Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лилик, І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Лилик, І. (генеральний директор УАМ).
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 7-13 : ил. - 11 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
експертні оцінки -- розвиток ринків -- маркетингові дослідження -- агенції -- экспертные оценки -- развитие рынков -- маркетинговые исследования -- агенства
Анотація: Експертна оцінка розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 року.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Лилик, І.
    Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 5-10 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
гендерна рівність -- недискримінаційна реклама -- маркетологи -- рекламісти -- саморегулювання -- гендерное равенство -- недискриминационная реклама -- рекламисты -- саморегулирование
Анотація: Впровадження гендерної рівності та правил недискримінації відбувається через прийняття певних правил і норм об’єднання рекламістів і маркетологів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Лилик, І. (генеральний директор).
    Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- фахове регулювання -- стандарти -- ринки маркетинговіих досліджень -- маркетинговые исследования -- професиональное регулирование -- стандарты -- рынки маркетинговых исследований
Анотація: Розглядаються питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Лилик, І. (генеральний директор УАМ).
    Свідомий споживач як нова маркетингова цінність / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 63-66 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- маркетингові цінності -- ринки -- захист прав споживачів -- потребители -- маркетинговые ценности -- рынки -- защита прав потребителей
Анотація: Економіко-технологічні передумови формування нової маркетингової цінності - свідомий споживач.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Лилик, І. (генеральний директор).
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 14-26 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2011 р.

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
експертні оцінки -- розвиток ринку -- маркетингові дослідження -- агенції -- экспертная оценка -- развитие рынков -- маркетинговые исследования -- агенства
Анотація: Експертна оцінка розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2011 році.

Перейти к внешнему ресурсу: Ринок маркетингових

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Лилик, І. (генеральний директор).
    Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 56-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- регіональні ринки -- маркетингова індустрія -- світові ринки -- формування оборотів ринку дослідженнь -- методи маркетингових досліджень -- маркетинговые исследования -- региональные рынки -- маркетинговая индустрия -- мировые рынки -- формирование оборотов рынка исследований -- методы маркетинговых исследований
Анотація: В даній статті запропоновані основні тенденції розвитку галузі маркетингових дослідженях в світовому масштабі, спираючись на ESOMAR.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
ESOMAR, компания \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
339.138
Л 57


    Лилик, І. (генеральний директор).
    Експертна оцінка оборотів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році [] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 44-54 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринок маркетингових досліджень -- рынок маркетинговых исследований -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- тенденції розвитку ринків -- тенденции развития рынков -- ринки збуту -- рынки сбыта -- обзор рынков -- огляд ринків
Анотація: Представлено щорічний огляд розвитку ринку маркетингових дослідень, який дає змогу виявити тенденції ринку, проблеми і шляхи їх подолання.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


   
    В 2015 році відбувся десятий ювілейний конкурс "Молодь опановує маркетинг" [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 3. - С. 4-33 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
конкурси -- конкурсы -- ринок праці -- ринок труда -- підсумки конкупсів -- итоги конкурсов -- склад журі -- состав жюри -- вимоги до наукових праць -- требования к научным трудам -- учасники конкурсів -- участники конкурсов -- списки університетів -- списки университетов -- переможці конкурсів -- плобедители конкурсов -- студентські конкурси -- студенческие конкурсы -- історія становлення конкурсів -- история становления конкурсов
Анотація: Підсумки десятого ювілейного конкурсу "Молодь опановує маркетинг".


Дод.точки доступу:
Лилик, І. (генеральний директор УАМ) \о ней\; Чурилов, Микола Миколайович (генеральний директор компанії "TNS в Українфі"; доктор соціологічних наук) \о нем\; Федоришин, Олександр (кандидат психологіних наук) \о нем\; Ковальчук, Світлана (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу і товарознавства ХНУ) \о ней\; Захарчук, Ірина (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; ІІІ місце) \о ней\; Захарчук, Ірина (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2006 р.) \о ней\; Андрушкевич, Зинаїда (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2007 р.) \о ней\; Мендрик, Віта (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2007 р.) \о ней\; Закрижевська, Ольга (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2008 р.) \о ней\; Голубовська, Оксана (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2009 р.) \о ней\; Тябіна, Олена (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2010 р.) \о ней\; Кострубська, Інна (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2011 р.) \о ней\; Сердунич, Наталя (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2012 р.) \о ней\; Бомблюк, Олена (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2012 р.) \о ней\; Бура, Антоніна (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2014 р.) \о ней\; Кострубська, Алла (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2015 р.) \о ней\; Гнидина, Ольга (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2015 р.) \о ней\; Орехов, Олег (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2014 р.) \о нем\; Завгороднєва, Олена (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2013 р.) \о ней\; Мігда, В. (учасник конкурсу "Молодь опановує маркетинг"; 2008 р.) \о ней\; Молодь опановує маркетинг, конкурс \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)