Пошуковий запит: <.>S=маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 107
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 33 М 13
Маджаро, С. Международный маркетинг / С. Маджаро ; авт. предисл., ред. Г. Г. Абрамишвили. - Москва : Международные отношения, 1979. - 263 с. : ил. - 1.80 р.ББК У88 Рубрики: Маркетинг
Дод.точки доступу: Абрамишвили, Г. Г. \авт. предисл., ред.\
Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) Знайти схожі
|
>2.
| У У9(4/8) Э 14
Эванс, Дж. Р. Маркетинг : сокр. пер. с анг. / Дж. Р. Эванс, Б. Берман. - М. : Экономика, 1990. - 351 с. - пер. с англ. - 3.80 р., 50.00 р. Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): планирование продукции -- планування продукції -- товародвижение -- товарообіг -- планування ціни -- планирование цены -- управление маркетингом -- управління маркетингом
Дод.точки доступу: Берман, Б.
Примірників всього: 3 АУЛ (2), АНЛ (1) Свободны: АУЛ (2), АНЛ (1) Знайти схожі
|
>3.
| У У9(2) К73
Котлер, Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. - Пер. с англ. - М. : Прогресс, 1991. - 736 с. - ББК У9(2)212 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ
Свободных экз. нет Знайти схожі
|
>4.
| У9(2) М 26
Маркелова, Л. Н. Маркетинг : Толковый терминологический словарь-справочник / Л. Н. Маркелова ; ВНИИ комплексной информации по стандартам и качеству. - М. : Инфоконт, 1991. - 223 с. - 00.00ББК У9(2)21 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): СЛОВАРЬ -- СЛОВНИК
Дод.точки доступу: ВНИИ комплексной информации по стандартам и качеству
Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) Знайти схожі
|
>5.
| УУ9(2) Б 24
Баркан, Д. И. Маркетинг для всех : Беседы для начинающих / Д. И. Баркан. - Л. : Ред.-изд. центр Культ-информ-пресс, 1991. - 256 с. - 0.00 р. Рубрики: маркетинг
Примірників всього: 9 АУЛ (9) Свободны: АУЛ (9) Знайти схожі
|
>6.
| УУ9(2) М 58
Міжнародна школа менеджменту та маркетингу "NIKE LTD" : комплект учбово-методичних матеріалів з навчального курсу "Основи підприємництва". - Тернопіль : [б. в.], 1992. - 24 с. - 0.00 Рубрики: менеджмент маркетинг
Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) Знайти схожі
|
>7.
| У У9(2) К73
Котлер, Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. - Пер. с англ. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. - 00.00ББК У9(2)212 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ
Примірників всього: 3 АУЛ (3) Свободны: АУЛ (3) Знайти схожі
|
>8.
| УУ9(2) С 72
Спицын, И. О. Маркетинг в банке [Текст] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын. - Тернополь ; К. : Тарнекс, 1993. - 656 с. - 0.00 Рубрики: маркетинг
Дод.точки доступу: Спицын, Я.О.
Примірників всього: 4 АУЛ (4) Свободны: АУЛ (4) Знайти схожі
|
>9.
| У У9(2) Г37
Герасимчук, В. Г. Маркетинг : теорія і практика : навч. посібник для вузів / В.Г. Герасимчук. - К. : Вища шк., 1994. - 327 с. : іл. - Словник: с. 315-317, Бібліогр. : с.318-324. - ISBN 5-11-0004-232-2 : 31300.00 крб Затв. Міносвіти України Рубрики: Маркетинг Экономика Економіка Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ -- ТОВАР -- ТОВАРНІ МАРКИ -- ТОВАРНЫЕ МАРКИ -- СПОЖИВЧІ РИНКИ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- РИНОК ПІДПРИЄМСТВ -- РЫНОК ПРЕДПРИЯТИЙ -- ТОВАРОРУХ -- ТОВАРООБОРОТ -- ОПТОВА ТОРГІВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- РЕКЛАМА
Примірників всього: 19 АУЛ (19) Свободны: АУЛ (19) Знайти схожі
|
>10.
| У9(2) К 73
Котлер, Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. - Санкт-Петербург : АО "Коруна" ; Санкт-Петербург : АОЗТ "Литера плюс", 1994. - 698 с. - 00.00ББК У9(2)212 Рубрики: Маркетинг
Примірників всього: 3 АНЛ (2), АУЛ (1) Свободны: АНЛ (2), АУЛ (1) Знайти схожі
|
|
|