Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговое обеспечение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Решетнікова, Ірина (доктор економічних наук; професор).
    Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 67-70 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- маркетингове забезпечення -- освіта -- вищи навчальні заклади -- освітні послуги -- экономика знаний -- образование -- высшие учебные заведения -- образовательные услуги -- конкурентоспроможність вузов -- конкрентоспособность вузов -- маркетинговое обеспечение
Анотація: Застосування маркетингу в освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Ведернікова, С. В. (Національна академія управління; м.Київ; Україна).
    Теоретичні основи фінансово-кредитного механізму взаємодії банківської сфери з національним господарством / С. В. Ведернікова // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 86-94 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

Кл.слова (ненормовані):
концептуальные модели -- концептуальні моделі -- кредитный процесс -- кредитний процес -- маркетинговое обеспечение -- маркетингова забезпечення -- финансово-кредитное взаимодействие -- фінансово-кредитна взаємодія -- функциональные связи -- функціональні зв'язки -- элементы механизма взаимодействия -- елементи механізму взаємодії -- банківська система -- банковская система
Анотація: Узагальнено теоретичні підходи до сутності кредитного процесу та створення механізму фінансово-кредитної взаємодії банківської сфери та підприємства. Створено концептуальну модель механізму фінансово-кредитної взаємодії банківської сфери з національним господарством на засадах маркетингу, проведено аналіз складу його елементів та функціональних зв'язків.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Братюк, Віра Петрівна (здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 50-58 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)в7-2 + 65.050(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная туристическая политика -- державна туристична політика -- кластеры -- кластери -- маркетинговое обеспечение -- маркетингове забезпечення -- маркетинговые модели -- маркетингові моделі -- международный туризм -- міжнародний туризм -- межотраслевой маркетинг -- міжгалузевий маркетинг -- национальные экономики -- національні економіки -- рынок туристических ресурсов -- ринок туристичних ресурсів -- сбалансированное развитие -- збалансований розвиток -- туристическая инфраструктура -- туристична інфраструктура -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туристические услуги -- туристичні послуги
Анотація: Узагальнено сучасні підходи до формування маркетингового забезпечення державної політики розвитку туризму. Побудовано модель системи маркетингового забезпечення політики розвитку туризму, в якій ураховано взаємозв'язок з політикою економічного розвитку, міжнародним туризмом, кластерами та міжгалузевим маркетингом, що забезпечує збалансований розвиток підприємств туризму і суміжних галузей економіки. Доведено, що ринки туристичних ресурсів, соціальної й туристичної інфраструктури пов'язані із завданнями державної політики економічного розвитку країни та складають основу розвитку туристичних продуктів і послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Портер, Майкл Юджин (профессор кафедры делового администрирования Гарвардской бизнес-школы ; 1947-) \о нем\; Государственное агентство Украины по туризму \о нем\Державне агентство Україну з туризму \о нем\

Знайти схожі

4.


    Гуменна, О. В. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Маркетингове забезпечення розвитку фінансових ринків / О. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Кредитная система

   Кредитна система

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое обеспечение -- маркетингове забезпечення -- маркетинг -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рыночные процессы -- ринкові процеси -- финансовые активы -- фінансові активи -- финансовые компании -- фінансові компанії -- финансовые услуги -- фінансові послуги -- финансовый рынок -- фінансовий ринок -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти
Анотація: Розглянуто питання важливості маркетингового забезпечення діяльності компаній - суб'єктів фінансового ринку, а також особливості поведінки споживачів, зумовлені сутністю фінансових послуг і процесами на фінансових ринках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; О финансовых услугах и государственном регулировании рынков финансовых услуг, закон Украины \о произв.\; Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг, закон України \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Коба, В. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки і менеджменту Київської державної академії водного транспорту ім. гетьмана П.Коначевича-Сагайдачного; заслужений діяч науки і техніки України).
    Основи формування та оцінка сучасного стану ринку агроавіаційних послуг [Текст] / В. В. Коба, І. І. Висоцька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 179-183 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(4УКР)в6-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Воздушный транспорт, 2007-2013 гг.

   Повітряний транспорт, 2007-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
авиакомпании спецназначения -- авіакомпанія спецпризначення -- агроавиационные работы -- агроавіаційні роботи -- сільськогосподарська авіація -- сельскохозяйственная авиация -- экономика транспорта -- економіка транспорту -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинговое обеспечение -- маркетингове забезпечення -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- сельскохозяйственное производство -- сільськогосподарське виробництво
Анотація: Проведено дослідження ринку агроавіаційних робіт та запропоновано маркетингові підходи щодо подальшого його розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Висоцька, І.І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри організації авіаційних перевезень; Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету)

Знайти схожі

6.


    Євтушенко, Н. О.
    Реалізація механізму консалтингової взаємодії на ринку телекомунікаційних послуг України: проблеми та шляхи вирішення / Н. О. Євтушенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. - N 2 (20). - С. 107-115 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1514/1446. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/88. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Управління підприємством
   Управление предприятием

   Економіка

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
механізм -- механизм -- консалтингова взаємодія -- консалтинговое взаимодействие -- синергетичний ефект -- синергетический эффект -- комунікація -- коммуникация -- комунікативний простір -- коммуникативное пространство -- маркетингове забезпечення -- маркетинговое обеспечение -- ринок послуг -- рынок услуг -- консалтингова компанія -- консалтинговая компания -- телекомунікаційне підприємство -- телекоммуникационное предприятие

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

7.


    Гудзь, О. Є.
    Маркетингові аспекти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / О. Є. Гудзь, С. Ю. Стрельнікова // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. - N 4 (22). - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1655/1581. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/97. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Управління
   Управление

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- стратегическое управление -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- підприємство -- предприятие -- маркетинг -- стратегічні альтернативи -- стратегические альтернативы -- маркетингове забезпечення -- маркетинговое обеспечение

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Стрельнікова, С. Ю.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)