Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламна продукція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Булатова, Аліна.
    Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 34-52 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- рекламна продукція -- рекламная продукция -- PR -- просування товару -- продвижение товара -- гендерні чинники -- гендерные факторы -- логотипи -- логотипы -- реклама для жінок -- реклама для женщин -- реклама для домогосподарок -- реклама для домохозяек -- рекламна продукція для дітей -- рекламная продукция для детей -- спеціальна реклама для чоловіків -- специальная реклама для мужчин -- реклама для ділових чоловіків -- реклама для деловых мужчин -- реклама для молоді -- реклама для молодежи -- реклама для людей похілого віку -- реклама для людей пожилого возраста -- гендерні ознаки реклами -- гендерные признаки рекламы
Анотація: Розглядаються особливості гендерних чинників у сучасній рекламі.


Дод.точки доступу:
Река, О.

Знайти схожі

2.


    Калініченко, О. Ю.
    Функції кольору в рекламній продукції / О. Ю. Калініченко, Т. А. Кугай, В. Н. Бистрякова // Технології та дизайн. - 2017. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Экономика рекламы

   Економіка

   Економіка реклами

Кл.слова (ненормовані):
рекламна графіка -- функціональність кольору -- хроматичні кольори -- ахроматичні кольори -- фоновий колір -- контрасти -- символіка контрастів -- рекламная графика -- функциональность цвета -- хроматические цвета -- ахроматические цвета -- фоновый цвет -- игра контрастов -- символика контрастов -- рекламна продукція -- рекламная продукция
Анотація: Досліджено формотворчі аспекти кольорового вирішення у графічному дизайні та його представлення в рекламній продукції.
The conducted studies provide the ability to create a wide variety of display advertising product with the help of certain colours and contrasts.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Технології_та_дизайн_2017_03\4.pdf

Дод.точки доступу:
Кугай, Т. А.; Бистрякова, В. Н.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)