658.5:330.341.2(043.3)
Я 22


    Яворська, Н. Р.
    Інструменти забезпечення соціально-економічної взаємодії на підприємствах [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н. Р. Яворська ; Львів. ун-т бізнесу та права. - Л., 2015. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- соціально - економічна взаємодія -- социально - экономическое взаимодействие -- вагові коефіцієнти -- весовые коэффициенты -- середовище функціонування підприємств -- среда функционирования предприятий -- позиціонування підприємств -- позиционирование предприятий


Дод.точки доступу:
Яворская, Н. Р.; Львівський університет бізнесу та права
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

005.21:621(043.3)
К 76


    Кошарна, П. С.
    Формування стратегічного інструментарію позиціонування підприємства [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / П. С. Кошарна ; Харків. нац. економ. ун-т ім. С. Кузнеця. - Х., 2015. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Управление предприятием
   Управління підприємством

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- позиціонування -- позиционирование -- стратегічний інструментарій -- стратегический инструментарий -- стратегічна позиція -- стратегическая позиция -- візуалізація -- визуализация


Дод.точки доступу:
Кошарная, П. С. ; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   У 339
   К 73


    Котлер, Ф.
    Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ. / Ф. Котлер. - М. : ИД "ИММА КРОСС", 2012. - 646 с. : ил. - Предм. указ.: с. 643-646. - ISBN 978-5-8459-0376-1 : 92.00 грн, 90.00 грн, 180.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ -- споживчі ринки -- УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОМ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- купівельна поведінка -- ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЕ РЫНКИ -- споживчий ринок -- СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА -- СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ -- политика ценообразования -- політика ціноутворення -- ТОВАРОДВИЖЕНИЕ -- ТОВАРОРУХ -- РАСПРОСТРАНЕНИЕ ТОВАРОВ -- РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТОВАРІВ -- ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРОВ -- просування товарів -- ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ -- інтерактивний маркетинг -- ПРЯМОЙ МАРКЕТИНГ -- прямий маркетинг -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- арифметика маркетинга -- МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ -- МАРКЕТИНГ УСЛУГ -- МАРКЕТИНГОВИЙ КОНТРОЛЬ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ КОНТРОЛЬ -- РЕКЛАМА -- роздрібна торгівля -- РОЗНИЧНАЯ ТОРГОВЛЯ -- ОПТОВАЯ ТОРГОВЛЯ -- гуртова торгівля -- личная продажа -- особистий продаж -- товарные марки -- товарні марки -- упаковка товаров -- пакування товарів -- позиционирование товаров -- позиціонування товарів -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК

Примірників всього: 3
АУЛ (3)
Свободны: АУЛ (3)

   656.2
   К 43


    Кириленко, О. М.
    Теорія і методологія формування техніко-економічного потенціалу малодіяльних дільниць залізничного транспорту : монографія / О. М. Кириленко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Київ : Ліра-К, 2016. - 300 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 286-299. - ISBN 978-617-7320-93-6 : 70.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка транспорту--залізничний транспорт
   Экономика транспорта--железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
МОНОГРАФІЯ -- МОНОГРАФИЯ -- ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ -- ТРАНСПОРТНЫЕ СИСТЕМЫ -- НАЦIОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА -- НАЦИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА -- транспортно-дорожній потенціал -- транспортно-дорожный потенциал -- стратегічне позиціонування залізничного транспорту -- стратегическое позиционирование железнодорожного транспорта -- малодіяльні дільниці -- малодеятельные дороги -- РЕФОРМУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ГАЛУЗІ -- РЕФОРМИРОВАНИЕ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОЙ ОТРАСЛИ -- системне забезпечення -- системное обеспечение


Дод.точки доступу:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

339.923(043.3)
П 19


    Пасмор, М. С.
    БРІКС як надінтеграційне утворення в умовах глобальних викликів : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.02 / М. С. Пасмор ; Харків. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - 20 с. : рис. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Международная экономика
   Міжнародна економіка

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- БРІКС -- БРИКС -- глобальні трансформації -- глобальные трансформации -- стратегічне позиціювання -- стратегическое позиционирование -- надінтеграційна взаємодія -- надинтеграционное взаимодействие


Дод.точки доступу:
Харківський національний університет ім. В.Н.Каразіна
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)

   У 339
   М 58


   
    Міжнародний маркетинг : навч. посібник для вищ. навч. закл. / В. Л. Корінєв [та ін.] ; ред. В. В. Кулішов. - Львів : Магнолія 2006, 2011. - 384 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 382-383. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 130.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ -- международный маркетинг -- ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ -- информационное обеспечение маркетинга -- стратегічна конкурентоспроможність -- стратегическая конкурентноспособность -- МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ -- маркетинговая стратегия -- конкурентне позиціонування -- конкурентное позиционирование -- МІЖНАРОДНА ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- международная товарная политика -- международные маркетинговые коммуникации -- международные маркетинговые решения -- міжнародні маркетингові комунікації -- міжнародні маркетингові рішення


Дод.точки доступу:
Корінєв, В. Л.; Кулішов , В. В.; Одягайло, Б. М.; Олійник, І. В.; Сазонец, О. М.; Кулішов, В. В. \ред.\
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)

   У 004
   П 24


    Пелещишин, А. М.
    Інтернет-технології опрацювання консолідованих інформаційних ресурсів : навчальний посібник / А. М. Пелещишин ; ред. В. В. Пасічник. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. - 247 с. : табл. - (Консолідована інформація ; вип. 4). - Бібліогр.: с. 245-247. - ISBN 978-966-553-975-9 : 60.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Інтернет
   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- глобальне інформаційне середовище -- глобальное информационное пространство -- пошукові системи -- поисковые системы -- моделі сайтів -- модели сайтов -- позиціонування сайтів -- позиционирование сайтов -- взаємодія двох сайтів -- взаимодействие двух сайтов -- тематика сайтів -- тематика сайтов -- сайти спільнот користувачів -- сайты сообществ пользователей -- Интернет-технологии -- Інтернет-технології


Дод.точки доступу:
Пасічник, В. В. \ред.\
Примірників всього: 2
АУЛ (2)
Свободны: АУЛ (2)