Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=польские предприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Василюк, Анна (співробітник кафедри управління та фінансів Білястоцького технологічного університету; м.Білясток; Польща; PhD).
    Взаємна довіра між компаніями в процесі формування та розвитку кластерів / А. Василюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 255-263 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4ПОЛ)в + 65.497(4ПОЛ)в-4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Инновационная деятельность

   Інноваційна діяльність

   Польша
    Польща

    Подляшское воеводство

    Підляське воєводство

Кл.слова (ненормовані):
взаимное доверие -- взаємна довіра -- деловое сотрудничество -- ділова співпраця -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- интегрированные структуры -- інтегровані структури -- кластеры -- кластери -- компании -- компанії -- польские предприятия -- польські підприємства -- региональная кластеризация -- регіональна кластеризація -- экономическая концентрация -- економічна концентрація
Анотація: Обговорено питання довіри в процесі створення і розвитку кластерних структур. Представлено результати досліджень польських підприємств у ключових галузях бізнесу в Підляському воєводстві. Наведено оцінку респондентів щодо рівня довіри та співпраці між суб'єктами різних галузей і перспектив їх зміни в найближчому майбутньому.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Виктор, Ян (доктор економічних наук ; професор).
    Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі [Текст] / Я. Виктор // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 63-75 : ил. - Bibliography is at the end of the article. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- науково-дослідні проекти -- польські підприємства -- міжнародний поділ праці -- держава і бізнес -- моделі бізнесу польських підприємств -- мережевий підхід -- маркетинг харчових продуктів -- международный маркетинг -- научно-исследовательские проекты -- польские предприятия -- международное разделение труда -- государство и бизнес -- модели бизнеса польских предприятий -- сетевой подход -- маркетинг пищевых продуктов -- інтернаціоналізація підприємств -- интернационализация предприятий
Анотація: Проведено порівняльний аналіз методології 10 науково-дослідних проектів інтернаціоналізації компанії, що фінансувалися Національним Центром Науки у Польщі. Представлений аналіз показує, що всі дослідження істотно розвили методологію проведення такого типу досліджень. Це стосується як вибору методу збору даних, так і наукової постановки завдань.


Дод.точки доступу:
Національний Центр Науки у Польщі \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)