Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=мобільний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Швиденко, Ольга Михайлівна
(аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
Передумови розвитку мобільного
маркетинг
у в сільськогосподарських підприємствах / О. М. Швиденко> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. -
№ 11
. - P114-119 : рис. - статья на англ. языке. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.43
ББК
65.32
Рубрики:
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство
--
сельское хозяйство
--
електронне сільське господарство
--
электронное сельское хозяйство
--
сільськогосподарські підприємства
--
сельскохозяйственные предприятия
--
фермерські господарства
--
фермерские хозяйства
--
інформаційні технології
--
информационные технологии
--
мобільні технології
--
мобильные технологии
--
мобільний
маркетинг
--
мобильный
маркетинг
--
інтернет-
маркетинг
--
интернет-
маркетинг
Анотація:
Висвітлено сутність поняття «електронне сільське господарство» як нової предметної області, що зосереджена на зміцненні сільськогосподарського розвитку завдяки вдосконаленню інформаційних і комунікаційних процесів. Показано, що впровадження мобільних технологій у сільське господарство може докорінно змінити ситуацію у сфері інформаційного забезпечення агровиробництва та аграрного
маркетинг
у. Міжнародний досвід переконує, що застосування можливостей Інтернету і мобільних технологій в сільському господарстві реалізує переваги електронного безконтактного доступу до клієнта, забезпечує фермерів оперативними і кастомізованими новітніми інформаційними послугами та, зокрема, надає можливість широкого запровадження мобільного Інтернет-
маркетинг
у. Розглянуто визначення мобільного
маркетинг
у як комплексу
маркетинг
ових заходів, спрямованих на просування продукції або послуг за допомогою мобільних пристроїв і висвітлено його складові. Зазначено, що активне впровадження мобільних технологій у сільське господарство зарубіжних країн призвело до розвитку мобільного
маркетинг
у та ефективного використання його фермерськими господарствами. В Україні застосування мобільного
маркетинг
у сільськогосподарськими підприємствами знаходиться лише на початковому етапі, тому для підвищення їх конкурентоспроможності в умовах глобалізації необхідно активізувати впровадження новітніх комунікаційних технологій для використання можливостей та переваг мобільного
маркетинг
у в їхній діяльності.
Знайти схожі
>
2.
Окландер, Михайло
(завідувач кафедри
маркетинг
у; доктор економічних наук; професор).
Професійний стандарт "Фахівець з цифрового
маркетинг
у" / М. Окландер, І. Златова> //
Маркетинг
в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 64-69 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
інструменти цифрового
маркетинг
у
--
трудові функції фахівців
--
менеджер з пошукової оптимізації
--
мобільний
маркетинг
--
ре
маркетинг
--
e-mail
маркетинг
--
проект-менеджер
--
контент-менеджер
--
инструменты цифрового
маркетинг
а
--
трудовые функции специалистов
--
менеджер по поисковой оптимизации
--
мобильный
маркетинг
Анотація:
Професійний стандарт "Фахівець з цифрового
маркетинг
у" описує професійну діяльність фахівців, трудові функції яких пов’язані з реалізацією інструментарію цифрового
маркетинг
у, передачі цільовій аудиторії інформаційних повідомлень по цифрових каналах в онлайн середовищах з урахуванням європейської рамки IKT-компетенцій та рамки компетенцій SFIA.
Дод.точки доступу:
Златова, Ірина (старший викладач кафедри
маркетинг
у; кандидат економічних наук; проект-менеджер); Фахівець з цифрового
маркетинг
у, професійний стандарт \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Черненко, Оксана
(старший викладач кафедрипромислового
маркетинг
у).
На шляху до пост-цифрового
маркетинг
у в Україні: проблеми та завдання [Текст] / О. Черненко> //
Маркетинг
в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 3
. - С. 4-11 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
пошуковий
маркетинг
--
мобільний
маркетинг
--
конкурентоспроможність підприємств
--
В2В
маркетинг
--
маркетинг
В2В
--
маркетинг
в соціальних мережах
--
консалтинговий ринок
--
автоматизація
маркетинг
у
--
поисковый
маркетинг
--
мобильный
маркетинг
--
конкурентоспособность предприятий
--
маркетинг
в социальных сетях
--
консалтинговый
маркетинг
--
автоматизация
маркетинг
а
Анотація:
Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового
маркетинг
у, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в
маркетинг
ову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації
маркетинг
а.
Знайти схожі
>
4.
Мусієнко, В. Д.
(кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст] / В. Д. Мусієнко, К. О. Шульга> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 10
. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.39(4УКР)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики, 2013-2015 гг.
Економіка інформатики, 2013-2015 рр.
Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Кл.слова (ненормовані):
вирусный
маркетинг
--
вірусний
маркетинг
--
инновационная деятельность
--
інноваційна діяльність
--
инновационное развитие
--
інноваційний розвиток
--
инновационные стратегии
--
інноваційні стратегії
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
маркетинг
овая политика
--
маркетинг
ова політика
--
маркетинг
овые коммуникации
--
маркетинг
ові комунікації
--
медиа-коммуникации
--
медіа-комунікації
--
мобильный
маркетинг
--
мобільний
маркетинг
--
организационные аспекты
--
організаційні аспекти
--
партизанский
маркетинг
--
партизанський
маркетинг
--
передовой опыт
--
передовий досвід
--
рекламные агентства
--
рекламні агенції
--
сравнительная аналитика
--
порівняльна аналітика
--
средства массовой коммуникации
--
засоби масової комунікації
--
СМИ
--
ЗМІ
--
фирмы-конкуренты
--
фірми-конкуренти
--
электронная почта
--
електронна пошта
Анотація:
Розкрито сутність та роль організації
маркетинг
ових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз
маркетинг
ової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації
маркетинг
ових комунікацій.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Шульга, К.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна); Нова Медиа, украинское ООО \о нем\Нова Медіа, українське ТОВ \о нем\
Знайти схожі
>
5.
06
Л 89
Львівська політехніка
Косар, Н. С.
Інноваційні рішення у системі
маркетинг
ових комунікацій підприємства [Текст] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, С. В. Притула> //
Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. -
№ 835
: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 233-240. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658.8
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
--
інтернет-
маркетинг
--
интернет-
маркетинг
--
мобільний
маркетинг
--
мобильный
маркетинг
--
инновации
--
інновації
--
маркетинг
ові комунікації
--
маркетинг
овые коммуникации
Дод.точки доступу:
Кузьо, Н. Є.; Притула, С. В.; Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)