Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (889)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (73)Періодичні видання (друковані) (1)Статті, доповіді, тези (7459)Рідкісні та цінні видання (11)Охоронні документи (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=система<.>
Загальна кількість знайдених документів : 331
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
681.513:519/С 54-681819

    Соболевський, Г. Г.
    Моделі та методи інтелектуалізації експлуатації суден в критичних умовах [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / Г. Г. Соболевський ; Київ. держ. акад. вод. трансп. ім. П. Конашевича-Сагайдачного. - Електрон. текстові дан. - Київ : Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, 2014. - 22 с., 645 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
УДК
Рубрики: Експлуатація та ремонт засобів транспорту
   Эксплуатация и ремонт средств транспорта

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЕКСПЛУАТАЦІЯ СУДЕН -- ЭКСПЛУАТАЦИЯ СУДОВ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ТРАНСПОРТНА СИСТЕМА -- ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ ТРАНСПОРТНАЯ СИСТЕМА -- КРИТИЧНІ УМОВИ -- КРИТИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ -- НЕШТАТНА СИТУАЦІЯ -- НЕШТАТНАЯ СИТУАЦИЯ
Анотація: Дисертацію присвячено питанням підвищення експлуатації суден в критичних умовах шляхом застосування засобів штучного інтелекту та інженерії знань. У роботі розглянуто існуючі методи експлуатації суден в критичних умовах і визначено необхідність інтелектуалізації процесів управління рухом на основі впровадження запропонованих моделей та методів. Вперше розроблена модель формування траєкторії безпечного руху суден в критичних умовах, особливістю якої є використання технології структурного моделювання складних ергатичних систем судноводіння в ситуаціях з підвищеним ризиком. Удосконалена модель гарантованого адаптованого безпечного управління рухом засобів морського та водного транспорту, яка на відміну від існуючих формується як відкрита система. Застосування моделі дозволяє вирішити завдання підвищення рівня безпеки експлуатації суден в критичних умовах. Здійснено порівняльну оцінку систем, побудованих за різними підходами. Отримано чисельні показники оцінки ефективності запропонованих моделей.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Соболевский, Г. Г.; Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
629.561.4:502(043.3)
К 83


    Кропивницький, В. С.
    Метод оцінки експлуатаційної ефективності використання водного транспортного засобу з дотриманням вимог охорони довкілля [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. С. Кропивницький ; Київ. держ. акад. вод. трансп. ім. гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного. - Електрон. текстові дан. - Київ : Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, 2016. - 813 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Водний транспорт
   Водный транспорт

   Охорона довкілля

   Охрана окружающей среды

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ВОДНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ -- ВОДНОЕ ТРАНСПОРТНОЕ СРЕДСТВО -- ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЕФЕКТИВНІСТЬ -- ЭКСПЛУАТАЦИОННАЯ ЭФФЕКТИВНОСТЬ -- ЕРГАТИЧНА СИСТЕМА -- ЭРГАТИЧЕСКАЯ СИСТЕМА -- КЕРОВАНІСТЬ -- УПРАВЛЯЕМОСТЬ -- АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНІ РОБОТИ -- АВАРИЙНО-СПАСАТЕЛЬНЫЕ РАБОТЫ
Анотація: Дисертація присвячена питанням оцінки експлуатаційної ефективності використання водного транспортного засобу при виконанні визначених цільових завдань з дотриманням вимог охорони довкілля. Розроблено комплекс показників виконання цільових завдань та критерії ефективності використання водного транспортного засобу, що враховують особливості діапазонів змінення експлуатаційних показників залежно від виду цільового завдання. Проведено математичне моделювання процесу функціонування водного транспортного засобу з урахуванням впливу мілководдя на характеристики керованості судна та удосконалення його тактико-технічних характеристик під час виконання цільових завдань. Розроблено методику компонування цільового устаткування на борту водного транспортного засобу з урахуванням пристосованості водного транспортного засобу до дій особового складу. Підвищено функції ергатичної системи водного транспортного засобу за допомогою вибору раціонального способу взаємодії операторів з технічними системами на підставі їх антропометричних параметрів.Результати цих досліджень впроваджено у діяльність товариств з обмеженою відповідальністю «Компанія ТИТАЛ», «УМС-Бот», а також у навчальному процесі Українського науково-дослідного інституту цивільного захисту.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
656.13.052.8(043.3)
О-76


    Осташевський, С. А.
    Теоретичні основи та практичні методи оцінки та підвищення ефективності системи «автомобіль – водій – дорога» [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / С. А. Осташевський ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків : Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015. - 1,92 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

   Ергономіка

   Эргономика

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- БЕЗПЕКА РУХУ -- БЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ -- СИСТЕМА «АВТОМОБІЛЬ – ВОДІЙ – ДОРОГА» -- СИСТЕМА «АВТОМОБИЛЬ – ВОДИТЕЛЬ – ДОРОГА» -- ПІДГОТОВКА ВОДІЇВ -- ПОДГОТОВКА ВОДИТЕЛЕЙ -- КЕРОВАНІСТЬ АВТОМОБІЛІВ -- УПРАВЛЯЕМОСТЬ АВТОМОБИЛЕЙ -- МАЙСТЕРНІСТЬ КЕРУВАННЯ АВТОМОБІЛЕМ -- МАСТЕРСТВО УПРАВЛЕНИЯ АВТОМОБИЛЕМ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСПОРТУ -- ЭФФЕКТИВНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ТРАНСПОРТА -- УСПІШНІСТЬ НАВЧАННЯ ВОДІННЮ -- УСПЕШНОСТЬ ОБУЧЕНИЯ ВОЖДЕНИЮ
Анотація: Дисертація присвячена вирішенню науково-практичної проблеми розробки методів керування автомобілем як транспортним засобом щодо функціонування в ергатичній системі «автомобіль – водій – дорога» у завданні підвищення ефективності використання транспорту та безпеки його руху. З цією метою досліджується діяльність водія в системі «автомобіль – водій – дорога» з точки зору особливостей її функціонування в режимі «стеження» за заданим маршрутом та курсом руху. Для визначення показників сприйняття водієм параметрів руху розроблено концептуальну модель керування автомобілем. Застосовано факторний аналіз методом головних компонент та встановлено основні фактори, які впливають на кількість ДТП. Розроблено показники ефективності системи «автомобіль – водій – дорога» і вдосконалено методи та моделі її оцінки. Набули подальшого розвитку методи і засоби навчання водінню й експериментального дослідження ефективності функціонування системи «автомобіль – водій – дорога». Для перевірки достовірності та ефективності розроблених методів і засобів проведено порівняльний аналіз успішності навчання контрольної й експериментальної груп водіїв.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
629.5.06(043.3)
С 75


    Стадник, О. І.
    Метод оптимізації процесу відновлення суднових комплексів в умовах експлуатації [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / О. І. Стадник ; Київ. держ. акад. вод. трансп. ім. гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного. - Електрон. текстові дан. - Київ, 2015. - 22 с., 674 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Водний транспорт
   Водный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ТЕХНІЧНА ЕКСПЛУАТАЦІЯ -- ТЕХНИЧЕСКАЯ ЭКСПЛУАТАЦИЯ -- СИСТЕМА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ -- СИСТЕМА ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- СУДНОВІ КОМПЛЕКСИ -- СУДОВЫЕ КОМПЛЕКСЫ -- ПІДСИСТЕМА ВІДНОВЛЕННЯ СУДНОВИХ КОМПЛЕКСІВ -- ПОДСИСТЕМА ВОССТАНОВЛЕНИЯ СУДОВЫХ КОМПЛЕКСОВ -- ЗАСОБИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ -- СРЕДСТВА ЭКСПЛУАТАЦИОННОГО КОНТРОЛЯ
Анотація: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності процесу техніч-ного обслуговування і ремонту суден для забезпечення необхідного рівня технічної придатності суден в сучасних умовах. Для цього в дисертації на основі аналізу чинників, що впливають на рівень технічної придатності суден в сучасних умовах та існуючого методичного апарату щодо дослідження ефективності процесів техні-чної експлуатації, розроблено методику обґрунтування організації процесу віднов-лення суднових комплексів в умовах експлуатанта. Для вирішення даного науково-го завдання було розроблено математичну модель процесу технічного обслугову-вання і ремонту суднових комплексів. На відміну від існуючих розроблена модель враховує недосконалість засобів експлуатаційного контролю, можливість само-стійного проявлення відмови та можливість отримання чисельних значень основ-них показників ефективності процесу ТО і Р. Математична модель була покладена в основу розробленої методики, яка на відміну від існуючих методик формування техніко-економічних оцінок ефективності функціонування технічних систем врахо-вує вплив організації підсистеми відновлення об'єктів суднового обладнання на ефективність процесу технічного обслуговування і ремонту.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Стадник, А. И.; Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
629.7.017(043.3)
Я 93


    Яцко, М. М.
    Методи та моделі синтезу системи відновлення навігаційного обладнання повітряних суден за рахунок підвищення їх експлуатаційної готовності [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / М. М. Яцко ; Відокремл. структур. підрозділ Нац. авіац. ун-ту "Кіровоград. льотна акад. Нац. авіац. ун-ту". - Електрон. текстові дан. - Кіровоград, 2015. - 24 с., 592 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Авіація
   Авиация

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВІГАЦІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ -- НАВИГАЦИОННОЕ ОБОРУДОВАНИЕ -- СИСТЕМА ВІДНОВЛЕННЯ НАВІГАЦІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ -- СИСТЕМА ВОССТАНОВЛЕНИЯ НАВИГАЦИОННОГО ОБОРУДОВАНИЯ -- ЗАСОБИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ -- СРЕДСТВА ЭКСПЛУАТАЦИОННОГО КОНТРОЛЯ -- МАТЕМАТИЧНЕ ОЧІКУВАННЯ ПЕРІОДУ РЕГЕНЕРАЦІЇ -- МАТЕМАТИЧЕСКОЕ ОЖИДАНИЕ ПЕРИОДА РЕГЕНЕРАЦИИ -- СТАЦІОНАРНИЙ КОЕФІЦІЄНТ ГОТОВНОСТІ -- СТАЦИОНАРНЫЙ КОЭФФИЦИЕНТ ГОТОВНОСТИ
Анотація: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності процесу технічної експлуатації літальних апаратів за рахунок удосконалення системи відновлення навігаційного обладнання. На основі розроблених методів та моделей синтезу системи відновлення навігаційного обладнання літальних апаратів вибраний раціональний склад засобів ремонтних органів типу регіональна база ремонту для забезпечення необхідного рівня справності та готовності авіаційної техніки в сучасних умовах.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Яцко, М. Н.; Відокремлений структурний підрозділ Національного авіаційного університету "Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету"
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
   519
   К 64


    Кононюк, А. Е.
    Понятология (общая теория понятий) [Электронный ресурс]. Кн. 1. Введение в теорию понятий / А. Е. Кононюк. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Освіта України, 2014. - 7,8 МБ. - (Парадигма развития науки) (Идеологическое обеспечение). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Библиогр. в конце книги. - ISBN 978-966-7599-50-8 : Б. ц.
Додаток:
Кононюк А. Е. Электронные книги : Диск 3. - Днепр, 2017
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Математическое моделирование
   Математичне моделювання

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- семантика -- понятоведения теория -- понятоведення теорія -- моделирование понятий -- моделювання поняття -- понятийная система -- понятійна система -- диск 3

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Кононюк, А. Ю.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
629.351.064.3-048.78(043.3)
З-24


    Залогін, М. Ю.
    Покращення експлуатаційних показників гідравлічного механізму перекидання кабіни як компонента системи «людина-машина» [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.02 / М. Ю. Залогін ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 23 с. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ГІДРАВЛІКА -- ГИДРАВЛИКА -- МЕХАНІЗМ ПЕРЕКИДАННЯ КАБІНИ -- МЕХАНИЗМ ОПРОКИДЫВАНИЯ КАБИНЫ -- СИСТЕМА «ЛЮДИНА-МАШИНА» -- СИСТЕМА «ЧЕЛОВЕК-МАШИНА» -- РОБОЧЕ МІСЦЕ ОПЕРАТОРА -- РАБОЧЕЕ МЕСТО ОПЕРАТОРА -- ЕНЕРГЕТИЧНІ ВИТРАТИ -- ЭНЕРГЕТИЧЕСКИЕ ЗАТРАТЫ -- РЕКУПЕРАЦІЯ ЕНЕРГІЇ -- РЕКУПЕРАЦИЯ ЭНЕРГИИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Анотація: Дисертація присвячена покращенню експлуатаційних показників гідравлічного механізму перекидання кабіни транспортного засобу категорії N, удосконаленню конструкції гідравлічного насоса з ручним приводом, удосконаленню методики визначення раціональних параметрів гідравлічного механізму перекидання кабіни, пошуку шляхів зниження енергетичних витрат людини під час перекидання кабіни. У роботі розглянуто та досліджено процес передавання енергії від людини до виконавчого ланцюга механізму перекидання кабіни. Виконано аналіз вимог до системи «людина-машина». На підставі теоретичних досліджень обґрунтовано критерії оцінювання гідравлічного механізму перекидання кабіни. На підставі результатів досліджень ергономіки обґрунтовано вимоги до робочого місця оператора. Визначено раціональні значення функційних параметрів механізму перекидання кабіни. Розроблено математичну і імітаційну модель гідравлічного механізму перекидання кабіни, що дозволяє оцінити витрати енергії під час перекидання кабіни з відносною похибкою 10%. Імітаційні дослідження дозволили встановити, що конструкція насоса ХАДІ 11.5004100 дозволяє зменшити витрати енергії людини на 8% і час перекидання кабіни на 18% у порівнянні з серійно встановлюваним насосом 9645-5004010. Для підтвердження теоретичних положень проведено експериментальні дослідження на автомобілі КамАЗ-55111, який має систему рекуперації потенційної енергії кабіни за допомогою двох торсіонних валів. Зроблено висновок, що використання торсіонних валів для системи рекуперації дозволяє знизити витрати енергії людини на 46%, підведеної потужності на 37,5% і час перекидання кабіни на 34%. Теоретично обґрунтовано, що на перспективних транспортних засобах, в якості рекуперації енергії, доцільно використовувати гідравлічний енергоакумулятор. Встановлено, що для визначення параметрів гідравлічного механізму перекидання кабіни необхідно враховувати критерії гідравлічного механізму перекидання кабіни, що ґрунтуються на енергетичному балансі системи «людина-машина».

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Залогин, М. Ю.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет (Харків)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
   517
   К 64


    Кононюк, А. Е.
    Дискретно-непрерывная математика [Электронный ресурс]. Кн. 2. Множества. Ч. 2. Нечеткие / А. Е. Кононюк. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Освіта України, 2012. - 5,54 МБ. - (Парадигма развития науки) (Методологическое обеспечение). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Библиогр. в конце книги. - ISBN 978-966-373-694-5 : Б. ц.
Додаток:
Кононюк А. Е. Электронные книги : Диск 1. - Днепр, 2017
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Математичний аналіз
   Математический анализ

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- нечеткие величины -- нечіткі величини -- формализация нечеткости -- формалізація нечіткості -- нечеткие интегралы -- нечіткі інтеграли -- нечеткие меры -- нечіткі міри -- многокритериальный выбор -- багатокритерійний вибір -- метод приближенных рассуждений -- метод наближенних міркувань -- экспертная система -- експертна система -- эвристический поиск -- еврестичний пошук -- нечеткое программирование -- нечітке програмування -- неопределенная информация -- невизначена інформація -- диск 1

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Кононюк, А. Ю.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
   1433
   Т 50


    Товт, Б. М.
    Теоретична механіка. Розділ "Статика" [Електронний ресурс] : Метод. вказівки до практ. занять. Для студ. денної форми навчання усіх спец. / Б. М. Товт. - Електрон. текстові дан. - 1,67 МБ. - Д. : Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2014. - 48 с. : іл. - (ДIIТ. Каф. Теоретична механiка). - Бібліогр.: с. 47(4 назви). - Б. ц.
+папер. носій
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Механіка
   Механика

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ -- МЕТОДИЧЕСКИЕ УКАЗАНИЯ -- ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ -- ПРАКТИЧЕСКИЕ ЗАНЯТИЯ -- СТАТИКА -- збіжна плоска система сил -- совпадающая плоская система сил -- довільна плоска система сил -- произвольная плоская система сил -- просторова система сил -- сили тертя -- силы трения -- рівновага тіл -- равновесие тел -- 1433 -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ

Перейти к внешнему ресурсу: Для доступу до повного тексту потрібна авторизація

Дод.точки доступу:
Товт, Б. Н.
Примірників всього: 1
ЧЗНЛ (1)
Свободны: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі

10.
   1194
   П 26


   
    Політологія [Електронний ресурс] : метод.вказівки для підготовки до семінар. занять. Для студ. усіх спец. Ч. 1 / С. Ш. Айтов, Л. К. Дешко, М. А. Кладіна, А. К. Клячін, Ю. А. Лесько, І. Ю. Пономаренко. - Електрон. текстові дан. - 471 КБ. - Д. : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2010. - 38 с. - (ДІІТ. Каф. Філософії і соціології). - Б. ц.
+електрон. носій. +папер. носій
Додаток:
Методичні вказівки викладачів ДНУЗТ : колекція 2. 2009-2011. - Д. : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2011. Шифр 378/М 54
УДК
Рубрики: Политика
   Політика

Кл.слова (ненормовані):
ПОЛИТОЛОГИЯ -- ПОЛІТОЛОГІЯ -- ІСТОРІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ДУМКИ -- ИСТОРИЯ ПОЛИТИЧЕСКОЙ МЫСЛИ -- ПОЛІТИЧНІ ДОКТРИНИ -- ПОЛИТИЧЕСКИЕ ДОКТРИНЫ -- ПОЛІТИЧНА ВЛАДА -- ПОЛИТИЧЕСКАЯ ВЛАСТЬ -- ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ -- ПОЛИТИЧЕСКАЯ ЖИЗНЬ -- ПОЛІТИЧНА СИСТЕМА -- ПОЛИТИЧЕСКАЯ СИСТЕМА -- СЕМІНАРИ -- СЕМИНАРЫ -- КОЛЛЕКЦИЯ 2(МУ) -- КОЛЕКЦІЯ 2(МВ) -- МЕТОДИЧЕСКИЕ УКАЗАНИЯ -- МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ -- 1194 -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ

Перейти к внешнему ресурсу: Для доступу до повного тексту потрібна авторизація

Дод.точки доступу:
Айтов, С. Ш. \укл.\; Дешко, Л. К. \укл.\; Кладіна, М. А. \укл.\; Кладина, М. А.; Клячін, А. К. \укл.\; Клячин, А. К.; Лесько, Ю. А. \укл.\; Пономаренко, І. Ю. \укл.\; Пономаренко, И. Ю.
Примірників всього: 1
ЧЗНЛ (1)
Свободны: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)