Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=рекламно-коммуникационный рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Граніш, Світлана
.
Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій / С. Граніш> // Маркетинг в Україні. - 2010. -
№ 6
. - С. 36-41 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність
--
споживчий ринок
--
маркетингова політика
--
рекламно
-
коммуникационный
рынок
--
рекламно
-комунікаційний ринок
--
комунікації
--
рекламная деятельность
--
рекламні засоби
--
рекламные средства
--
потребительский
рынок
--
маркетинговая политика
--
коммуникации
Анотація:
Досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингової політики комунікацій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Лазебник, Максим
(исполнительный директор).
Объем
рекламно
-коммуникационного рынка Украины 2013 и развитие рынка в 2014 году. Экспертный прогноз Всеукраинской
рекламно
й коалиции / М. Лазебник> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 6
. - С. 27-37 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг, 2013 р.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
рекламно
-
коммуникационный
рынок
--
рекламно
-комунікаційний ринок
--
развитие рынков
--
розвиток ринків
--
экспертный прогноз
--
експертний прогноз
--
экспертный опрос
--
експертне опитування
--
медиа агентства
--
медіа агентства
--
холдинги
--
сейлз-хаусы
--
сейлз-хауси
Анотація:
Исполнительная дирекция Всеукраинской
рекламно
й коалиции провела экспертный опрос ведущих медиа агентств, холдингов, профильных медийных и нон-медиа индустриальных ассоциаций и объединений, сейлс-хаусов, других представителей коммуникационной индустрии, и предлагает вашему вниманию объемы
рекламно
-коммуникационного рынка 2013 и прогноз развития индустрии в 2014.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
\о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Соломянюк, Наталія Миколаївна
(кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій).
Тенденції розвитку
рекламно
-комунікаційного ринку України / Н. М. Соломянюк> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2014. -
№ 7
. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама
--
внешняя реклама
--
рекламний ринок
--
рекламный
рынок
--
медіа реклама
--
медиа реклама
--
маркетингові сервіси
--
маркетинговые сервисы
--
медіа агенції
--
медиа агентства
--
рекламно
-комунікаційний ринок
--
рекламно
-
коммуникационный
рынок
--
біллінг
--
биллинг
--
Direct Marketing-ові заходи
Анотація:
Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на
рекламно
-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
4.
Всеукраинская Рекламная Коалиция
итоги года []> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 6
. - С. 14-33 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Маркетинг
Економіка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
реклама
--
рынок
рекламы
--
ринок реклами
--
индустриальные комитеты
--
індустріальні комітети
--
рекламно
-
коммуникационный
рынок
--
рекламно
-комунікаційний ринок
Анотація:
О Всеукраинской
Рекламно
й Коалиции - крупнейшем общественном объединение
рекламно
й индустрии Украины. Эксперты Всеукраинской
Рекламно
й Коалиции подвели итоги 2014 года и попытались спрогнозировать развитие рынка в следующем году.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Всеукраинская Рекламная Коалиция \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Об’єм
рекламно
-комунікаційного ринку
України 2017 та прогноз об’ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської
рекламно
ї коаліції [Текст]> // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. -
N 5/6
. - С. 16-21 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг, 2017-2018 рр.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
рекламно
-комунікаційний ринок
--
маркетингові сервіси
--
рекламний медіаринок
--
тв-реклама
--
реклама у пресі
--
радіо реклама
--
інтернет реклама
--
рекламні коаліції
--
рекламно
-
коммуникационный
рынок
--
маркетинговые сервисы
--
рекламный медиа
рынок
--
реклама в прессе
--
интернет реклама
--
радио реклама
--
рекламные коалиции
--
експертні оцінки
--
экспертные оценки
Анотація:
Експерти Всеукраїнської
рекламно
ї коаліції підвели підсумки 2017 року та зробили прогноз розвитку ринку в наступному році. Говорячи про обсяги
рекламно
-комунікаційного ринку, маються на увазі обсяги т.зв. “Прямої реклами” за всіма основними медіа каналами, які в сумі складають обсяг
рекламно
го медіа ринку, а також окремо враховуються обсяги ринків маркетингових сервісів і PR-комунікацій. При цьому, підсумовування прямої реклами і немедійних рекламних комунікацій між собою не відбувається. Всі цифрові значення відображають середньозважену експертну оцінку реальних обсягів інтегральних рекламних бюджетів і не мають відношення до конкретних прайс-листів або угод. Структурні підрозділи
рекламно
-комунікаційного ринку максимально наближені до існуючої міжнародної класифікації та затверджені в європейській практиці стандартів. В обсяги
рекламно
го ринку не включені обсяги політичної реклами і ПДВ. У своїх прогнозах на наступний рік експерти виходять з припущень стабільної політичної і економічної ситуації, а також з існуючої правової бази, що регулює рекламу.
Дод.точки доступу:
Всеукраїнська рекламна коаліція \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)