Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (18)
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)
Мережеві ресурси (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=INTERNET<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
41
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-41
41-41
>
1.
06
Л 89
Новаківський, І. І.
Оцінювання ефективності
INTERNET
-реклами / І. І. Новаківський, Л. С. Любомудрова> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. -
№ 640
: Проблеми економіки та управління. - С. 175-182
УДК
339.187:659.2
Рубрики:
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
Internet
-реклама
--
эффективность рекламы
--
ефективність реклами
Дод.точки доступу:
Любомудрова, Л.С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Дубовик, Т. В.
(Київський національний торговельно-економічний університет; Україна).
Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ / Т. В. Дубовик> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 3
. - С. 168-173 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
интегрированные маркетинговые коммуникации
--
інтегровані маркетингові комунікації
--
ИНТЕРНЕТ
--
ІРТЕРНЕТ
--
INTERNET
--
потенциал предприятий
--
потенціал підприємств
--
торговые предприятия
--
торговельні підприємства
--
управление потенциалом
--
управління потенціалом
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
Анотація:
Розглядаються наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Башун, Олена
(менеджер тренінгових центрів програми "Бібліоміст", кандидат педагогічних наук).
Комп'ютерні програми для створення електронних бібліотек / О. Башун> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2012. -
№ 1
. - С. 28-33
УДК
02:004
Рубрики:
Библиотечное дело
Бібліотечна справа
Библиотеки
Бібліотеки
Комп'ютерні технології
Компьютерные технологии
США
Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело
--
бібліотечна справа
--
електронні бібліотеки
--
электронные библиотеки
--
цифрові бібліотеки
--
цифровые библиотеки
--
оцифрування фондів
--
оцифрование фондов
--
електронні колекції
--
электронные коллекции
--
комп'ютерні програми
--
компьютерные программы
--
комп'ютерні технології
--
компьютерные технологии
--
програмне забезпечення
--
программное обеспечение
--
мультимедійні технології
--
мультимедийные технологии
Анотація:
У статті надається огляд комп'ютерних програм з відкритим кодом, які бібліотеки можуть використовувати для створення електронних бібліотек та розміщення різноманітних файлів в електронному форматі, а також представлено окремі платні програмні продукти для підтримки електронних бібліотек
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Європейська електронна бібліотека \про неї\; Інформаційна бібліотечна система "Бібліотека - ХХІ" \про неї\; Greenstone, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Eprints, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Dspace, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Fedora, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Omeca, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Luna Insight, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; CDS Invenio, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; Open Archives Harvester, програмне забезпечення \о произв.\; Opus, програмне забезпечення з відкритим кодом \о произв.\; MyCoRe, програмне забезпечення \про нього\; Проект
Internet
Archive \про нього\; Проект Open Labrary \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
>
4.
Пересветова, Е. Б.
Новый информационный и маркетинговый ресурс повышения безопасности движения поездов / Е. Б. Пересветова> //
Безопасность движения поездов : труды ХІІ научно-практической конференции. 20-21 октября 2011 г. / Рос. ж. д., Моск. ж. д., Всерос. н.-и. ин-т ж.-д. трансп., Моск. гос. ун-т путей сообщ. - М., 2011. - С. XI-35-XI-36
УДК
656.2.08
Рубрики:
БЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ ПОЕЗДОВ
БЕЗПЕКА РУХУ ПОЇЗДІВ
Кл.слова (ненормовані):
безопасность движения поездов
--
железнодорожный транспорт
--
железные дороги
--
маркетинг
--
ресурсы
--
пассажиры
--
INTERNET
--
безпека руху поїздів
--
залізничний транспорт
--
залізниці
--
ресурси
--
пасажири
Дод.точки доступу:
Российские железные дороги(М.); Московская железная дорога; Всероссийский научно-исследовательский институт железнодорожного транспорта; Московский государственный университет путей сообщения
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Ін Цзе Лю
(старший викладач кафедри управління інформацією Технологічного університету Чаоянг; Тайвань; PhD (управління інформаційними системами)).
Дослідження сайтів текстових медичних консультацій - розширення теорії підтвердження очікувань / Ін Цзе Лю> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 406-416 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая полезность
--
сприймана корисність
--
інформаційні системи охорони здоров'я
--
информационные системы охраны здоровья
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
здравоохранение
--
охорона здоров'я
--
ИНТЕРНЕТ-ресурсы
--
ІРТЕРНЕТ-ресурси
--
медицина
--
медицина
--
медицинские сайты
--
медичні сайти
--
постоянство
--
постійність
--
потребительские ожидания
--
споживацькі очікування
--
практические рекомендации
--
практичні рекомендації
--
теория подтверждения ожиданий
--
теорія підтвердження очікувань
--
сайты медицинских консультаций
--
сайти медичних консультацій
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
інформаційні технології в медицині
--
информационные технологии в медицине
Анотація:
Сайти медичних консультацій - онлайн-сервіси, що забезпечують консультації з діагностики та лікування. Сприйняттю користувачами сайтів текстових медичних консультацій присвячено мало досліджень. У дослідженні сформовано платформу, яка розширює теорію підтвердження очікувань, з метою вивчення можливості використання населенням сайтів медичних консультацій. Для перевірки платформи були зібрані ІНТЕРНЕТ-анкети. Результати їх аналізу показали, що сприймана корисність є критичним чинником, який сприяє задоволеності користвувачів, а задоволеність користвувачів впливає на лояльність і мотивацію до рекомендації сайтів іншим користувачам. За результатами дослідження надано пропозиції і рекомендації з покращення сприйняття користувачами корисності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске;
INTERNET
, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Грубіч, Горан
(аспірант факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія).
Вертикальна портальна модель електронного бізнесу : (на прикладі будівельної галузі в Південно-Східній Європі) / Г. Грубіч, М. Ратковіч, Л. Пауновіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 224-235 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.31(47)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика строительства
Економіка будівництва
Юго-Восточная Европа
Південно-Східна Європа
Западные Балканы
Західні Балкани
Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг
--
веб-сайты
--
веб-сайти
--
вертикальные информационные порталы
--
вертикальні інформаційні портали
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
ИНТЕРНЕТ-реклама
--
ІНТЕРНЕТ-реклама
--
отраслевая конкуренция
--
галузева конкуренція
--
рекламное ценообразование
--
рекламне ціноутворення
--
рекламные потенциалы
--
рекламні потенціали
--
социальные медиа-услуги
--
соціальні медіа-послуги
--
строительные предприятия
--
будівельні підприємства
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
--
электронный бизнес
--
електронний бізнес
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
Анотація:
Дослідженно вживання вертикальної портальної моделі електронного бізнесу на прикладі будівельної галузі Західно-балканських країн. Модель аналізу рекламних можливостей розроблено і використано для дослідження 84 порталів, пов'язаних із промисловістю, для 4 мов. Результати показали різні моделі ціноутворення, рекламні потенціали і рівні конкуренції. Також розглянуто роль соціальних медіа-послуг, результатів пошуку і продуктивності сайту з використанням бенчмаркингу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ратковіч, Мілянка (професор Коледжу професіного управління та бізнес-комунікацій; м.Срємські Карловці; Сербія; PhD (маркетинг)); Пауновіч, Лідія (аспірант факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія);
INTERNET
, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Міклошик, Анджей
(старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD).
Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах / А. Міклошик, Д. Вокоунова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 354-361 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4СЛА)с-2 + 74.58(4СЛА)с
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Высшее образование
Вища освіта
Словакия
Словаччина
Кл.слова (ненормовані):
веб-видимость
--
веб-видимість
--
веб-сайты
--
веб-сайти
--
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
--
ИНТЕРНЕТ-маркетинг
--
ІНТЕРНЕТ-маркетинг
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
международные стандарты
--
міжнародні стандарти
--
поисковая оптимизация
--
пошукова оптимізація
--
поисковая эффективность
--
япошукова ефективність
--
поисковый маркетинг
--
пошуковий маркетинг
--
поисковые запросы
--
пошукові запити
--
сылочные обращения
--
посилкові звернення
--
электронное экономическое образование
--
електронна економічна освіта
--
электронный маркетинг
--
електронний маркетинг
--
INTERNET
--
глобальная информационная сеть
--
глобальна інформаційна мережа
Анотація:
Досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких ВНЗів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряно за допомогою позиції SERP і Google PageRank).
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вокоунова, Дана (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD); Консорціум Всесвітньої мережі \о нем\
Знайти схожі
>
8.
004
К 63
Маркелов, О.
Сервіс
Internet
бездротового доступу до схемотехнічних даних САПР засобами WML/WAP / О. Маркелов, В. Маркелов> // Комп'ютерні науки та інженерія : матеріали ІІІ Міжнар. конф. молодих вчених CSE-2009, 14-16 травня, 2009 Україна, Львів / Львівська політехніка. - Л. : Львівська політехніка, 2009. - С. 30-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-966-553-781-6
УДК
004.77
Рубрики:
Комп'ютерні технології
Компьютерные технологии
Интернет
Інтернет
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні технології
--
компьютерные технологии
--
схемотехнічне проектування
--
схемотехническое проектирование
--
бездротові технології
--
беспроводные технологии
--
бездротові мережі
--
беспроводные сети
--
САПР
--
CAD
--
WAP
--
WML
Дод.точки доступу:
Маркелов, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе
(старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
Оцінювання ставлення споживачів до онлайн-реклами в сервісному контексті / Бласкес-Ресіно Х.Х.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 212-223 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии
--
бізнес-стратегії
--
INTERNET
--
Интернет
--
глобальная информационная сеть
--
маректинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
информационные сервисы
--
інформаційні сервіси
--
коммерческий контент
--
комерційний контент
--
онлайн-реклама
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
потребительское восприятие рекламы
--
споживче сприйняття реклами
--
рекламные форматы
--
рекламні формати
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
--
электронная реклама
--
електронна реклама
Анотація:
У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
10.
Сапир, Елена
(проректор по развитию образования Ярославского государственного университета имени П.Г.Демидова; г.Ярославль; Россия; доктор экономических наук; профессор).
Сетевая бизнес-модель как фактор инновационного развития / Е. Сапир> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 373-379 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.012.2в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Инновационная деятельность
Інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
геоэкономика
--
геоекономіка
--
глобализация
--
глобалізація
--
глобальное экономическое развитие
--
глобальний економічний розвиток
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформацйні мережі
--
инновации
--
інновації
--
инновационная культура
--
інноваційна культура
--
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
INTERNET
--
Інтернет
--
Интернет
--
глобальная информационная сеть
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
мировая экономика
--
світова економіка
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
неформальное знание
--
неформальне знання
--
сетевые бизнес-модели
--
мережева бізнес-модель
Анотація:
Раскрыта новая глобальная модель экономического развития, в которой геоэкономика выступает в качестве центрального вектора. Это требует пересмотра теоретических подходов в ключевых областях. В области методологии – смена парадигмы мирового развития с геополитической на геоэкономическую, в области организационной культуры – переход к инновационной культуре, основанной на приоритетах и ценностях интеллекта, в области структурных мер – создание и прогресс гибких сетевых моделей и структур национальной экономики.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
11.
Золотаревський, А. В.
(доцент; докторант Міжрегіональної академії управління персоналом).
До питання методології визначення базової технології доступу наприкінцевого споживача для побудови стратегії розвитку відчизняного підприємства ІНТЕРНЕТ-провайдера / А. В. Золотаревський> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 7/8
. - С. 117-123 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4УКР)с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
базовые информационные технологии
--
базові інформаційні технології
--
методология стратегического управления
--
методологія стратегічного управління
--
информационные ресурсы
--
інформаційні ресурси
--
конечные потребители
--
кінцеві споживачі
--
потребительские доступы
--
споживацькі доступи
--
украинские ИНТЕРНЕТ-провайдеры
--
українські ІНТЕРНЕТ-провайдери
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
INTERNET
--
Интернет
--
глобальная информационная сеть
Анотація:
Висвітлено методологію визначення базової технології доступу наприкінцевого споживача для побудови стратегії розвитку вітчизняного підприємства ІНТЕРНЕТ-провайдера. Поставлена мета досягається шляхом введення до наукового обігу нових висновків та рекомендацій.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
12.
Єрмошенко, Микола Миколайович
(проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу, управління та економіки підприємства Національної академії управління; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
Третій ресурс України / М. М. Єрмошенко, В. Р. Сафонов> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 228-237. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.2(4УКР)с
Рубрики:
Экономика
Економіка
Инновационная деятельность
Інноваційна діяльність
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
геоэкономика
--
геоекономіка
--
глобализация
--
глобалізація
--
глобальное экономическое развитие
--
глобальний економічний розвиток
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформацйні мережі
--
информаційні мережі
--
информационные сети
--
інформаційні технології
--
информационные технологии
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
инновации
--
інновації
--
инновационная культура
--
інноваційна культура
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
мировая экономика
--
світова економіка
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
неформальное знание
--
неформальне знання
--
сетевые бизнес-модели
--
мережеві бізнес-моделі
--
творчий потенціал України
Анотація:
Раскрито нову глобальну модель економічного розвитку, в якій національна економіка як складова геоекономіки виступає в якості центрального вектора. Це вимагає перегляду теоретичниих подходів в ключових галузях. В галузі методології – зміни парадигми національного інноваційного розвитку з геополітичної на геоекономічну, в галузі організаційної культури – перехід до інноваційної культури, заснованої на пріоритетах і цінностях інтелекту, в галузі структурних заходів – створення і прогрес гнучнких мережевих моделей і структур національної економіки.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Сафонов, В.Р. (незалежний експерт у сфері зв'язку та інорматизації України; член-кореспондент Міжнародної академії інформатики);
INTERNET
, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
13.
Ракіч, Беба
(професор факультету бізнесу Університету Мегатренд; м.Бєлград; Сербія; PhD (маркетинг)).
Маркетингові завдання на початку ХХІ століття / Б. Ракіч, М. Ракіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 446-455 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.2(0)в7
Рубрики:
Экономика
Економіка
Макроэкономика
Макроекономіка
Общественное воспроизводство
Суспільне відтворення
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии
--
бізнес-стратегії
--
глобальный маркетинг
--
глобьальний маркетинг
--
ИНТЕРНЕТ-маркетинг
--
ІНТЕРНЕТ-маркетинг
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
маркетинговая глобализация
--
маркетингова глобалізація
--
маркетинговые задач
--
маркетингові завдання
--
онлайн-маркетинг
--
персонализированный маркетинг
--
персоналізований маркетинг
--
потребители
--
споживачі
--
приоритеные направления
--
пріоритетні напрями
--
совместное создание ценности
--
спільне створення цінності
--
стабильное развитие
--
сталий розвиток
--
ТНК
--
транснатциональные компании
--
транснаціональні компанії
--
цифровой маркетинг
--
цифровий маркетинг
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
Анотація:
Розглянуто завдання розвитку маркетингу на початку XXI століття. Основні завдання маркетингу, з якими стикаються теоретики і практики: по-перше, забезпечення ключової ролі маркетингу у визначенні та реалізації бізнес-стратегії, інтеграції та цілісного маркетингу, по-друге, глобалізація і глобальний маркетинг транснаціональних корпорацій (ТНК), по-третє, процес переходу на цифровий формат, ІНТЕРНЕТ та інші цифрові носії та онлайн-маркетинг, по-четверте, створення унікальної цінності за участю клієнтів і персоналізований маркетинг, і по-п'яте, процес сталого розвитку та сталого маркетингу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ракіч, Міра (доцент факультету бізнесу Університету Мегатренд; м.Бєлград; Сербія; PhD (маркетинг));
INTERNET
, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
14.
Мерло, Павел
(доктор кафедри макроекономіки Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт).
Оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами / П. Мерло, Я. Міхаляк> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 426-433 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42(4ПОЛ)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Польша
Польща
Кл.слова (ненормовані):
потребительские расходы
--
споживацькі витрати
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
--
польские потребители
--
польські споживачі
--
сетевые пользователи
--
мережеві користувачі
--
функциональная динамика
--
функціональна динаміка
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
--
INTERNET
--
Інтернет
--
глобальная информационная сеть
Анотація:
Подано результати оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами на основі власних досліджень. Дослідження показали зростаючу кількість користувачів ІНТЕРНЕТу, які наважуються купувати в мережі практично за всіма категоріями продуктів. Витрати на покупки в ІНТЕРНЕТі становлять, в більшості випадків, значну частину загальних витрат респондентів. Споживачі поступово втрачають побоювання, пов'язані з цією формою покупок, і все частіше замінюють ними традиційні покупки. Електронна торгівля в Польщі, безсумнівно, має великі перспективи розвитку, користуючись все більшим інтересом і завойовуючи все більшу кількість прихильників. Однак, проведене дослідження показало, що електронна торгівля все-таки не в змозі повністю замінити традиційні форми покупки за нинішніх господарських умов.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Міхаляк, Яцек (доктор кафедри аналізу ринку та маркетингу Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт)
Знайти схожі
>
15.
Ивченко, Ю. Н.
Автоматизация процесса анализа работы удаленных абонентов сети и пользователей сети
Internet
Приднепровской железной дороги / Ю. Н. Ивченко, В. Г. Ивченко, В. А. Листопад> // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тезисы Международной научно-практической конференции (14.05.2009-15.05.2009) / М-во трансп. и связи Украины, Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна, Вост. науч. центр трансп. акад. Украины. - 2009. - С. 46
УДК
656.25:004.7
Рубрики:
Автоматизация
Автоматизація
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа
--
праці ДІІТу
--
ККІТ
--
удаленные абоненты
--
віддалені абоненти
--
анализ работы
--
аналіз роботи
Дод.точки доступу:
Ивченко, В. Г.; Листопад, В. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
16.
Мельников, Антон
(магістрант Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія).
Використання онлайн-інструменту для підвищення ефективності рекламної кампанії та забезпечення конкурентної переваги / А. С. Мельников, О. В. Мельникова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 475-480 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
информационные ресурсы
--
інформаційні ресурси
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
конкурентоспособность предприятий
--
конкурентоспроможність підприємств
--
рекламный бюджет
--
рекламний бюджет
--
INTERNET
--
Интернет
--
глобальная информационная сеть
Анотація:
Розглянуто проблеми, пов'язані з побудовою ефективної рекламної кампанії. Запропоновано ресурси, які дозволять користувачеві: самостійно створювати рекламний бюджет у короткостроковій перспективі, порівнювати вхідні та вихідні дані, забезпечувати стандартизацію та спрощення процесу прийняття рішень у процесі планування, отримувати актуальну інформацію щодо цінових пропозицій на регіональних ринках шляхом автоматичного синтаксичного аналізу даних з використанням різних джерел. Цей інструмент буде являти собою комплекс розроблених модулів і компонентів, об'єднаних в єдину систему через Інтернет.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Мельникова, Олена (доцент кафедри економіки та управління Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія; кандидат технічних наук; доцент)
Знайти схожі
>
17.
Книженко, О.
(доктор юридичних наук; доцент; начальник відділу досліджень проблем протидії злочинності Науково-дослідного інституту Національної академії прокуратури України).
Сучасний стан злочинів у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, коп'ютерних мереж і мереж електрозв'язку в Україні / О. Книженко> // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2014. -
№ 7
. - С. 122-127. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.51(4УКР)с
Рубрики:
Кримінологія
Криминология
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
автоматизированные системы
--
автоматизовані системи
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
киберпреступления
--
кіберзлочини
--
коммуникационные технологии
--
комунікаційні технології
--
компьютерные сети
--
комп'ютерні мережі
--
латентность
--
латентність
--
противодействие преступности
--
протидія злочинності
--
структурные особенности
--
структурні особливості
--
территориальная дифференциация
--
територіальна диференціація
--
ЭВМ
--
ЕОМ
--
электронно-вычислительные машины
--
електрено-обчислювальні машини
Анотація:
Розглянуто стан, структуру та динаміку злочинів у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж і мереж електрозв'язку в Україні. Визначено найбільш поширені з них. Показано територіальний розподіл цього виду злочинності. Окрема увага приділена такій ознаці кіберзлочинності, як її латентність.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
INTERNET
, глобальная информационная сеть \о нем\; Уголовный кодекс Украины \о произв.\
Знайти схожі
>
18.
Кравець, Анна Володимирівна
(кандидат економічних наук; кафедра економічних досліджень та інвестування національного університету "Львівська політехніка").
Обгрунтування необхідності створення інформаційного веб-ресурсу для взаємодії науковців та представників бізнесу / А. В. Кравець, М. М. Швець> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 487-493 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4УКР)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-структуры
--
бізнес-структури
--
информационные веб-ресурсы
--
інформаційні веб-ресурси
--
коммуникационные технолгии
--
комунікаційні технології
--
научные разработки
--
наукові розробки
--
стратегические задачи
--
стратегічні завдання
--
ученые
--
вчені
--
функциональные взаимодействия
--
функціональні взаємодії
Анотація:
Проаналізовано особливості співпраці в Україні науковців та бізнес-структур. Обґрунтовано необхідність взаємодії науковців і представників бізнесу через інформаційний веб-ресурс. Визначено стратегічні завдання та функції інформаційного веб-ресурсу. Наведено переваги взаємодії науковців і представників бізнесу за допомогою інформаційного веб-ресурсу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Швець, Мар'ян Михайлович (CEO, LLC "Inneti innovations"; м.Львів; Україна); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
INTERNET
, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
19.
Магеррамов, Аміль
(доктор економічних наук; професор; завідуючий кафедрою економіки і менеджменту Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан).
Проблеми секторів інформаційно-комунікаційних технологій США і Китая з точки зору макроекономічних процесів / А. М. Магеррамов, Ф. Р. МагеррамовАбасов> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 7
. - С. 71-77. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.1г + 65.39в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Микроэкономика
Мікроекономіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Китай
США
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
ІКТ
--
ИКТ
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
інформаційні технології
--
інформаційні технології
--
качественные экономические характеристики
--
якісні економічні характеристики
--
мировые тенденции
--
світові тенденції
--
мобильная связь
--
мобільний зв'язок
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
INTERNET
--
Інтернет
--
глобальная информационная сеть
--
глобальна інформаційна мережа
Анотація:
Показано, що економічний розвиток сучасного суспільства суттєво пов'язаний зі швидкими темпами становлення та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). За останні роки у всіх країнах, у тому числі тих, що розвиваються, можна спостерігати розширення мереж широкосмугових ІНТЕРНЕТ-каналів, високу якість мобільних телефонів, стрімке збільшення можливості спілкування тощо. Результати дослідження виявили зростаючу схожість темпів формування інформаційних технологій і якісних характеристик економіки. Програмне забезпечення має серйозний вплив на сучасний Китай. Китай може конкурувати в цій галузі з США, що сприятиме виходу світових економічних процесів та технологій на якісно новий рівень.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
МагеррамовАбасов, Фаріз (студент PhD Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан)
Знайти схожі
>
20.
Самчинська, Ярослава Борисывна
(кандидат економічних наук; доцент кафелри інформаційних наук і прикладного програмування Херсонського державного університету; м.Херсон).
Особливості просування педагогічного програмного забезпечення на ринку України / Я. Б. Самчинська, М. О. Вінник> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 7
. - С. 534-540 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4УКР)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
детерминирующие факторы
--
детермінуючі фактори
--
методология маркетинга
--
методологія маркетингу
--
информационные образовательные технологии
--
інформаційні освітні технології
--
інформаційні технології в освіті
--
информационные технологии в образовании
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
национальное законодательство
--
національне законодавство
--
нормативно-правове регулювання
--
нормативно-правовое регулирование
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
педагогическое программное обеспечение
--
педагогічне програмне забезпечення
--
предприятия-разработчики
--
підприємства-розробники
--
программные продукты
--
програмні продукти
--
рекламные мероприятия
--
рекламні заходи
--
рыночно продвижение
--
ринкове просування
--
специализированное ПО
--
спеціалізоване ПЗ
Анотація:
Розглянуто особливості й законодавчі вимоги до просування педагогічного програмного забезпечення, а також сучасний стан ринку цих продуктів в Україні; основні чинники, що впливають на його розвиток; причини, які зумовлюють використання системи маркетингу розробниками програмного забезпечення; маркетингові й рекламні заходи, що сприятимуть оптимізації маркетингових комунікацій підприємств-розробників педагогічного програмного забезпечення.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вінник, Максим Олександрович (завидувач кафедри економічних контрактів і зовнішніх зв'язків Херсонського державного університету; м.Херсон); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
INTERNET
, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-41
41-41
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)