Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговое обеспечение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Решетнікова, Ірина
(доктор економічних наук; професор).
Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів / І. Решетнікова> // Маркетинг в Україні. - 2010. -
№ 4
. - С. 67-70 . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
економіка знань
--
маркетингове забезпечення
--
освіта
--
вищи навчальні заклади
--
освітні послуги
--
экономика знаний
--
образование
--
высшие учебные заведения
--
образовательные услуги
--
конкурентоспроможність вузов
--
конкрентоспособность вузов
--
маркетинговое
обеспечение
Анотація:
Застосування маркетингу в освіті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Ведернікова, С. В.
(Національна академія управління; м.Київ; Україна).
Теоретичні основи фінансово-кредитного механізму взаємодії банківської сфери з національним господарством / С. В. Ведернікова> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 3
. - С. 86-94 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.1
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы
Фінанси
Кл.слова (ненормовані):
концептуальные модели
--
концептуальні моделі
--
кредитный процесс
--
кредитний процес
--
маркетинговое
обеспечение
--
маркетингова забезпечення
--
финансово-кредитное взаимодействие
--
фінансово-кредитна взаємодія
--
функциональные связи
--
функціональні зв'язки
--
элементы механизма взаимодействия
--
елементи механізму взаємодії
--
банківська система
--
банковская система
Анотація:
Узагальнено теоретичні підходи до сутності кредитного процесу та створення механізму фінансово-кредитної взаємодії банківської сфери та підприємства. Створено концептуальну модель механізму фінансово-кредитної взаємодії банківської сфери з національним господарством на засадах маркетингу, проведено аналіз складу його елементів та функціональних зв'язків.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Братюк, Віра Петрівна
(здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна).
Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму / В. П. Братюк> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 50-58 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4УКР)в7-2 + 65.050(4УКР)в7
Рубрики:
Экономика
Економіка
Управление экономикой
Управління економікою
Экономика туризма
Економіка туризму
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
государственная туристическая политика
--
державна туристична політика
--
кластеры
--
кластери
--
маркетинговое
обеспечение
--
маркетингове забезпечення
--
маркетинговые модели
--
маркетингові моделі
--
международный туризм
--
міжнародний туризм
--
межотраслевой маркетинг
--
міжгалузевий маркетинг
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
рынок туристических ресурсов
--
ринок туристичних ресурсів
--
сбалансированное развитие
--
збалансований розвиток
--
туристическая инфраструктура
--
туристична інфраструктура
--
туристические предприятия
--
туристичні підприємства
--
туристические продукты
--
туристичні продукти
--
туристические услуги
--
туристичні послуги
Анотація:
Узагальнено сучасні підходи до формування маркетингового забезпечення державної політики розвитку туризму. Побудовано модель системи маркетингового забезпечення політики розвитку туризму, в якій ураховано взаємозв'язок з політикою економічного розвитку, міжнародним туризмом, кластерами та міжгалузевим маркетингом, що забезпечує збалансований розвиток підприємств туризму і суміжних галузей економіки. Доведено, що ринки туристичних ресурсів, соціальної й туристичної інфраструктури пов'язані із завданнями державної політики економічного розвитку країни та складають основу розвитку туристичних продуктів і послуг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Портер, Майкл Юджин (профессор кафедры делового администрирования Гарвардской бизнес-школы ; 1947-) \о нем\; Государственное агентство Украины по туризму \о нем\Державне агентство Україну з туризму \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Гуменна, О. В.
(кандидат економічних наук; доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія").
Маркетингове забезпечення розвитку фінансових ринків / О. В. Гуменна> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 7/8
. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.1(4УКР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Кредитная система
Кредитна система
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое
обеспечение
--
маркетингове забезпечення
--
маркетинг
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
--
рыночные процессы
--
ринкові процеси
--
финансовые активы
--
фінансові активи
--
финансовые компании
--
фінансові компанії
--
финансовые услуги
--
фінансові послуги
--
финансовый рынок
--
фінансовий ринок
--
хозяйствующие субъекты
--
господарюючі суб'єкти
Анотація:
Розглянуто питання важливості маркетингового забезпечення діяльності компаній - суб'єктів фінансового ринку, а також особливості поведінки споживачів, зумовлені сутністю фінансових послуг і процесами на фінансових ринках.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; О финансовых услугах и государственном регулировании рынков финансовых услуг, закон Украины \о произв.\; Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг, закон України \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Коба, В. В.
(доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки і менеджменту Київської державної академії водного транспорту ім. гетьмана П.Коначевича-Сагайдачного; заслужений діяч науки і техніки України).
Основи формування та оцінка сучасного стану ринку агроавіаційних послуг [Текст] / В. В. Коба, І. І. Висоцька> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 3
. - С. 179-183 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.37(4УКР)в6-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Воздушный транспорт, 2007-2013 гг.
Повітряний транспорт, 2007-2013 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
авиакомпании спецназначения
--
авіакомпанія спецпризначення
--
агроавиационные работы
--
агроавіаційні роботи
--
сільськогосподарська авіація
--
сельскохозяйственная авиация
--
экономика транспорта
--
економіка транспорту
--
маркетинговая информация
--
маркетингова інформація
--
маркетинговое
обеспечение
--
маркетингове забезпечення
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
сельскохозяйственное производство
--
сільськогосподарське виробництво
Анотація:
Проведено дослідження ринку агроавіаційних робіт та запропоновано маркетингові підходи щодо подальшого його розвитку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Висоцька, І.І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри організації авіаційних перевезень; Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету)
Знайти схожі
>
6.
Євтушенко, Н. О.
Реалізація механізму консалтингової взаємодії на ринку телекомунікаційних послуг України: проблеми та шляхи вирішення / Н. О. Євтушенко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. -
N 2 (20)
. - С. 107-115 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1514/1446. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/88. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
659.23:338.47(477)
Рубрики:
Управління підприємством
Управление предприятием
Економіка
Экономика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
механізм
--
механизм
--
консалтингова взаємодія
--
консалтинговое взаимодействие
--
синергетичний ефект
--
синергетический эффект
--
комунікація
--
коммуникация
--
комунікативний простір
--
коммуникативное пространство
--
маркетингове забезпечення
--
маркетинговое
обеспечение
--
ринок послуг
--
рынок услуг
--
консалтингова компанія
--
консалтинговая компания
--
телекомунікаційне підприємство
--
телекоммуникационное предприятие
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Гудзь, О. Є.
Маркетингові аспекти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / О. Є. Гудзь, С. Ю. Стрельнікова> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. -
N 4 (22)
. - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1655/1581. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/97. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
005.591.6:658.8
Рубрики:
Управління
Управление
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління
--
стратегическое управление
--
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
підприємство
--
предприятие
--
маркетинг
--
стратегічні альтернативи
--
стратегические альтернативы
--
маркетингове забезпечення
--
маркетинговое
обеспечение
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Стрельнікова, С. Ю.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)