удод, Олександр (директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; доктор історичних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України).
    Рейтингове оцінювання вищих навчальних закладів у 2010/11 навчальному та у 2011 календарному роках / О. Удод, В. Ямковий // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 7-44 : табл., рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- національна система моніторингу якості освіти -- ннациональная система мониторинга качества образования -- рейтингове оцінювання -- рейтинговая оценка -- стратифікація ВНЗ -- стратификация ВУЗа -- система рейтингового оцінювання -- система рейтинговой оценки -- цільові групи -- целевые группы -- змістовна структура системи -- смысловая структура системы -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- рейтингові таблиці ВНЗ -- рейтинговые таблицы ВУЗа -- проекти
Анотація: Розкривається методологія рейтингового оцінювання, здійснюваного Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України. Наводяться Рейтингові таблиці ВНЗ України за 2011 рік.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.2.pdf

Дод.точки доступу:
Ямковий, В'ячеслав (завідувач сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; заслужений працівник освіти України); Національна система рейтингового оцінювання ВНЗ, проект \о произв.\Национальная система рейтинговой оценки ВУЗа, проект \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Пашко, Людмила (доктор наук з державного управління; доцент; професор Національної академії державного управління при Президентові України).
    Щорічне оцінювання державних службовців: сучасне бачення та сутність / Л. Пашко // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 18-26 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
державні службовці -- государственные служащие -- оцінювання державних службовців -- оценивание государственных служащих -- щорічне оцінювання -- ежегодное оценивание -- кадрові технології -- кадровые технологии -- співбесіди-зустрічи -- собеседования-встречи -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- професіоналізм керівника -- профессионализм руководителя -- рівень професіоналізму -- уровень профессионализма -- ефективність оцінювального процесу -- эффективность оценивающего процесса
Анотація: Присвячено актуальним проблемам організації та проведення ефективного й результативного щорічного оцінювання державних службовців. Автор подає власне бачення цієї пріоритетної кадрової технології крізь призму меритократизму на державній службі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

6.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- досвід ВНЗ -- опыт ВУЗов -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- портфоліо викладача -- портфолио преподавателя -- відеоматеріали -- видеоматериалы -- якість навчального процесу -- качество учебного процесса -- оцінювання педагогічної компетентності викладачів -- оценивание педагогической компетентности преподавателей -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- обізнаність педагога із контингентом групи -- ознакомление педагога с контингентом группы -- планування навчального процесу -- планирование учебного процесса -- логічність викладання навчального матеріалу -- логичность преподавания учебного материала -- викладання навчального матеріалу на належному рівні -- преподавание учебного материала на надлежащем уровне -- зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом -- понытность и доступность в изучении учебных материалов -- науковість викладання -- научность преподавания -- використання новітніх технологій -- использование новейших технологий -- прозорість висловлення думки педагога -- прозорость висказывания мысли педагога -- створення теплої атмосфери у процесі навчання -- создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація: Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Данилюк, Микола (завідувач кафедри; доктор економічних наук; професор).
    Формування системи моніторингу ефективності діяльності бізнес-інкубаторів / М. Данилюк, Р. Бойчук, М. Данилюк // Банківська справа. - 2013. - № 1. - С. 43-63. - Бібліогр. в кінці ст. - рис., табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Финансовая система

   Економіка

   Фінансова система

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-інкубатори -- інфраструктура підтримки підприємництва -- моніторинги -- програмні індикатори -- ключові індикатори -- критерії оцінювання -- бизнес-инкубаторы -- инфраструктура поддержки предпринимательства -- мониторинги -- программные индикаторы -- ключевые индикаторы -- критерии оценивания
Анотація: Проаналізовано проблеми та особливості оцінювання ефективності діяльності бізнес-інкубаторів. Наведено основні підходи, які використовуються у міжнародній практиці до системи моніторингу за процесами бізнес-інкубування. Окреслено перспективи формування вітчизняної методології оцінювання ефективності діяльності організацій інфраструктури підтримки розвитку бізнесу та інновацій.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Бойчук, Руслан (доцент; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

8.


    Гавриш, Наталія (доктор педагогічних наук; професор).
    Якість освіти : розробляємо критерії разом / Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.144.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

   Качество дошкольного образования

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- діагностика виховання -- дошкільна освіта -- професійна майстерність -- освітній процес -- рівень розвитку -- ергономічність -- педагогічні зусилля -- інноваційний потенціал -- гуманістичні цінності -- інтегративність -- пізнавальна самостійність -- комунікативно-мовленнєва компетентність -- педагогічний колектив -- сукупне оцінювання -- кількісний аналіз досягнень -- дошкільна освіта -- критерии оценивания -- диагностика воспитания -- дошкольное образование -- профессиональное мастерство -- образовательный процесс -- уровень развития -- эргономичность -- педагогические усилия -- инновационный потенциал -- гуманистические ценности -- интегративность -- познавательная самостоятельность -- коммуникативно-языковая компетентность -- педагогический коллектив -- совокупное оценивание -- количественный анализ достижений -- дошкольное образование -- якість освіти -- качество образования
Анотація: У статті ставиться питання як забезпечувати розвиток особистості, здатної орієнтуватися, діяти, творити в новому суспільстві, адекватно викликам часу. Уявлення про бажаний рівень роботи навчальних закладів різняться - неоднаковими є пріоритети дітей, батьків, педагогів, науковців і менеджерів. Узгодити їх, відсіявши помилкові, належить розробникам оптимальних критеріїв та механізмів якості дошкільної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор); Богуш, Алла (доктор пед. наук; професор; дійсний член НАПН України; зав. кафедри теорії і методики дошкільної освіти) \про неї\; Кіндрат, Інна (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського ДГУ) \про неї\; Байєр, Ольга (кандидат психологічних наук; доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО) \про неї\; Піроженко, Тамара (доктор психологічних наук; завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \про неї\; Єльникова, Галина (доктор педагогічних наук; професор Інституту професійно-технічної освіти НАПН Україн) \про неї\; Міністерство науки і освіти України \про нього\; Комісія з розроблення критеріїв оцінювання якості дошкільної освіти \про неї\

Знайти схожі

9.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 59-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
історичний розвиток -- историческое развитие -- періоди розвитку -- периоды развития -- професійна діяльність викладачів -- профессиональная деятельность преподавателей -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- рівні якості знань -- уровни качества знаний -- оцінювання професійної діяльності викладачів -- оценивание профессиональной деятельности преподавателей -- моніторинг вищої освіти -- мониторинг высшего образования -- освітні послуги -- образовательные услуги -- якість освітніх послуг -- качество образовательных услуг -- вища освіта -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади
Анотація: Проаналізовано історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. З'ясовано історичні періоди розвитку оцінювання, запропоновано назви цих періодів, висвітлено критерії визначення історичних періодів розвитку оцінювання.


Знайти схожі

10.


   
    Проект Постанови Кабінету Міністрів України "Про періодичність здійснення планових заходів метрологічного нагляду" // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2015. - № 3. - С. 63-67 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техніка
   Стандартизація. Контроль якості

   Техника

   Стандартизация. Контроль качества

Кл.слова (ненормовані):
метрологічна діяльність -- постанови Кабміну -- центральні органи виконавчої влади -- вимірювальна техніка -- ризики -- метрологічний нагляд -- критерії оцінювання -- міжповірочні інтервали -- експлуатація техніки -- фасований товар -- метрологическая деятельность -- постановления Кабмина -- центральные органы исполнительной власти -- измерительная техника -- риски -- метрологический надзор -- критерии оценивания -- межповерочные интервалы -- эксплуатация техники -- фасованный товар
Анотація: Проект Постанови Кабінету Міністрів України про затверждення критерію, за яким оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері метрології та метрологічної діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів метрологічного нагляду за законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та кількістю фасованого товару в упаковках центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрологічного нагляду.


Дод.точки доступу:
Проект Постанови Кабінету Міністрів України "Про періодичність здійснення планових заходів метрологічного нагляду" \о произв.\; Про періодичність здійснення планових заходів метрологічного нагляду, Проект Постанови Кабінету Міністрів України \о произв.\

Знайти схожі

11.


    Письменний, Валерій (директор; НВО № 136; Дніпропетровськ; заслужений діяч України).
    Експериментальна модель "Школа культури здоров'я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України": зміст і напрями реалізації / В. Письменний // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 3-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
школи культури здоров'я -- школы культуры здоровья -- навчально-виховні об'єднання -- учебно-воспитательные объединения -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- взаємодія школи з сім'єю -- взаимодействие школы с семьей -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчальні програми -- учебные программы -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- громадсько-педагогічна експертиза навчально-виховного об'єднання -- общественно-педагогическая экспертиза учебно-воспитательного объеденения -- модель школи сприянню здоров'я -- модель школы содействия здоровью -- європейська інтеграція -- европейская интеграция -- шкільна практика -- школьная практика -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Представлено аналіз і самооцінку відпрацьованої експериментальної моделі "Школа культури здоров'я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України". Окреслюються шляхи впровадження цієї моделі в шкільну практику сучасних інноваційних навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\

Знайти схожі

12.


   
    Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі : лист МОН України від 06.11.2015 р. № 1/9-535 / П. Хозбей // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1в
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
кваліметрія -- інструкції до кваліметричної моделі -- кваліметрична модель -- показники оцінювання критеріїв -- документи МОНУ -- моніторінг якості освіти -- освітні програми -- листи МОНУ -- старша група -- фактори оцінювання -- критерії оцінювання -- методи оцінювання -- бали оцінювання -- квалиметрия -- инструкции к квалиметрической модели -- квалиметрическая модель -- показатели оценивания критериев -- документы МОНУ -- мониторинг качества образования -- официальный отдел -- образовательные программы -- письма МОНУ -- старшая группа -- факторы оценивания -- критерии оценивания -- модели оценивания -- балы оценивания
Анотація: Надано лист МОН Україн від 06.11.2015 р. № 1/9-535 ; методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі; протокол оцінювання рівня розвитку дитини старшого віку; діаграма "Невикористані резерви розвитку дитини старшого дошкільного віку";інструкція до кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку; програма "Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку;результати моніторінгу рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку; портрет розвитку дитини.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі \о произв.\; Інструкція до кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку \о произв.\; Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку, програма \о произв.\; Результати моніторінгу рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку \о произв.\; Протокол оцінювання рівня розвитку дитини старшого віку \о произв.\

Знайти схожі

13.


    Головенкін, Володимир (кандидат технічних наук; доцент; начальник навчально-методичного відділу).
    Ще раз про систему оцінок у вищій школі [Текст] / В. Головенкін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 65-72 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
національна/інституціональна шкала оцінювання -- национальная/институциональная шкала оценок -- шкали оцінок -- шкалы оценок -- ЄКТС -- технології переведення оцінок -- технологии перевода оценок -- Болонський процес -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- визнання результатів навчання -- определение результатов обучения -- розподіл поділок критеріальної шкали -- распределение делений критериальной шкалы -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вища освіта
Анотація: Проведено аналіз шкал оцінювання результатів навчання у системі освіти України. Показано, що замість європейської шкали оцінок ЄКТС у вищій школі доцільно запровадити національну/інституціональну шестибальну шкалу. Обгрунтовано розподіл поділок критеріальної шкали.


Знайти схожі

14.


    Дєордіца, Таяна-Лідія (доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Terra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій).
    Візуальна грамотність як протидія "Слайдовому мотлоху" / Т. -Л. Дєордіца // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 11. - С. 11-20 : табл.; 4-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
візуальна грамотність -- визуальная граммотность -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- мультимодальна грамотність -- мультимодальная граммотность -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- класифікація понять у логіці -- классификация понятий в логике -- цифрові презентації -- цифровые презентации -- критерії якості -- критерии качества -- критерії оцінювання усної доповіді -- критерии оценивания устного доклада -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Репрезентовано досвід щодо формування у студентів візуальної грамотності. Нагадено, щоб візуально грамотно спроектувати цифрову презентацію, розуміти та застосовувати: технології візуального структурування текстів; базові правила колористики та типографіки, композиційні ефекти; технології побудови інформативних діаграм; механізм створення візуальних метафор. До арсеналу візуальної грамотності також належить уміння критично сприймати презентації. Для цього пропонується застосовувати дві системи критеріїв. Перша — для презентацій, які слугують для поширення інформації та читаються з екрана; друга — для показу презентацій, які слугують засобом переконання і переглядаються "вживу". Запропоновані інструменти формування візуальної грамотності апробовано у процесі викладання дисципліни "Інформаційні технології в дослідницькій діяльності".


Знайти схожі

15.


   
    Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури [Текст] // Дивослово : Щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - № 3. - С. 2-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- ЗНО -- ВНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- внешнее независимое оценивание -- навчальні завдання -- учебные задания -- власні висловлення -- собственные высказывания -- екзаменаційні завдання -- экзаменационные задания -- структура власного висловлення -- структура собственного высказывания -- рекомендації абітурієнтам -- рекомендации абитуриентам -- вступні кампанії -- вступительные кампании -- критерії оцінювання власного висловлення -- критерии оценивания собственного высказывания -- критерії оцінювання -- критерии оценивания
Анотація: Поради абітурієнтам щодо написання власного висловлення при складанні тестування ЗНО з української мови та літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.03.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Чикуркова, Алла Дмитрівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту, публічного управління та адміністрування; Подільський державний аграрно-технічний університет ).
    Методичні підходи до оцінювання стратегії управління персоналом підприємства [Текст] / А. Д. Чикуркова // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2018. - № 2. - С. 49-55 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Персонал. Кадри організації

   Персонал. Кадры организации

Кл.слова (ненормовані):
персонал підприємств -- персонал предприятий -- аграрні підприємтва -- аграрные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- управління персоналом -- управление персоналом -- стратегії управління персоналом -- стратегии управления персоналом -- оцінювання стратегій -- оценивание стратегий -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- теоретичні підходи -- теоретические подходы
Анотація: Обгрунтовано необхідність оцінювання стратегії управління персоналом на зовнішньому і внутрішньому рівнях підприємства. Узагальнено теоретичні підходи щодо визначення стратегії управління персоналом, обгрунтовано систему критеріїв і показників її оцінювання в аграрних підприємствах. Враховані вимоги стратегічного управління персоналом щодо формування агрегованої бази компетенцій, яка має відповідати потребам підприємства в персоналі визначених професійно-кваліфікаційних і особистісних характеристик. Запропоновано порядок оцінювання стратегії управління персоналом на зовнішньому і внутрішньому рівнях підприємства при диференціюванні критеріїв оцінювання на суб'єктивні і об'єктивні, а показники на прямі та непрямі (опосередковані).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

17.


    Панченков, Андрій (начальник відділу змісту суспільно-гуманітарних предметів).
    Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови та літератури (За матеріалами Українського центру оцінювання якості освіти) / А. Панченков // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2018. - № 3. - С. 46-49. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
власне висловлювання -- внешнее независимое оценивание -- внешнее независимое оценивание -- ВНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- качество образования -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- оценка качества образования -- оцінка якості освіти -- собственное высказывание -- украинский язык -- українська мова -- якість освіти
Анотація: Йдеться про критерії оцінювання змісту та мовного оформлення такого специфічного тексту, як власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні.


Знайти схожі

18.


   
    Основні критерії оцінювання якості освіти [Текст] / Ю. Сафонов [и др.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 49-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- качество высшего образования -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- якість освітнього процесу -- качество образовательного процесса -- освітні програми -- образовательные программы -- дуальна освіта -- дуальное образование -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- якість викладацького складу -- качество преподавательского состава -- чинники оцінювання якості освіти -- факторы оценивания качества образования -- матеріально-технічна база закладів освіти -- материально-техническая база учреждений образования -- мотивація викладацького складу -- мотивация преподавательского состава -- якість освітніх програм -- качество образовательных программ -- якість підготовки здобувачів -- качество подготовки соискателей -- конкурентоспроможність випускників -- конкурентоспособность выпускников
Анотація: Досліджено критерії оцінювання якості освіти у закладах вищої освіти. Проаналізовано положення Закону України "Про вищу освіту" щодо визначення якості освіти та розглянуто основні чинники, які визначають якість вищої освіти. Доведено, що якість освітнього процесу залежить від комплексу взаємопов'язаних чинників: якості та мотивації викладацького складу, стану матеріально-технічної бази закладу вищої освіти, якості освітніх програм та підготовки здобувачів вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Сафонов, Юрій (доктор економічних наук; професор; заступник директора з наукової роботи); Дараган, Тетяна (завідувач сектору); Власюк , Оксана (старший науковий співробітник); Тимошенко, Наталія (методист вищої категорії)

Знайти схожі

19.


    Сікорський, Петро (доктор педагогічних наук; професор; професор кафедри педагогіки і соціального управління).
    Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті [Текст] / П. Сікорський // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 48-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні закономірності -- педагогические закономерности -- контрольно-оцінювальні системи -- контрольно-оценочные системы -- освітній процес -- образовательный процесс -- моделювання контрольно-оцінювальних систем -- моделирование контрольно-оценочных систем -- навчальні параметри -- учебные параметры -- дидактичний процес оцінювання -- дидактический процесс оценивания -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- форми підсумкового контролю -- формы итогового контроля -- локальні форми контролю -- локальные формы контроля
Анотація: Обґрунтовуються педагогічні закономірності моделювання різних контрольно-оцінювальних систем, взаємозв'язок між навчальним та оцінювальним контролем; розглядаються різні види оцінювання: безпосереднє та опосередковане, представляється описова опосередковано-модульно-когнітивна модель системи оцінювання учнів з математики, які навчаються за математичним профілем.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Вища_осв_Укр\Вища_осв_Укр_2018_2/7.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)