Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образовательные учреждения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Stoyanova, T. S. (доктор наук; доцент Варненського вільного університету "Чорноризець Храбр"; Болгарія ).
    Possibilities for international cooperation in higher education / T. S. Stoyanova // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - P133-139. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58ж
Рубрики: Международные связи в высшем образовании
   Міжнародні зв'язки вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
освітні установи -- вища освіта -- модернізація освіти -- міжнародне співробітництво в освіті -- образовательные учреждения -- высшее образование -- модернизация образования -- международное сотрудничество в образовании
Анотація: Представлено стан зовнішнього середовища в глобальному аспекті й можливості, які мають освітні установи для вирішення завдань з реагування на виклики сучасності.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

2.


    Сторонянська, І. З. (доктор економічних наук; професор; заступник директора).
    Бюджетне забезпечення сфери освіти в територіальних громадах Карпатського регіону: виклики сучасних реформ [Текст] / І. З. Сторонянська, Л. Я. Беновська // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 7. - С. 7-24 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти, 1990-2017 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования, 1990-2017 гг.

   Україна
    Украина

    Карпатський регіон

    Карпатский регион

Кл.слова (ненормовані):
фінансування освіти з місцевих бюджетів -- територіальні громади -- освітні заклади -- місцеві бюджети -- бюджетна децентралізація -- освітні послуги -- кваліфікація педагогічного персоналу -- гірські території -- освітня реформа -- реформа освіти -- об'єднані територіальні громади -- освітні субвенції -- фінансування дошкільної освіти -- фінансування професійно-технічної освіти -- оптимізація освітніх послуг -- ефективність фінансування освіти -- опорні школи -- видатки зведеного бюджету на освіту -- малокомплектні школи -- гроші йдуть за дитиною -- якість освіти -- финансирования образования из местных бюджетов -- территориальные громады -- образовательные учреждения -- местные бюджеты -- бюджетная децентрализация -- образовательные услуги -- квалификация педагогического персонала -- горные территории -- образовательная реформа -- реформа образования -- объединены территориальные громады -- образовательные субвенции -- финансирование дошкольного образования -- финансирование профессионально-технического образования -- оптимизация образовательных услуг -- эффективность финансирования образования -- опорные школы -- расходы сводного бюджета на образование -- малокомплектные школы -- деньги следуют за ребенком -- деньги идут за ребенком -- качество образования
Анотація: Проаналізовано основні проблеми фінансування освіти з місцевих бюджетів в умовах бюджетної децентралізації, такі як низька ефективність бюджетного забезпечення освіти, фінансування мережі закладів, а не освітньої послуги для конкретного учня, відсутність стимулів для підвищення кваліфікації педагогічного персоналу та ін. Показано специфіку бюджетного забезпечення освітньої галузі в Карпатському регіоні, що пов’язана з розташуванням у його межах гірських територій, низьким ступенем урбанізації. Зазначено, що започаткована реформа освітньої сфери, котра реалізується в рамках адміністративно-територіальної реформи в Україні, спричинена зміною підходів у системі фінансування, підзвітності та підпорядкованості освітніх закладів на регіональному й місцевому рівнях. Розкрито особливості фінансування освіти об’єднаними територіальними громадами, використання освітньої субвенції, вдосконалення формули її нарахування. Виокремлено ключові проблеми фінансування дошкільної й професійно-технічної освіти, акцент у фінансуванні яких зміщено на місцеві бюджети, що передбачає розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізацію процесу надання освітніх послуг. Підкреслено, що для реформування освітньої галузі необхідно за допомогою системного підходу розробити взаємоузгоджені механізми впровадження змін на національному, регіональному й базовому рівнях. Із метою підвищення ефективності фінансового забезпечення освітньої діяльності в територіальних громадах потрібно насамперед посилити його інституційні засади, вдосконалити механізм фінансування закладів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, оптимізувати освітню мережу з акцентом на створенні нових форм навчальних закладів (опорних шкіл).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Беновська, Л. Я. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник відділу регіональної фінансової політики)

Знайти схожі

3.


    Тяглов, Сергій (PhD (економікс); професор; завідувач кафедрою "Національна та регіональна економіка"факультету економіки і фінансів Ростовського державного університету економіки; м.Ростов-на-Дону; Росія).
    Взаємодія урядових структур, підприємств та освітніх установ [Текст] : регіональні риси та можливості інтеграції / С. Тяглов, К. Гарібова, В. Череміна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 221-231 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-1 + 65.04(2РОС)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Россия
    Росія

    Европа

    Європа

    США

Кл.слова (ненормовані):
бизнес -- бізнес -- государственно-частное партнерство -- державно-приватне партнерство -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- наука -- образовательные учреждения -- освітні установи -- профессиональные образовательные услуги -- професійні освітні послуги -- региональные планы развития -- регіональні плани розвитку -- системные взаимодействия -- системні взаємодії -- специализированные образовательные проекты -- спеціалізовані освітні проекти -- транспарентная социально-ориентированная селективная поддержка -- транспарентна соціально-орієнтована селективна підтримка -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- четырёхкомпонентные системы -- чотирьохкомпонентні системи -- экономическая эффективность образовательных проектов -- економічна ефективність освітніх проектів
Анотація: Представлено результати дослідження сучасних практик у зарубіжних країнах у сфері державно-приватного партнерства, а також можливостей їх застосування у Російській Федерації. Виділено основні напрямки реалізації державно-приватних проектів у Європі та США, а також ключові фактори, що визначають ефективність даної форми співробітництва. Надано рекомендації щодо впровадження подібних проектів у регіонах Росії. Запропоновано модель стійкої чотирьохкомпонентної системи «уряд — бізнес — освіта — наука».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Гарібова, Катерина (асистент кафедри "Соціальні технології" Ростовського державного транспортного університету; аспірант Російського дослідницького інституту економіки і стандартів; м.Ростов-на-Дону; Росія); Череміна, Вікторія (старший викладач кафедри іноземних мов в економічних спеціальностях факультету лінгвістики та журналістики Ростовського державного університету економіки; м.Ростов-на-Дону; Росія)

Знайти схожі

4.


    Бурцева, Ксенія Юріївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічного аналізу Фінансового університету при Урядові Російської Федерації; м.Москва; Росія).
    Взаємозв'язок системи внутрішнього контролю та оцінювання ризиків втрати фінансової стійкості закладів освіти [Текст] / К. Ю. Бурцева, О. Б. Вокіна, О. В. Шнейдер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 410-418 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.053г + 65.497в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория финансового анализа

   Теорія фінансового аналізу

   Финансы образования

   Фінанси освіти

Кл.слова (ненормовані):
аналитические методы -- аналітичні методи -- внутренний контроль в образовании -- внутрішній контроль в освіті -- фінанси системи освіти -- финансы системы образования -- индикативные показатели -- індикативні показники -- информационная среда -- інформаційне середовище -- мониторинг -- моніторинг -- образовательные учреждения -- освітні заклади -- оценочная методология -- оціночна методологія -- финансовая устойчивость учреждений образования -- фінансова стійкість закладів освіти -- потеря финансовой устойчивости -- втрата фінансовї стійкості -- потеря экономической устойчивости -- втрата економічної стійкості -- регуляторные цели -- регуляторні цілі -- финансовые риски учреждений образования -- фінансові ризики закладів освіти
Анотація: Виявлено основні підходи до процесу внутрішнього контролю освітніх установ, цілі та складові внутрішнього контролю в таких установах: оцінювання ризиків; інформаційне середовище; контрольне середовище; засоби контролю; моніторинг засобів контролю. Виділено проблеми незбалансованості процедур контролю і ризиків, а також послідовність визначення цілей при регулюванні. Розглянуто показники та підходи до оцінювання ризику втрати фінансової/економічної стійкості освітніми установами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Вокіна, Олена Борисівна (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри обліку, аналізу та аудиту Тольяттинського державного університету; м.Тольятті; Росія); Шнейдер, Ольга (кандидат економічних наук; доцент кафедри обліку, аналізу та аудиту Тольяттинського державного університету; м.Тольятті; Росія)

Знайти схожі

5.
   629.7
   А 20


    Клименко, В. В.
    Використання вільного програмного забезпечення для вирішення фахових завдань / В. В. Клименко, С. А. Грибанова // Авіація, промисловість, суспільство : збірник тез доповідей I Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів "Авіація, промисловість, суспільство", 27 квітня 2018 р., м. Кременчук / Кременчуцький льотний коледж Нац. авіаційного ун-ту. - Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2018. - С. 220-222 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-639-175-3
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Освіта

   Образование

Кл.слова (ненормовані):
вільне програмне забезпечення -- свободное программное обеспечение -- навчальний процес -- учебный процесс -- освітні установи -- образовательные учреждения


Дод.точки доступу:
Грибанова, С. А.; Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університету
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


   
    Деякі питання стипендіального забезпечення [Текст] : Постанова Кабінету Міністрів України від 28 груд. 2016 р. № 1050 // Уряд. кур'єр. - 2016. - 31 груд. - С. 2-4
Рубрики: Освіта
   Образование

   Постанови Кабінету Міністрів України

   Постановления Кабинета Министров Украины

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
постанови КМУ -- постановления КМУ -- навчальні заклади -- образовательные учреждения -- стипендії -- стипендии -- призначення стипендій -- назначение стипендий -- виплата стипендій -- выплата стипендий -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- наукові установи -- научные учреждения -- академічні стипендії -- академические стипендии -- соціальні стипендії -- социальные стипендии -- професійно-технічні навчальні заклади -- профессионально-технические учебные заведения -- державні середні спеціалізовані заклади -- государственные средние специализированные учреждения

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Філіппова, В. Д.
    Законодавство як чинник державної політики в галузі освіти України: нормативно-правовий аспект / В. Д. Філіппова // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 10. - С. 155-158
УДК
Рубрики: Державне управління
   Государственное управление

   Образование

   Освіта

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- государственное управление -- державна політика -- государственная политика -- освітня галузь -- образовательная отрасль -- законодавство -- законодательство -- освітні установи -- образовательные учреждения -- педагогічна освіта -- педагогическое образование


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Білокобильський, Сергій Володимирович (доктор технічних наук; професор; ректор Братського державного університету; м.Братськ; Росія).
    Кадрове забезпечення менеджменту соціальної відповідальності [Текст] / С. В. Білокобильський, Л. О. Мамаєв, А. В. Нецель // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 238-245. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497ц-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Трудовые ресурсы

   Трудові ресурси

Кл.слова (ненормовані):
отделы кадров образовательных учреждения -- відділи кадрів освітніх установ -- кадрова політика -- кадровая политика -- менеджмент соціальної відповідальності -- управління соціальною відповіальністю -- образовательные учреждения -- освітні установи -- социальная ориентированность предприятия -- соціальна орієнтованість підприємства -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна політика підприємств -- социальная политика предприятий
Анотація: Досліджено кадрову політику та службу персоналу освітньої установи, важливим завданням яких є соціальна орієнтованість підприємства, що регламентується стандартом ІSО-SA8000. Запропоновано переформатування менеджменту у відповідності до вимог даного стандарту. Зроблено висновки, що вирішити дану проблему можливо за допомогою прогнозування трендів та мінімізації цільової функції, що описує зміни процесу з використанням спеціальних алгоритмів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мамаєв, Леонід Олексійович (доктор технічних наук; професор; заступник ректора з освітньої роботи Братського державного університету; м.Братськ; Росія); Нецель, Анжеліка Віталіївна (аспірант Іркутського державного текхнічного університету; м.Іркутськ; Росія); ІSО-SA8000 \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Єрмоленко, Д. О. (проректор; доктор юридичних наук; доцент).
    Мезорівневі зовнішні фактори впливу на формування правосвідомості молоді / Д. О. Єрмоленко // Митна справа. - 2015. - № 5. - С. 16-22. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.0
Рубрики: Загальна теорія права
   Общая теория права

Кл.слова (ненормовані):
правова свідомість молоді -- фактори впливу -- мезорівневі зовнішні фактори -- правосвідомість молоді -- освітні заклади -- соціальні групи -- правовое сознание молодежи -- мезоуровневые внешние фактори -- факторы влияния -- правосознание молодежи -- образовательные учреждения -- социальные группы -- факторы формирования правосознания -- фактори формування правосвідомості
Анотація: Досліджуються мезорівневі зовнішні фактори, що впливають на формування правової свідомості молоді. Проаналізовані особливості впливу на правосвідомість молоді окремих інституціональних та стихійних зовнішніх факторів. Робиться висновок, що основними факторами формування правосвідомості молоді на мезорівні є: освітні заклади та соціальна група, до якої належить молода особа.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

10.


    Шульга, В. П. (Національна наукова сільськогосподарська бібліотека НААН; Київ).
    Науково-освітня діяльність Гори-Горецького землеробського училища для забезпечення аграрної галузі [Текст] / В. П. Шульга // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 11. - С. 103-106. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63.3(4УКр)
Рубрики: Історія, 19 ст. 2-а пол.
   История, 19 ст. 2-я пол.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта -- аграрное образование -- земледельческие училища -- землеробські училища -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- сельскохозяйственная наука -- сельскохозяйственное образование -- сільськогосподарська наука -- сільськогосподарська освіта -- освітні заклади -- образовательные учреждения
Анотація: Автор статті розкриває науково-освітню діяльність одного з найстаріших освітніх закладів Російської імперії - Гори-Горецького землеробського училища (засноване у 1840 р. за наказом імператора Миколи І у містечку Горки Могилевської губернії).


Дод.точки доступу:
Гори-Горецького землеробське училище \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)