Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)Мережеві ресурси (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=INTERNET<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.
   06
   Л 89


    Новаківський, І. І.
    Оцінювання ефективності INTERNET-реклами / І. І. Новаківський, Л. С. Любомудрова // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 175-182
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
Internet-реклама -- эффективность рекламы -- ефективність реклами


Дод.точки доступу:
Любомудрова, Л.С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дубовик, Т. В. (Київський національний торговельно-економічний університет; Україна).
    Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 168-173 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- інтегровані маркетингові комунікації -- ИНТЕРНЕТ -- ІРТЕРНЕТ -- INTERNET -- потенциал предприятий -- потенціал підприємств -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- управление потенциалом -- управління потенціалом -- электронная информация -- електронна інформація -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Розглядаються наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Башун, Олена (менеджер тренінгових центрів програми "Бібліоміст", кандидат педагогічних наук).
    Комп'ютерні програми для створення електронних бібліотек / О. Башун // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2012. - № 1. - С. 28-33
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Библиотеки

   Бібліотеки

   Комп'ютерні технології

   Компьютерные технологии

   США
Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- електронні бібліотеки -- электронные библиотеки -- цифрові бібліотеки -- цифровые библиотеки -- оцифрування фондів -- оцифрование фондов -- електронні колекції -- электронные коллекции -- комп'ютерні програми -- компьютерные программы -- комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- програмне забезпечення -- программное обеспечение -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии
Анотація: У статті надається огляд комп'ютерних програм з відкритим кодом, які бібліотеки можуть використовувати для створення електронних бібліотек та розміщення різноманітних файлів в електронному форматі, а також представлено окремі платні програмні продукти для підтримки електронних бібліотек

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Європейська електронна бібліотека \про неї\; Інформаційна бібліотечна система "Бібліотека - ХХІ" \про неї\; Greenstone, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Eprints, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Dspace, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Fedora, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Omeca, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Luna Insight, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; CDS Invenio, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Open Archives Harvester, програмне забезпечення \о произв.\; Opus, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; MyCoRe, програмне забезпечення \про нього\; Проект Internet Archive \про нього\; Проект Open Labrary \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

4.


    Пересветова, Е. Б.
    Новый информационный и маркетинговый ресурс повышения безопасности движения поездов / Е. Б. Пересветова // Безопасность движения поездов : труды ХІІ научно-практической конференции. 20-21 октября 2011 г. / Рос. ж. д., Моск. ж. д., Всерос. н.-и. ин-т ж.-д. трансп., Моск. гос. ун-т путей сообщ. - М., 2011. - С. XI-35-XI-36
УДК
Рубрики: БЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ ПОЕЗДОВ
   БЕЗПЕКА РУХУ ПОЇЗДІВ

Кл.слова (ненормовані):
безопасность движения поездов -- железнодорожный транспорт -- железные дороги -- маркетинг -- ресурсы -- пассажиры -- INTERNET -- безпека руху поїздів -- залізничний транспорт -- залізниці -- ресурси -- пасажири


Дод.точки доступу:
Российские железные дороги(М.); Московская железная дорога; Всероссийский научно-исследовательский институт железнодорожного транспорта; Московский государственный университет путей сообщения
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Ін Цзе Лю (старший викладач кафедри управління інформацією Технологічного університету Чаоянг; Тайвань; PhD (управління інформаційними системами)).
    Дослідження сайтів текстових медичних консультацій - розширення теорії підтвердження очікувань / Ін Цзе Лю // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 406-416 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая полезность -- сприймана корисність -- інформаційні системи охорони здоров'я -- информационные системы охраны здоровья -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- здравоохранение -- охорона здоров'я -- ИНТЕРНЕТ-ресурсы -- ІРТЕРНЕТ-ресурси -- медицина -- медицина -- медицинские сайты -- медичні сайти -- постоянство -- постійність -- потребительские ожидания -- споживацькі очікування -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- теория подтверждения ожиданий -- теорія підтвердження очікувань -- сайты медицинских консультаций -- сайти медичних консультацій -- электронная информация -- електронна інформація -- інформаційні технології в медицині -- информационные технологии в медицине
Анотація: Сайти медичних консультацій - онлайн-сервіси, що забезпечують консультації з діагностики та лікування. Сприйняттю користувачами сайтів текстових медичних консультацій присвячено мало досліджень. У дослідженні сформовано платформу, яка розширює теорію підтвердження очікувань, з метою вивчення можливості використання населенням сайтів медичних консультацій. Для перевірки платформи були зібрані ІНТЕРНЕТ-анкети. Результати їх аналізу показали, що сприймана корисність є критичним чинником, який сприяє задоволеності користвувачів, а задоволеність користвувачів впливає на лояльність і мотивацію до рекомендації сайтів іншим користувачам. За результатами дослідження надано пропозиції і рекомендації з покращення сприйняття користувачами корисності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

6.


    Грубіч, Горан (аспірант факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія).
    Вертикальна портальна модель електронного бізнесу : (на прикладі будівельної галузі в Південно-Східній Європі) / Г. Грубіч, М. Ратковіч, Л. Пауновіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 224-235 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.31(47)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика строительства

   Економіка будівництва

   Юго-Восточная Европа
    Південно-Східна Європа

    Западные Балканы

    Західні Балкани

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг -- веб-сайты -- веб-сайти -- вертикальные информационные порталы -- вертикальні інформаційні портали -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- ИНТЕРНЕТ-реклама -- ІНТЕРНЕТ-реклама -- отраслевая конкуренция -- галузева конкуренція -- рекламное ценообразование -- рекламне ціноутворення -- рекламные потенциалы -- рекламні потенціали -- социальные медиа-услуги -- соціальні медіа-послуги -- строительные предприятия -- будівельні підприємства -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- электронный бизнес -- електронний бізнес -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Дослідженно вживання вертикальної портальної моделі електронного бізнесу на прикладі будівельної галузі Західно-балканських країн. Модель аналізу рекламних можливостей розроблено і використано для дослідження 84 порталів, пов'язаних із промисловістю, для 4 мов. Результати показали різні моделі ціноутворення, рекламні потенціали і рівні конкуренції. Також розглянуто роль соціальних медіа-послуг, результатів пошуку і продуктивності сайту з використанням бенчмаркингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ратковіч, Мілянка (професор Коледжу професіного управління та бізнес-комунікацій; м.Срємські Карловці; Сербія; PhD (маркетинг)); Пауновіч, Лідія (аспірант факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

7.


    Міклошик, Анджей (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD).
    Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах / А. Міклошик, Д. Вокоунова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 354-361 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4СЛА)с-2 + 74.58(4СЛА)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
веб-видимость -- веб-видимість -- веб-сайты -- веб-сайти -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- поисковая оптимизация -- пошукова оптимізація -- поисковая эффективность -- япошукова ефективність -- поисковый маркетинг -- пошуковий маркетинг -- поисковые запросы -- пошукові запити -- сылочные обращения -- посилкові звернення -- электронное экономическое образование -- електронна економічна освіта -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг -- INTERNET -- глобальная информационная сеть -- глобальна інформаційна мережа
Анотація: Досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких ВНЗів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряно за допомогою позиції SERP і Google PageRank).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вокоунова, Дана (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD); Консорціум Всесвітньої мережі \о нем\

Знайти схожі

8.
   004
   К 63


    Маркелов, О.
    Сервіс Internet бездротового доступу до схемотехнічних даних САПР засобами WML/WAP / О. Маркелов, В. Маркелов // Комп'ютерні науки та інженерія : матеріали ІІІ Міжнар. конф. молодих вчених CSE-2009, 14-16 травня, 2009 Україна, Львів / Львівська політехніка. - Л. : Львівська політехніка, 2009. - С. 30-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-966-553-781-6
УДК
Рубрики: Комп'ютерні технології
   Компьютерные технологии

   Интернет

   Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- схемотехнічне проектування -- схемотехническое проектирование -- бездротові технології -- беспроводные технологии -- бездротові мережі -- беспроводные сети -- САПР -- CAD -- WAP -- WML


Дод.точки доступу:
Маркелов, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе (старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
    Оцінювання ставлення споживачів до онлайн-реклами в сервісному контексті / Бласкес-Ресіно Х.Х. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 212-223 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- INTERNET -- Интернет -- глобальная информационная сеть -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- информационные сервисы -- інформаційні сервіси -- коммерческий контент -- комерційний контент -- онлайн-реклама -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребительское восприятие рекламы -- споживче сприйняття реклами -- рекламные форматы -- рекламні формати -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- электронная реклама -- електронна реклама
Анотація: У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Сапир, Елена (проректор по развитию образования Ярославского государственного университета имени П.Г.Демидова; г.Ярославль; Россия; доктор экономических наук; профессор).
    Сетевая бизнес-модель как фактор инновационного развития / Е. Сапир // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 373-379 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.012.2в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Инновационная деятельность

   Інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
геоэкономика -- геоекономіка -- глобализация -- глобалізація -- глобальное экономическое развитие -- глобальний економічний розвиток -- глобальные информационные сети -- глобальні інформацйні мережі -- инновации -- інновації -- инновационная культура -- інноваційна культура -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- INTERNET -- Інтернет -- Интернет -- глобальная информационная сеть -- информационные технологии -- інформаційні технології -- мировая экономика -- світова економіка -- национальные экономики -- національні економіки -- неформальное знание -- неформальне знання -- сетевые бизнес-модели -- мережева бізнес-модель
Анотація: Раскрыта новая глобальная модель экономического развития, в которой геоэкономика выступает в качестве центрального вектора. Это требует пересмотра теоретических подходов в ключевых областях. В области методологии – смена парадигмы мирового развития с геополитической на геоэкономическую, в области организационной культуры – переход к инновационной культуре, основанной на приоритетах и ценностях интеллекта, в области структурных мер – создание и прогресс гибких сетевых моделей и структур национальной экономики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

11.


    Золотаревський, А. В. (доцент; докторант Міжрегіональної академії управління персоналом).
    До питання методології визначення базової технології доступу наприкінцевого споживача для побудови стратегії розвитку відчизняного підприємства ІНТЕРНЕТ-провайдера / А. В. Золотаревський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 117-123 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
базовые информационные технологии -- базові інформаційні технології -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- конечные потребители -- кінцеві споживачі -- потребительские доступы -- споживацькі доступи -- украинские ИНТЕРНЕТ-провайдеры -- українські ІНТЕРНЕТ-провайдери -- электронная информация -- електронна інформація -- INTERNET -- Интернет -- глобальная информационная сеть
Анотація: Висвітлено методологію визначення базової технології доступу наприкінцевого споживача для побудови стратегії розвитку вітчизняного підприємства ІНТЕРНЕТ-провайдера. Поставлена мета досягається шляхом введення до наукового обігу нових висновків та рекомендацій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

12.


    Єрмошенко, Микола Миколайович (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу, управління та економіки підприємства Національної академії управління; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Третій ресурс України / М. М. Єрмошенко, В. Р. Сафонов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 228-237. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2(4УКР)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Инновационная деятельность

   Інноваційна діяльність

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
геоэкономика -- геоекономіка -- глобализация -- глобалізація -- глобальное экономическое развитие -- глобальний економічний розвиток -- глобальные информационные сети -- глобальні інформацйні мережі -- информаційні мережі -- информационные сети -- інформаційні технології -- информационные технологии -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инновации -- інновації -- инновационная культура -- інноваційна культура -- информационные технологии -- інформаційні технології -- мировая экономика -- світова економіка -- национальные экономики -- національні економіки -- неформальное знание -- неформальне знання -- сетевые бизнес-модели -- мережеві бізнес-моделі -- творчий потенціал України
Анотація: Раскрито нову глобальну модель економічного розвитку, в якій національна економіка як складова геоекономіки виступає в якості центрального вектора. Це вимагає перегляду теоретичниих подходів в ключових галузях. В галузі методології – зміни парадигми національного інноваційного розвитку з геополітичної на геоекономічну, в галузі організаційної культури – перехід до інноваційної культури, заснованої на пріоритетах і цінностях інтелекту, в галузі структурних заходів – створення і прогрес гнучнких мережевих моделей і структур національної економіки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сафонов, В.Р. (незалежний експерт у сфері зв'язку та інорматизації України; член-кореспондент Міжнародної академії інформатики); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

13.


    Ракіч, Беба (професор факультету бізнесу Університету Мегатренд; м.Бєлград; Сербія; PhD (маркетинг)).
    Маркетингові завдання на початку ХХІ століття / Б. Ракіч, М. Ракіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 446-455 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2(0)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика

   Макроекономіка

   Общественное воспроизводство

   Суспільне відтворення

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- глобальный маркетинг -- глобьальний маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая глобализация -- маркетингова глобалізація -- маркетинговые задач -- маркетингові завдання -- онлайн-маркетинг -- персонализированный маркетинг -- персоналізований маркетинг -- потребители -- споживачі -- приоритеные направления -- пріоритетні напрями -- совместное создание ценности -- спільне створення цінності -- стабильное развитие -- сталий розвиток -- ТНК -- транснатциональные компании -- транснаціональні компанії -- цифровой маркетинг -- цифровий маркетинг -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Розглянуто завдання розвитку маркетингу на початку XXI століття. Основні завдання маркетингу, з якими стикаються теоретики і практики: по-перше, забезпечення ключової ролі маркетингу у визначенні та реалізації бізнес-стратегії, інтеграції та цілісного маркетингу, по-друге, глобалізація і глобальний маркетинг транснаціональних корпорацій (ТНК), по-третє, процес переходу на цифровий формат, ІНТЕРНЕТ та інші цифрові носії та онлайн-маркетинг, по-четверте, створення унікальної цінності за участю клієнтів і персоналізований маркетинг, і по-п'яте, процес сталого розвитку та сталого маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ракіч, Міра (доцент факультету бізнесу Університету Мегатренд; м.Бєлград; Сербія; PhD (маркетинг)); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

14.


    Мерло, Павел (доктор кафедри макроекономіки Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт).
    Оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами / П. Мерло, Я. Міхаляк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 426-433 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4ПОЛ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
потребительские расходы -- споживацькі витрати -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- польские потребители -- польські споживачі -- сетевые пользователи -- мережеві користувачі -- функциональная динамика -- функціональна динаміка -- электронная торговля -- електронна торгівля -- INTERNET -- Інтернет -- глобальная информационная сеть
Анотація: Подано результати оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами на основі власних досліджень. Дослідження показали зростаючу кількість користувачів ІНТЕРНЕТу, які наважуються купувати в мережі практично за всіма категоріями продуктів. Витрати на покупки в ІНТЕРНЕТі становлять, в більшості випадків, значну частину загальних витрат респондентів. Споживачі поступово втрачають побоювання, пов'язані з цією формою покупок, і все частіше замінюють ними традиційні покупки. Електронна торгівля в Польщі, безсумнівно, має великі перспективи розвитку, користуючись все більшим інтересом і завойовуючи все більшу кількість прихильників. Однак, проведене дослідження показало, що електронна торгівля все-таки не в змозі повністю замінити традиційні форми покупки за нинішніх господарських умов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міхаляк, Яцек (доктор кафедри аналізу ринку та маркетингу Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт)

Знайти схожі

15.


    Ивченко, Ю. Н.
    Автоматизация процесса анализа работы удаленных абонентов сети и пользователей сети Internet Приднепровской железной дороги / Ю. Н. Ивченко, В. Г. Ивченко, В. А. Листопад // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тезисы Международной научно-практической конференции (14.05.2009-15.05.2009) / М-во трансп. и связи Украины, Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна, Вост. науч. центр трансп. акад. Украины. - 2009. - С. 46
УДК
Рубрики: Автоматизация
   Автоматизація

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- ККІТ -- удаленные абоненты -- віддалені абоненти -- анализ работы -- аналіз роботи


Дод.точки доступу:
Ивченко, В. Г.; Листопад, В. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Мельников, Антон (магістрант Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія).
    Використання онлайн-інструменту для підвищення ефективності рекламної кампанії та забезпечення конкурентної переваги / А. С. Мельников, О. В. Мельникова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 475-480 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- рекламный бюджет -- рекламний бюджет -- INTERNET -- Интернет -- глобальная информационная сеть
Анотація: Розглянуто проблеми, пов'язані з побудовою ефективної рекламної кампанії. Запропоновано ресурси, які дозволять користувачеві: самостійно створювати рекламний бюджет у короткостроковій перспективі, порівнювати вхідні та вихідні дані, забезпечувати стандартизацію та спрощення процесу прийняття рішень у процесі планування, отримувати актуальну інформацію щодо цінових пропозицій на регіональних ринках шляхом автоматичного синтаксичного аналізу даних з використанням різних джерел. Цей інструмент буде являти собою комплекс розроблених модулів і компонентів, об'єднаних в єдину систему через Інтернет.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникова, Олена (доцент кафедри економіки та управління Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія; кандидат технічних наук; доцент)

Знайти схожі

17.


    Книженко, О. (доктор юридичних наук; доцент; начальник відділу досліджень проблем протидії злочинності Науково-дослідного інституту Національної академії прокуратури України).
    Сучасний стан злочинів у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, коп'ютерних мереж і мереж електрозв'язку в Україні / О. Книженко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2014. - № 7. - С. 122-127. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.51(4УКР)с
Рубрики: Кримінологія
   Криминология

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
автоматизированные системы -- автоматизовані системи -- информационные технологии -- інформаційні технології -- киберпреступления -- кіберзлочини -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології -- компьютерные сети -- комп'ютерні мережі -- латентность -- латентність -- противодействие преступности -- протидія злочинності -- структурные особенности -- структурні особливості -- территориальная дифференциация -- територіальна диференціація -- ЭВМ -- ЕОМ -- электронно-вычислительные машины -- електрено-обчислювальні машини
Анотація: Розглянуто стан, структуру та динаміку злочинів у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж і мереж електрозв'язку в Україні. Визначено найбільш поширені з них. Показано територіальний розподіл цього виду злочинності. Окрема увага приділена такій ознаці кіберзлочинності, як її латентність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\; Уголовный кодекс Украины \о произв.\

Знайти схожі

18.


    Кравець, Анна Володимирівна (кандидат економічних наук; кафедра економічних досліджень та інвестування національного університету "Львівська політехніка").
    Обгрунтування необхідності створення інформаційного веб-ресурсу для взаємодії науковців та представників бізнесу / А. В. Кравець, М. М. Швець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 487-493 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-структуры -- бізнес-структури -- информационные веб-ресурсы -- інформаційні веб-ресурси -- коммуникационные технолгии -- комунікаційні технології -- научные разработки -- наукові розробки -- стратегические задачи -- стратегічні завдання -- ученые -- вчені -- функциональные взаимодействия -- функціональні взаємодії
Анотація: Проаналізовано особливості співпраці в Україні науковців та бізнес-структур. Обґрунтовано необхідність взаємодії науковців і представників бізнесу через інформаційний веб-ресурс. Визначено стратегічні завдання та функції інформаційного веб-ресурсу. Наведено переваги взаємодії науковців і представників бізнесу за допомогою інформаційного веб-ресурсу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Швець, Мар'ян Михайлович (CEO, LLC "Inneti innovations"; м.Львів; Україна); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеINTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

19.


    Магеррамов, Аміль (доктор економічних наук; професор; завідуючий кафедрою економіки і менеджменту Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан).
    Проблеми секторів інформаційно-комунікаційних технологій США і Китая з точки зору макроекономічних процесів / А. М. Магеррамов, Ф. Р. МагеррамовАбасов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 71-77. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1г + 65.39в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Китай
    США

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- ІКТ -- ИКТ -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційні технології -- інформаційні технології -- качественные экономические характеристики -- якісні економічні характеристики -- мировые тенденции -- світові тенденції -- мобильная связь -- мобільний зв'язок -- национальные экономики -- національні економіки -- INTERNET -- Інтернет -- глобальная информационная сеть -- глобальна інформаційна мережа
Анотація: Показано, що економічний розвиток сучасного суспільства суттєво пов'язаний зі швидкими темпами становлення та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). За останні роки у всіх країнах, у тому числі тих, що розвиваються, можна спостерігати розширення мереж широкосмугових ІНТЕРНЕТ-каналів, високу якість мобільних телефонів, стрімке збільшення можливості спілкування тощо. Результати дослідження виявили зростаючу схожість темпів формування інформаційних технологій і якісних характеристик економіки. Програмне забезпечення має серйозний вплив на сучасний Китай. Китай може конкурувати в цій галузі з США, що сприятиме виходу світових економічних процесів та технологій на якісно новий рівень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
МагеррамовАбасов, Фаріз (студент PhD Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан)

Знайти схожі

20.


    Самчинська, Ярослава Борисывна (кандидат економічних наук; доцент кафелри інформаційних наук і прикладного програмування Херсонського державного університету; м.Херсон).
    Особливості просування педагогічного програмного забезпечення на ринку України / Я. Б. Самчинська, М. О. Вінник // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 534-540 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- информационные образовательные технологии -- інформаційні освітні технології -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- национальное законодательство -- національне законодавство -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- педагогическое программное обеспечение -- педагогічне програмне забезпечення -- предприятия-разработчики -- підприємства-розробники -- программные продукты -- програмні продукти -- рекламные мероприятия -- рекламні заходи -- рыночно продвижение -- ринкове просування -- специализированное ПО -- спеціалізоване ПЗ
Анотація: Розглянуто особливості й законодавчі вимоги до просування педагогічного програмного забезпечення, а також сучасний стан ринку цих продуктів в Україні; основні чинники, що впливають на його розвиток; причини, які зумовлюють використання системи маркетингу розробниками програмного забезпечення; маркетингові й рекламні заходи, що сприятимуть оптимізації маркетингових комунікацій підприємств-розробників педагогічного програмного забезпечення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вінник, Максим Олександрович (завидувач кафедри економічних контрактів і зовнішніх зв'язків Херсонського державного університету; м.Херсон); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеINTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)