Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социальная ответственность бизнеса<.>
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.


    Садєков, А. (професор; доктор економічних наук).
    Соціальні аспекти розвитку корпоративного управління в Україні / А. Садєков, Т. Косова // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 88-93 : рис.
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- соціальні кодекси -- корпоративна соціальна відповідальність -- міжнародна довіра -- корпоративне управління -- социальная ответственность бизнеса -- социальные кодексы -- корпоративная социальная ответственность -- международное доверие -- корпоративное управление
Анотація: Висвітлено системний підхід до характеристики процесів впровадження стандартів соціальної відповідальності в Україні на основі принципів Глобального договору ООН. Досліджено історію питання, визначено передумови та інфраструктуру втілення положень світових соціальних кодексів в українських корпораціях, узагальнено досвід створення національних стандартів корпоративної соціальної відповідальності, окреслено перспективи їх розвитку.


Дод.точки доступу:
Косова Т. (професор; доктор економічних наук); Організація об'єднаних націй, світова організаціяООН; Глобальний договір ООН
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Акімов, Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна").
    Соціальний маркетинг: предмет і основні типи / Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 186-203. - Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- маркетинг социальных проблем -- маркетинг соціальних проблем -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность маркетинга -- социальная сфера -- социальные технологии -- социальный маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна відповідальність маркетингу -- соціальна сфера -- соціальний маркетинг -- соціальні технології -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- типи маркетингу -- типы маркетинга -- управление социальной сферой -- управление социальными процессами -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Бутко, М. (професор; доктор економічних наук).
    Генезис соціальної відповідальності бізнесу та її становлення в Україні / М. Бутко, М. Мурашко // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2009. - № 7. - С. 74-85 : табл.
УДК
ББК 65.9 (4Укр)
Рубрики: Економіка
   Економіка України

   Экономика

   Экономика Украины

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповільність -- КСВ -- соціальна відповідальність -- концепція корпоративної соціальної відповідальності -- принципи корпоративної соціальної відповідальності -- соціальні інвестиції -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность -- концепция корпоративной социальной ответственности -- принципы корпоративной социальной ответственности -- социальные инвестиции
Анотація: Доведено, що глобалізація породжує багато соціальних проблем, особливо для країн з перехідною економікою, досліджено сучасні аспекти управління глобальними процесами корпоративної соціальної відповідальності бізнесу та особливості формування цієї місії в Україні.


Дод.точки доступу:
Мурашко, М. (доцент; кандидат економічних наук); Девіс, К. \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2781ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Чубала, Анна (професор; заідуюч кафедри маркетингу).
    Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства / А. Чубала // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 56-60 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- суспільна відповідальність бізнесу -- підприємства -- імідж підприємств -- місія підприємств -- социальная ответственность бизнеса -- общественная отвественность бизнеса -- предприятия -- имидж предприятий -- миссия предприятий
Анотація: Спроба ідентифікації зв'язків і залежності між різними формами суспільного ангажування і реагування підприємств на очікування цільового ринку, та їх іміджа.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Шацьких, Катерина.
    Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу / К. Шацьких // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 55-58 : 2 табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- соціально-етичний маркетинг -- социально-этический маркетинг -- український бізнес -- украинский бизнес -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- соціальні проекти бізнесу -- социальные проекты бизнеса -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий
Анотація: Розглянуто основні аспекти конкурентоспроможності підприємства, основані на соціально-етичних принципах. Виявлено взаємозв'язок між концепцією соціально-етичного маркетингу та соціальною відповідальністю бізнесу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Дацій, Н. В. (доктор наук з державного управління).
    Роль міжнародних стандартів у процесі розвитку та оптимізації інституту корпоративного управління / Н. В. Дацій // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління" : науковий збірник. - 2011. - № 1. - С. 25-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.290-2
Рубрики: Управління підприємством
   Управление предприятием

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
глобалізаційний процес -- корпоративне управління -- соціальна відповідальність бізнесу -- міждународні стандарти -- корпоративна відповідальність -- механізм управління -- еволюція управління -- глобализационный процесс -- корпоративное управление -- социальная ответственность бизнеса -- международные стандарты -- корпоративная ответственность -- механизм управления -- эволюция управления
Анотація: В статті обгрунтовано місію міжнародних стандартів корпоративного управління. Визначено концепцію корпоративної соціальної відповідальності як основу побудови ефективних механізмів корпоративного управління.


Знайти схожі

7.


    Левковська, Людмила (кандидат економічних наук; Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України; Київ).
    Державна підтримка соціально відповідального бізнесу в Україні / Л. Левковська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Економіка
   Бізнес. Підприємництво

   Экономика

   Бизнес. Предпринимательство

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціалізація бізнесу -- моральна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- державна підтримка -- державна підтримка бізнесу -- соціальне партнерство -- зарубіжний досвід -- социальная ответственность -- социальная ответственность бизнеса -- социализация бизнеса -- моральная ответственность бизнеса -- корпоративная социальная ответственность -- государственная поддержка -- государственная поддержка бизнеса -- социальное партнерство -- зарубежный опыт
Анотація: Проаналізовано загальні тенденції розвитку соціальної відповідальності бізнесу в Україні, визначено головні напрями та функціональні ознаки корпоративної соціальної відповідальності.


Дод.точки доступу:
Міжнародна організація роботодавців \о ней\; Международная организация работодателей \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.
   06
   Л 89


    Гальчак, Х. Р.
    Соціальна відповідність бізнесу в ринкових умовах господарювання / Х. Р. Гальчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 698 : Проблеми економіки та управління. - С. 140-146
УДК
Рубрики: Экономика предприятий
   Економіка підприємств

Кл.слова (ненормовані):
экономика предприятий -- социальная ответственность бизнеса -- економіка підприємств -- соціальна відповідальність бізнесу

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Лощинин, Михаил (эксперт Центра социальных экспертиз Института социологии НАНУ).
    Огромное социальное неравенство: общетеоретический и этический аспекты / М. Лощинин // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 30-41 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Економіка
   Економічна соціологія

   Экономика

   Экономическая социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- соціальна нерівність -- нерівність накопичення -- нерівність доходів -- виміри нерівності -- оцінки нерівності -- технології оцінки нерівності -- метод Джини-Лоренца -- метод децільних інтервалів -- соціальна відповідальність бізнесу -- экономическая социология -- социальное неравенство -- неравенства по накоплениям -- неравенства по доходам -- измерения неравенства -- оценки неравенства -- технологии оценки неравенства -- метод децильных интервалов -- закон Парето -- социальная ответственность бизнеса
Анотація: Общетеоретические и этические проблемы социального неравенства анализируются в связи с недавно опубликованными оценками неравенства граждан Украины по накоплениям и по доходам. Подвергнуты критическому анализу известные технологии оценки неравенства - метод Джини-Лоренца и метод децильных интервалов. Детально обсуждаются условия исторического уменьшения неравенства по накоплениям.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Сазонець, І. Л. (доктор економічних наук; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Україна).
    Пріоритети концепції " економічного імперіалізму" в дослідженні соціальної відповідальності транснаціональних корпорацій як формальних інститутів / І. Л. Сазонець // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 54-61 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.013.5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Капиталистический способ производства, 1997-2010 гг.

   Капіталістичний спосіб виробництва, 1997-2010 рр.

   Україна
    Украина

    Франція

    Німеччина

    Японія

    Боливия

    Болівія

Кл.слова (ненормовані):
институты -- інститути -- інституционализм -- институционализм -- економічна теорія -- экономическая теория -- капитализм -- капіталізм -- корпоративная социальная отвественность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неоинституционализм -- неоінституціоналізм -- ТНК -- транснациональные корпорации -- транснаціональні корпорації -- экономический империализм -- экономічний імперіалізм -- технологічний детермінізм -- технологических детерминизм -- прямі іноземні інвестиції -- прямые иностранные инвестиции -- іноземні інвестиції -- иностранные инвестиции -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- рівень освіти -- уровень образования -- початкова освіта -- начальное образование -- рівень життя -- уровень жизни -- якість життя -- качество жизни
Анотація: Проаналізовано діяльність транснаціональних корпорацій як глобальних інститутів з позицій неоконституціоналзму. Розглянуто окремі наукові концепції економічного розвитку. Проаналізовано головні напрями корпоративної соціальної свідомості з позицій наукового підходу - економічного імперіалізму.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.
   67.401(4УКР)
   О-58


    Оніщенко, Н. (завідувач відділу теорії держави і права Інституту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України; доктор юридичних наук; професор; заслужений юрист України; член-кореспондент НАПрН України).
    До питання про авторитет діючого законодавства : (теоретичні засади, практичні передумови, перспективи зміцнення) / Н. М. Оніщенко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2012. - № 1. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401(4УКР)
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
авторитет законодательства -- авторитет законодавства -- государственное регулирование -- державне регулювання -- действующее законодательство -- діюче законодавство -- нормативно-правовые акты -- нормативно-правові акти -- правовое регулирование -- правове регулювання -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- эффективность законодательства -- ефективність законодавства -- юридическая ответственность -- юридична відповідальність
Анотація: Висвітлюються проблеми, присвячені ефективності діючого законодавства, визначенню відповідних підходів та критеріїв його ефективності, співвідношенню понять "ефективність" та "авторитетність", окресленню умов за яких чинне законодавство може вважатися ефективним, авторитетним і таким, що підтримується громадською думкою.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

12.
   65.290(4РУМ)-5
   С 28


    Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
    Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4РУМ)-5 + 65.278(4РУМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Благотворительность

   Благочинність

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
благотворительный маркетинг -- благочинний маркетинг -- маркетинговые кампании -- маркетингові кампанії -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації
Анотація: Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)

Знайти схожі

13.
   65.38(4ПОЛ)
   М 11


    Мілош, Ельжбєта (старший викладач; Університет "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща).
    Корпоративна соціальна відповідальність : на прикладі Польської телекомунікаційної компанії / Е. Мілош // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 407-413. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.38(4ПОЛ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика связи

   Економіка зв'язку

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
информационное общество -- інформаційне суспільство -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- телекоммуникации -- телекомунікації -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- імідж компанії -- имидж компании
Анотація: Представлено реалізацію концепції корпоративної соціальної відповідальності на прикладі польської телекомунікаційної компанії "Telekomunikacja Polska S.A.". Проаналізовано участь компанії у впроваджені соціальних проектів для розвитку інформаційного суспільства у Польщі, а також результати дослідження іміджу компанії, який було сформовано співробітниками на основі стратегічних рішень керівництва, спрямованих на соціальний розвиток усіх зацікавлених сторін, в тому числі й самих співробітників.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Польская телекоммуникация, телекоммуникационная компания \о ней\; Telekomunikacja Polska S.A, телекоммуникационная компания \о ней\

Знайти схожі

14.


    Галушка, З. І. (доктор економічних наук; доцент).
    Організаційний механізм соціально відповідального бізнесу / З. І. Галушка, В. Ю. Грцнтковський // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 6. - С. 178-183 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1 + 65.290-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Предпринимательство

   Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
государство и бизнес -- держава та бізнес -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальное партнерство -- соціальне партнерство
Анотація: Розглядаються питання формування політики соціального партнерства держави та бізнесу з метою реалізації концепції соціальної відповідальності. Виділяються основні аспекти активізації взаємодії всіх зацікавлених сторін. Визначаються ключові елементи системи взаємодії держави та бізнесу в рамках соціальної відповідальності бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Грцнтковський, В.Ю. (аспірант; Чернівецький нацональний університет ім. Ю.Федьковича)

Знайти схожі

15.
   65.012.1
   Ц 18


    Царик, І. М. (кандидат економічних наук; Чернігівський державний технологічний університет; Україна).
    Передумови виокремлення соціальної відповідальності бізнесу та її роль в економічній системі / І. М. Царик // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 102-107. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Предпринимательство

   Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
бизнес -- бізнес -- национальные экономики -- національні економіки -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- тлумачення термінів -- толкование терминов -- экономические системы -- економічні системи -- соціальна політика підприємств -- социальная политика предприятий
Анотація: Досліджено передумови виокремлення та сутності поняття "соціальна відповідальність бізнесу" (СВБ), розкрито зміст його внутрішнього та зовнішнього вимірів, окреслено роль і функції СВБ в економічній системі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

16.


    Римар, Ірина Анатоліївна (аспірант Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна).
    Соціальні інвестиції як форма соціальної відповідальності підприємства / І. А. Римар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 165-169 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)в-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
благотворительность -- блігодійність -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна політика підприємств -- социальная политика предприятий -- корпоративна відповідальність бізнесу -- корпоративная ответственность бизнеса -- индикатор социальной ценности предприятий -- індикатор соціальної цінності підприємств -- социальные инвестиции -- соціальні інвестиції -- социальная ответственность предприятий -- соціальна відповідальність підприємств -- филантропия -- філантропія
Анотація: Досліджено феномен соціального інвестування підприємств в українському бізнес-середовищі. Проаналізовано сучасний стан і тенденції соціального інвестування вітчизняними підприємствами, форми його прояву, перспективи розвитку та сучасні методи вимірювання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

17.


    Баюра, Дмитро Олександрович (доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; доцент).
    Концептуальні засади механізму формування корпоративної соціальної відповідальності в Україні / Дм. О. Баюра, О. А. Буян // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 151-157 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Корпоративное управление

   Корпоративне управління

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна політика підприємств -- социальная политика предприятий -- организационные механизмы -- організаційні механізми -- организационные модели -- організаційні моделі -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти
Анотація: Розглянуто концептуальні аспекти механізму формування корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Наведено теоретико-методологічні основи формування механізму КСВ. Проаналізовано особливості та проблеми формування КСВ.


Дод.точки доступу:
Буян, Ольга Анатоліївна (аспірант Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; м.Київ; Україна); Хозяйственный кодекс Украины \о произв.\Господарський кодекс України \о произв.\

Знайти схожі

18.


    Лебедєв, Ігор Васильович (докторант Одеського національного економічного університету; кандидат історичних наук; доцент; м.Одеса; Україна).
    Забезпечення сталого розвитку на засадах корпоративної соціальної відповідальності / І. В. Лебедєв // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 106-116 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Корпоративное управление, 1990-2011 гг.

   Корпоративне управління, 1990-2011 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
индекс устойчивого развития -- індекс сталого розвитку -- индекс человеского развития -- індекс людського розвитку -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- корпоративная социальная политика -- корпоративна соціальна політика -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- направления реализации -- напрями реалізації -- неолиберальные концепции -- неоліберальні концепції -- регионы Украины -- регіони України -- социальное партнерство -- соціальне партнерство -- социально-направленные концепции -- соціально-спрямовані концепції -- стабильное развитие -- сталий розвиток -- теоретические аспекты -- теретичні аспекти -- терминология -- термінологія -- формы реализации -- форми реалізації
Анотація: Розглянуто сутність корпортаивної соціальної відповідальності (КСВ), запропоновано авторське визначення її поняття, принципів, напрямків і форм реалізації. Проаналізовано проект Концепції Національної стратегії соціальної відповідальності бізнесу в Україні. На основі економетричних методів обгрунтовано роль КСВ у забезпеченні сталого розвитку.


Дод.точки доступу:
Концепция Национальной стратегии социальной ответственности бизнеса в Украине, проект \о произв.\; Концепція Національної стратегії соціальної відповідальності бізнесу в Україні, проект \о произв.\

Знайти схожі

19.


    Кощій, Оксана Вікторівна (професор кафедри менеджменту та маркетингу Луцького національного технічного університету; м.Луцьк; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Методичні засади оцінювання рівня соціальної відповідальності бізнесу регіонів України / О. В. Кощій, І. О. Ворончак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 141-152. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР)г + 65.9(4УКР)09в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Методология управления предпринимательством

   Методологія управління підприємництвом

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-сферы -- бізнес-сфери -- интегральные методы -- інтегральні методи -- обобщенные показатели -- узагальнені показники -- оценочная методология -- оціночна методологія -- региональное предпринимательство -- регіональне підприємництво -- регионы Украины -- регіони України -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- соціальна політика підприємств -- социальная политика предприятий -- економічне моделювання -- экономическое моделирование
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до оцінювання рівня соціальної відповідальності бізнесу в регіонах. Запропоновано методику оцінювання соціальної відповідальності бізнесу регіонів України, визначено сфери та показники оцінювання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ворончак, Іван Осипович (аспірант Луцького національного технічного університету; м.Луцьк; Україна)

Знайти схожі

20.


    Кощій, О. В.
    Стан та перспективи розвитку соціальної відповідальності бізнесу Львівської області / О. В. Кощій, І. О. Ворончак // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 122-130 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Соціальна політика
   Социальная политика

   Україна
    Львівська область

    Львовская область

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- результати опитування представників бізнесу -- результаты опроса представителей бизнеса -- стейкхолдер -- регіональна політика -- региональная политика -- соціальна політика -- социальная политика
Анотація: Проаналізовано рівень розвитку соціальної відповідальності бізнесу Львівської області на основі опитування представників бізнесу регіону. Визначено ступінь проінформованості менеджерів та підприємців про соціальну відповідальність бізнесу. Досліджено поширеність у середовищі бізнесу Львівщини конкретних заходів у сфері соціальної відповідальності, рівень організаційного та інформаційного забезпечення соціальної відповідальності бізнесу. З'ясовано проблеми та перешкоди у впровадженні відповідального підходу до підприємницької діяльності. Визначено пріоритетні напрями регіональної політики підтримки соціальної відповідальності бізнесу Львівщини.

Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА

Дод.точки доступу:
Ворончак, І. О.

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)