Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=некоммерческий маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
656.2
З-22
Гнатюк, О. Г.
Некомерційний і соціальний
маркетинг
у системі залізничного транспорту України / О. Г. Гнатюк> //
Залізничний транспорт : сучасні проблеми науки. 19-20 квітня 2012 р. : зб. тез XLI наук.-практ. конф. молодих учених, асп. і студ. / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К. : ДЕТУТ, 2012. -
Ч. 2
. - С. 68-71
УДК
656.2:658.8
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Маркетинг
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
залізничний транспорт
--
социальный
маркетинг
--
соціальний
маркетинг
--
некоммерческий
маркетинг
--
некомерційний
маркетинг
Дод.точки доступу:
Державний економіко-технологічний університет транспорту(Киiв)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Цибакова, Вера
( доктор філософії; професор кафедри
маркетинг
у; ректор ).
Маркетинг
овая концепция открывает возможности для партнерства коммерческого и некоммерческого секторов / В. Цибакова, В. Чиховска> // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 38-41. - текст статьи на английском языке. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
--
соціальний
маркетинг
--
соціальна відповідальність бізнесу
--
корпоративна соціальна відповідальність
--
партнерство
--
некомерційний сектор
--
комерційний сектор
--
фандрайзинг
--
социальный
маркетинг
--
некоммерческий
маркетинг
--
коммерческий сектор
--
социальная ответственность бизнеса
--
корпоративная социальная ответственность
Анотація:
Досліджуються та аналізуються нові, сучасні підходи до концепції
маркетинг
у для ефективного співробітництва комерційного і некомерційного секторів економіки. Застосування цих підходів дозволить, з одного боку, забезпечити реалізацію бажаних соціальних дій держави, а з другого – стимулювати соціально відповідальну поведінку компаній.
Дод.точки доступу:
Чиховска, Вера (доктор філософії (екон.); професор кафедри менеджменту; проректор з науки і досліджень)
Знайти схожі
>
3.
Романенко, Євген Олександрович
(доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
Сутність та особливості системи
маркетинг
у послуг у механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 12
. - С. 81-89 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138:005.4
ББК
60.82г
Рубрики:
Социальное управление
Соціальне управління
Теория управленческой деятельности
Теорія управлінської діяльності
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
государственное управление
--
державне управління
--
маркетинг
услуг
--
маркетинг
послуг
--
маркетинг
овые механизмы
--
маркетинг
ові механізми
--
матричные структуры
--
матричні структури
--
некоммерческий
маркетинг
--
некомерційний
маркетинг
--
органы государственной власти
--
органи державної влади
--
публичный
маркетинг
--
публічний
маркетинг
--
терминология
--
термінологія
--
управленческиий инструментарий
--
управлінський інструментарій
Анотація:
Розроблено теоретико-методологічні засади організації системи
маркетинг
у послуг у механізмах державного управління. Розкрито сутність та визначено поняття «системи
маркетинг
у послуг». Проведено аналіз принципів, функцій та структури системи
маркетинг
у послуг у державному управлінні. Досліджено особливості системи
маркетинг
у послуг у механізмах державного управління, запропоновано її модель, яку призначено для формування оптимальних відношень між її елементами та окреслено ключові напрями її подальшої трансформації. Сформульовано основні суперечності, котрі покликані розв’язувати система
маркетинг
у послуг у механізмах державного управління.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри
маркетинг
у та реклами Київського національного торговельно-економічного університету)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)