Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые расходы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   06
   Л 89


    Мавріна, А. О.
    Оцінювання ефективності маркетингових заходів / А. О. Мавріна // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 334-341
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
эффективность маркетинга -- маркетинговые исследования -- маркетинговые расходы -- ефективність маркетингу -- маркетингові дослідження -- маркетингові витрати

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Артімонова, І. В. (кандидат економічних наук; Білоцерківський національний аграрний університет).
    Особливості формування маркетингових витрат на аграрних підприємствах / І. В. Артімонова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 122-125 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321(4УКР)-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы сельскохозяйственных предприятий

   Фінанси сільськогосподарських підприємств

Кл.слова (ненормовані):
аграрные предприятия -- аграрні підприємства -- АПК -- маркетинговые расходы -- маркетингові витрати -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- маркетинг в АПК
Анотація: У статті висвітлено основні складові управління витратами маркетингу в аграрному секторі. Представлена структуран схема взаємодії функцій управління маркетинговими витратами на агропідприємствах. Встановлена об'єктивна необхідність формування витрат маркетингу в господарствах різних форм власності.


Знайти схожі

3.


    Горун, Мар'яна Володимирівна (аспірант кафедри міжнародного контролю та міжнародного менеджменту Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів).
    Оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банків України [Текст] / М. В. Горун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 382-389 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система, 2010-2015 гг.

   Банківська система, 2010-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- депозитные ресурсы банков -- депозитні ресурси банків -- жизненные циклы банков -- життєві цикли банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- маркетинговое обеспечение банков -- маркетингове забезпечення банків -- маркетинговые расходы -- маркетингові витрати -- обслуживание клиентов -- обслуговування клієнтів -- оценочная методология -- оціночна методологія -- расходная рентабельность банков -- витратна рентабельність банків
Анотація: Досліджено основні методичні підходи до оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банку. Запропоновано метод загального оцінювання рентабельності витрат на депозитні ресурси залежно від стратегії маркетингового забезпечення. Встановлено взаємозв’язок між етапами життєвого циклу роботи з клієнтом банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)