Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг харчових продуктів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Швацька-Мокжицька, Джуанна (доктор економічних наук ; професор ; завідуюча кафедрою європейської політики, громадських фінансів та маркетингу).
    Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг в агробізнесі -- інноваційні стратегії -- економіка продуктів харчування -- маркетингові стратегії сільськогосподарських підприємств -- маркетинг харчових продуктів -- маркетингові інструменти -- економіка їжі -- потреби споживачів -- маркетинг в агробизнесе -- инновационные стратегии -- экономика продуктов питания -- маркетинговые стратегии сельскохозяйственных предприятий -- маркетинг пищевых продуктов -- маркетинговые инструменты -- экономика еды -- предпочтения потребителей
Анотація: Відображено роль і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. Наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі. Наголошено на існуванні взаємно-субституційних і комплементарних відносин між маркетинговими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до маркетингу харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Проведена діагностика для визначення, які маркетингові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.


Дод.точки доступу:
Принько, Мар’яна \пер. з англ.\

Знайти схожі

2.


    Виктор, Ян (доктор економічних наук ; професор).
    Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі [Текст] / Я. Виктор // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 63-75 : ил. - Bibliography is at the end of the article. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- науково-дослідні проекти -- польські підприємства -- міжнародний поділ праці -- держава і бізнес -- моделі бізнесу польських підприємств -- мережевий підхід -- маркетинг харчових продуктів -- международный маркетинг -- научно-исследовательские проекты -- польские предприятия -- международное разделение труда -- государство и бизнес -- модели бизнеса польских предприятий -- сетевой подход -- маркетинг пищевых продуктов -- інтернаціоналізація підприємств -- интернационализация предприятий
Анотація: Проведено порівняльний аналіз методології 10 науково-дослідних проектів інтернаціоналізації компанії, що фінансувалися Національним Центром Науки у Польщі. Представлений аналіз показує, що всі дослідження істотно розвили методологію проведення такого типу досліджень. Це стосується як вибору методу збору даних, так і наукової постановки завдань.


Дод.точки доступу:
Національний Центр Науки у Польщі \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)