Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Каправий, В. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Каправий, В. В. (доцент кафедри маркетингу; Вінницький кооперативний університет; м.Вінниця; Україна).
    Вертикальні маркетингові схеми як метод підвищення конкурентоспроможності фермерських господарств та підприємств споживчої кооперації / В. В. Каправий // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 128-130. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321.4(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика фермерского хозяйства

   Економіка фермерського господарства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- маркетинг в АПК -- вертикальные маркетинговые системы -- вертикальні маркетингові системи -- конкурентоспособность фермерских хозяйств -- конкурентоспроможність фермерських господарств -- потребительская кооперация -- споживча кооперація -- себестоимость продукции -- собівартість продукції -- финансовая устойчивость -- фінансова стійкість
Анотація: Досліджено методи підвищення конкурентоспроможності та запасу фінансової міцності фермерських господарств та підприємств споживчої кооперації шляхом об'єднання їх у вертикальні маркетингові системи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання моделі Говарда-Шета з метою удосконалення маркетинговой політики українських підприємств харчової промисловості / В. В. Каправий, А. М. Бурносова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 164-168 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
Говарда-Шета модель -- идея-вирус -- ідея-вірус -- консерватизм -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- модель Говарда-Шета -- новаторы -- новатори -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- предприятия пищевой промышленности -- підприємства харсчової промисловості -- торговые марки -- торговельні марки -- товарна політика підприємств -- товарная политика предприятий
Анотація: Розглянуто можливості застосування моделі Говарда — Шета з метою удосконалення маркетингової товарної політики підприємств харчової промисловості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бурносова, А.М. (бакалавр Вінницького торговельно-економічний інституту КНТЕУ)

Знайти схожі

3.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання ефекту Торстейна Веблена з метою збільшення обсягів реалізації товарів демонстративного споживання в умовах споживчої кризи [Текст] / В. В. Каправий, А. Б. Бондарчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 123-127 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.442г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика бытового обслуживания населения

   Економіка побутового обслуговування населення

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- потребительские кризисы -- споживчі кризи -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- купівельна поведінка -- покупательское поведение -- товары демонстративного потребления -- товари демонстративного споживання -- гламурні товари -- гламурные товары -- статусные товары -- статусні товари -- дорогі речі -- дорогие вещи -- престижні товари -- престижные товары -- імідж престижності товару -- имидж престижности товара -- Торстейна Веблена эффект -- Торстейна Веблена ефект -- эффект Торстейна Веблена -- ефект Торстейна Веблена
Анотація: Розглянуто вплив споживчої кризи на функціонування підприємств, що спеціалізуються на реалізації продуктів та послуг, для яких характерне демонстративне споживання, та запропонована ряд маркетингових заходів, впровадження яких дозволить істотно збільшити обсяги збуту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, А.Б. (бакалавр Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ)

Знайти схожі

4.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс» [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 6. - С. 105-109 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- внутренние рынки -- внутрішні ринки -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые решения -- маркетингові рішення -- потребительский снобизм -- споживацький снобізм -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- товары класса «люкс» -- товари класу "люкс" -- услуги класса «люкс» -- послуги класу "люкс" -- товари роскоші -- товары роскоши -- предмети розкоші -- предметы роскоши -- лакшері товари -- лакшери товары -- Luxury товари -- Luxury товары -- елітні товари -- элитные товары -- эксклюзиная продукция -- ексклюзивна продукція -- эффект сноба -- ефект сноба -- статусные товары -- статусні товари -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Розглянуто можливості використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Загоруйко, М.О. (бакадавр; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)