Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламно-коммуникационный рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Граніш, Світлана.
    Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій / С. Граніш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 36-41 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- споживчий ринок -- маркетингова політика -- рекламно-коммуникационный рынок -- рекламно-комунікаційний ринок -- комунікації -- рекламная деятельность -- рекламні засоби -- рекламные средства -- потребительский рынок -- маркетинговая политика -- коммуникации
Анотація: Досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингової політики комунікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Лазебник, Максим (исполнительный директор).
    Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины 2013 и развитие рынка в 2014 году. Экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 27-37 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2013 р.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламно-коммуникационный рынок -- рекламно-комунікаційний ринок -- развитие рынков -- розвиток ринків -- экспертный прогноз -- експертний прогноз -- экспертный опрос -- експертне опитування -- медиа агентства -- медіа агентства -- холдинги -- сейлз-хаусы -- сейлз-хауси
Анотація: Исполнительная дирекция Всеукраинской рекламной коалиции провела экспертный опрос ведущих медиа агентств, холдингов, профильных медийных и нон-медиа индустриальных ассоциаций и объединений, сейлс-хаусов, других представителей коммуникационной индустрии, и предлагает вашему вниманию объемы рекламно-коммуникационного рынка 2013 и прогноз развития индустрии в 2014.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Соломянюк, Наталія Миколаївна (кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій).
    Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України / Н. М. Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама -- внешняя реклама -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- медіа реклама -- медиа реклама -- маркетингові сервіси -- маркетинговые сервисы -- медіа агенції -- медиа агентства -- рекламно-комунікаційний ринок -- рекламно-коммуникационный рынок -- біллінг -- биллинг -- Direct Marketing-ові заходи
Анотація: Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

4.


   
    Всеукраинская Рекламная Коалиция итоги года [] // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 6. - С. 14-33 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- рынок рекламы -- ринок реклами -- индустриальные комитеты -- індустріальні комітети -- рекламно-коммуникационный рынок -- рекламно-комунікаційний ринок
Анотація: О Всеукраинской Рекламной Коалиции - крупнейшем общественном объединение рекламной индустрии Украины. Эксперты Всеукраинской Рекламной Коалиции подвели итоги 2014 года и попытались спрогнозировать развитие рынка в следующем году.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Всеукраинская Рекламная Коалиция \о ней\

Знайти схожі

5.


   
    Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об’ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст] // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 16-21 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг, 2017-2018 рр.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламно-комунікаційний ринок -- маркетингові сервіси -- рекламний медіаринок -- тв-реклама -- реклама у пресі -- радіо реклама -- інтернет реклама -- рекламні коаліції -- рекламно-коммуникационный рынок -- маркетинговые сервисы -- рекламный медиарынок -- реклама в прессе -- интернет реклама -- радио реклама -- рекламные коалиции -- експертні оцінки -- экспертные оценки
Анотація: Експерти Всеукраїнської рекламної коаліції підвели підсумки 2017 року та зробили прогноз розвитку ринку в наступному році. Говорячи про обсяги рекламно-комунікаційного ринку, маються на увазі обсяги т.зв. “Прямої реклами” за всіма основними медіа каналами, які в сумі складають обсяг рекламного медіа ринку, а також окремо враховуються обсяги ринків маркетингових сервісів і PR-комунікацій. При цьому, підсумовування прямої реклами і немедійних рекламних комунікацій між собою не відбувається. Всі цифрові значення відображають середньозважену експертну оцінку реальних обсягів інтегральних рекламних бюджетів і не мають відношення до конкретних прайс-листів або угод. Структурні підрозділи рекламно-комунікаційного ринку максимально наближені до існуючої міжнародної класифікації та затверджені в європейській практиці стандартів. В обсяги рекламного ринку не включені обсяги політичної реклами і ПДВ. У своїх прогнозах на наступний рік експерти виходять з припущень стабільної політичної і економічної ситуації, а також з існуючої правової бази, що регулює рекламу.


Дод.точки доступу:
Всеукраїнська рекламна коаліція \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)