Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зозульов, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: Е2/2008/3
   Журнал

Економіка України . - ISSN 0131-775Х. - Виходить щомісячно
2008р. № 3
Зміст:
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова. - С.4-11
Соколовська, А. Економічна функція держави та особливості її виконання в Україні / А. Соколовська. - С.20-33
Чужиков, В. Модернізація регіональної політики в ЄС / В. Чужиков. - С.51-58
Корнійчук, Л. Економічне зростання і сталий розвиток / Л. Корнійчук. - С.84-90
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-11 . - ISSN 0131-775Х
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ



Дод.точки доступу:
Нестерова, Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: В17/2008/12
   Журнал

Вища школа . - 2001 . - Виходит раз на два місяця
2008р. № 12
Зміст:
Винницький, М. Впровадження третього циклу вищої освіти - ключ до успіху Болонського процесу / М. Винницький. - С.20-27
Вачевський, М. Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції макетолога / М. Вачевський. - С.28-37
Зозульов, О. Особливості маркетингової діяльності підприємства залежно від етапу життєвого циклу його галузевого ринку / О. Зозульов, С. Ставська. - С.47-53
Балануца, О. Особливості фінансово-економічного регулювання іноземних інвестицій в Україні / О. Балануца. - С.54-61
Гресь, Н. Організація зберігання та утилізація звітів про виробничу практику / Н. Гресь, М. Левочко. - С.79-89
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Зозульов, О.
    Особливості маркетингової діяльності підприємства залежно від етапу життєвого циклу його галузевого ринку / О. Зозульов, С. Ставська // Вища школа. - 2008. - № 12. - С. 47-53
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
маркетиноговая деятельность предприятий -- маркетингова діяльність підприємств


Дод.точки доступу:
Ставська, С.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.05.2009р. Інв.2617ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Зозульов, О. (доцент; кандидат економічних наук).
    Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації / О. Зозульов // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2009. - № 8. - С. 16-24 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства, кінець ХІХ - початок ХХ ст.

   Экономика

   Экономика предприятия

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства -- конкурентоспроможність підприємств -- економічні категорії -- етапи розвитку аутсорсингу -- історія аутсорсинга -- використання аутсорсингу -- напрями використання аутсорсингу -- экономика предприятия -- конкурентоспособность предприятий -- экономические категории -- этапы развития аутсорсинга -- история аутсорсинга -- использование аутсорсинга -- направления использования аутсорсинга
Анотація: Проаналізовано основні підходи до визначення поняття "аутсорсинг" та його економічної сутності як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах поглиблення процесів глобалізації економіки. Визначено напрями використання аутсорсингу українськими підприємствами, обгрунтовано двосторонню спрямованість процесу аутсорсингу.


Дод.точки доступу:
Світова організація торгівлі, міжнародна організація \о ней\; СОЇ, міжнародна організація \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2875ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Царьова, Т. (асистент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
    Технологія як економічна категорія / Т. Царьова, О. Зозульов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 92-103. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 1997-2008 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічні кризи -- економічні категорії -- технології -- технологічне виробництво -- економічні поняття -- економічні системи -- економічна сутність технологій -- экономические кризисы -- экономические категории -- технологическое производство -- экономические понятия -- экономические системы -- экономическая сущность технологий
Анотація: Аналізується економічна сутність технології, її місце і роль в економічній системі, вплив на всіх рівнях (мікро-, мезо- та макрорівні), а також зв'язок із циклами економічного обігу. Акцентується дуальна природа технології та принципи визначення її вартості і споживчої вартості (технологія як об'єкт обміну).


Дод.точки доступу:
Зозульов, О. (доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ"; кандидат економічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Зозульов, О.
    Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 13-17. - Библиогр.: с. 23. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сегментація ринку -- цільовий сегмент -- кластеризація -- споживчий ринок -- ламінат -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- целевой сегмент -- потребительский рынок -- ламинат -- маркетинговые исследования
Анотація: Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)