Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лобова, О. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: И10/2016/16
   Журнал

Інвестиції: практика та досвід. - Виходить двічі на місяць
2016р. № 16
Зміст:
Лобова, О. М. Теоретичні засади страхування інтелектуальної власності / О. М. Лобова. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Хаустова, Є. Б. Обліково-аналітичне забезпечення капіталізації інтелектуальних активів в умовах діяльності державного вищого навчального закладу / Є. Б. Хаустова. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Зоря, О. П. Обліково-аналітичне забезпечення ведення управлінського обліку в банку / О. П. Зоря, Ю. О. Кіщенко. - С.26-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Шведун, В. О. Розвиток державного регулювання інноваційної реклами в Україні / В. О. Шведун. - С.63-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кострубіцька, А. В. Особливості державного регулювання діяльності Інтернет-засобів масової комунікації у Європейському Союзі / А. В. Кострубіцька. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Лобова, О. М.
    Теоретичні засади страхування інтелектуальної власності [Текст] / О. М. Лобова // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 16. - С. 5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Страхування
   Страхование

Кл.слова (ненормовані):
страхування -- страхование -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- защита интеллектуальной собственности -- захист інтелектуальної власності


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Лобова, О. М. (кандидат економічних наук; асистент кафедри страхування, банківської справи та ризик-менеджменту).
    Теоретичні основи маркетингової діяльності страхової компанії [Текст] / О. М. Лобова, А. Є. Анікеєнко // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 6. - С. 62-67 : табл.; 2-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- страхові компанії -- страховые компании -- прибутковість -- прибыльность -- конкуренція -- конкуренция -- реалізація страхового продукту -- реализация страхового продукта -- канали реалізації -- каналы реализации
Анотація: Визначено теоретичні основи маркетингової діяльності страхової компанії. З'ясовано сутність страхового маркетингу та охарактеризовано етапи процесу впровадження маркетингу в діяльність страхових компаній. Встановлено показники що необхідні для оцінки маркетингового стану компанії. Досліджено прибутковості різних видів страхових послуг 2-х провідних страхових компаній України. Охарактеризовано структуру придбання страхового полісу за допомогою методів кількісного вимірювання. Узагальнено методи реалізації страхових продуктів.


Дод.точки доступу:
Анікеєнко, А. Є. (магістр )

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)