Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=некоммерческий маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   656.2
   З-22


    Гнатюк, О. Г.
    Некомерційний і соціальний маркетинг у системі залізничного транспорту України / О. Г. Гнатюк // Залізничний транспорт : сучасні проблеми науки. 19-20 квітня 2012 р. : зб. тез XLI наук.-практ. конф. молодих учених, асп. і студ. / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К. : ДЕТУТ, 2012. - Ч. 2. - С. 68-71
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- некомерційний маркетинг


Дод.точки доступу:
Державний економіко-технологічний університет транспорту(Киiв)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Цибакова, Вера ( доктор філософії; професор кафедри маркетингу; ректор ).
    Маркетинговая концепция открывает возможности для партнерства коммерческого и некоммерческого секторов / В. Цибакова, В. Чиховска // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 38-41. - текст статьи на английском языке. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- партнерство -- некомерційний сектор -- комерційний сектор -- фандрайзинг -- социальный маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- коммерческий сектор -- социальная ответственность бизнеса -- корпоративная социальная ответственность
Анотація: Досліджуються та аналізуються нові, сучасні підходи до концепції маркетингу для ефективного співробітництва комерційного і некомерційного секторів економіки. Застосування цих підходів дозволить, з одного боку, забезпечити реалізацію бажаних соціальних дій держави, а з другого – стимулювати соціально відповідальну поведінку компаній.


Дод.точки доступу:
Чиховска, Вера (доктор філософії (екон.); професор кафедри менеджменту; проректор з науки і досліджень)

Знайти схожі

3.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Сутність та особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 81-89 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.82г
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Теория управленческой деятельности

   Теорія управлінської діяльності

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление -- державне управління -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- матричные структуры -- матричні структури -- некоммерческий маркетинг -- некомерційний маркетинг -- органы государственной власти -- органи державної влади -- публичный маркетинг -- публічний маркетинг -- терминология -- термінологія -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Розроблено теоретико-методологічні засади організації системи маркетингу послуг у механізмах державного управління. Розкрито сутність та визначено поняття «системи маркетингу послуг». Проведено аналіз принципів, функцій та структури системи маркетингу послуг у державному управлінні. Досліджено особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління, запропоновано її модель, яку призначено для формування оптимальних відношень між її елементами та окреслено ключові напрями її подальшої трансформації. Сформульовано основні суперечності, котрі покликані розв’язувати система маркетингу послуг у механізмах державного управління.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)