Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=реклама для жінок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Булатова, Аліна.
    Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 34-52 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- рекламна продукція -- рекламная продукция -- PR -- просування товару -- продвижение товара -- гендерні чинники -- гендерные факторы -- логотипи -- логотипы -- реклама для жінок -- реклама для женщин -- реклама для домогосподарок -- реклама для домохозяек -- рекламна продукція для дітей -- рекламная продукция для детей -- спеціальна реклама для чоловіків -- специальная реклама для мужчин -- реклама для ділових чоловіків -- реклама для деловых мужчин -- реклама для молоді -- реклама для молодежи -- реклама для людей похілого віку -- реклама для людей пожилого возраста -- гендерні ознаки реклами -- гендерные признаки рекламы
Анотація: Розглядаються особливості гендерних чинників у сучасній рекламі.


Дод.точки доступу:
Река, О.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)