Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=економічні дисципліни<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ковальова, К. (доцент кафедри соціально-економічної географії Херсонського державного університету; кандидат педагогічних наук).
    Методологічні аспеки методу case-study при викладанні економічних дисциплін / К. Ковальова, В. Ковальов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 68-75. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- економічна освіта -- метод case-study -- метод конкретних ситуацій -- економічні дисципліни -- викладання економічних дисциплін -- высшее образование -- ВУЗы -- высшие учебные заведения -- экономическое образование -- метод конкретных ситуаций -- экономические дисциплины -- преподавание экономических дисциплин
Анотація: Розглядаються методологічні й технологічні особливості методу case-study, його вплив на формування навичок у студентів. Запропонований алгоритм написання кейсів із зазначенням можливих інформаційних джерел для їх створення.


Дод.точки доступу:
Ковальов, В.; Сase-study, метод \о произв.\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Чорний, Олександ (доцент кафедри маркетингу).
    Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою / О. Чорний // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 62-66. - Библиогр. в конце ст. - 3 табл., 2 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
автореферати дисертацій -- кандидати наук -- аналіз дисертаційних досліджень -- економічні дисципліни -- авторефераты диссертаций -- анализ диссертационных исследований -- экономические дисциплины -- кандидатские диссертационные исследования -- кандидатські дисертаційні дослідження
Анотація: Виконано аналіз тем і анотацій авторефератів дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата наук.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Романовська, Олена Олександрівна.
    Застосування методу проблемної лекції для викладання економічних дисциплін / О. О. Романовська, П. Р. Яворський // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 68-78. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Труды УИПА
   Проблемное обучение в вузе

   Проблемне навчання у вищій школі

Кл.слова (ненормовані):
проблемные лекции -- обучение -- высшее образование -- проблемні лекції -- навчання -- вища освіта -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- економічні дисципліни -- экономические дисциплины -- методика викладання -- методика преподавания
Анотація: Розглянуто теоретичні основи академічної проблемної лекції при викладанні економічних дисциплін, проаналізовано чинники, які гальмують поширення проблемного навчання у вищих навчальних закладах.


Дод.точки доступу:
Яворський, П. Р.

Знайти схожі

4.


    Малихіна, Катерина (кандидат філософських наук; Київ).
    Основи методики викладання у вищій школі крізь призму працевлаштування / К. Малихіна // Вища школа. - 2017. - № 1. - С. 25-36. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- навчальний процес -- учебный процесс -- спеціалізація -- специализация -- право студентів на інформацію -- право студентов на информацию -- методика викладання дисциплін -- методика преподавания дисциплин -- чиннику впливу -- факторы влияния -- освітні послуги -- образовательные услуги -- демократизація вищої освіти -- демократизация высшего образования -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- економічні дисципліни -- экономические дисциплины -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Наведені основні положення методики викладання вищої освіти, які мають бути враховані вже на початковому курсі навчання у виші або навіть заздалегідь для підвищення рівня інформованості слухачів щодо цінності знань про загальну методику викладання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2017_1\3.pdf

Знайти схожі

5.


    Кондратенко, Тетяна (головний спеціаліст).
    Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам / Т. Кондратенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 3. - С. 68-81 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- формування готовності майбутніх вчителів -- формирование готовности будущих учителей -- вчителі технологій -- учителя технологий -- економічні дисципліни -- экономические дисциплины -- пелагогічні системи -- педагогические системы -- освітні галузі -- образовательные отрасли -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- навчання старшокласників -- обучение старшеклассников -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- технологічні компоненти освітньої галузі -- технологические компоненты образовательной отрасли -- зміст освітньої галузі "Технологія" -- содержание образовательной отрасли "Технология" -- морфологічна карта оновлень педагогічної системи -- морфологическая карта обновления педагогической системы
Анотація: Досліджується проблема взаємозв'язків навчального матеріалу предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів, що виникають у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти згідно з навчальними програмами з предметів "Трудове навчання" та "Технології". Доведено, що цей взаємозв'язок створює педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам. За результатами застосування морфологічного аналізу запропонована оновлена педагогічна система вищого педагогічного навчального закладу, яка б забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". Визначені оптимальні варіанти оновленої педагогічної системи вищого педагогічного навчального закладу, яка б ефективно взаємодіяла та забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". З урахуванням взаємопов'язаності навчального матеріалу з предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів розроблені й обґрунтовані педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним дисциплінам, а саме: відбір, систематизація та узгодження навчального матеріалу; створення техніко-економічного інтегративного середовища навчання; врегулювання проблемних питань діяльності; забезпечення освітнього процесу науково-педагогічними кадрами з економічною спеціалізацією.


Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)