Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=методологічні знання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Буряк, Володимир
(доктор педагогічних наук; професор; ректор Криворізького державного педагогічного універсітету).
Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
розвиток особистості
--
гносеологічні основи науки
--
шкільний курс фізики
--
школьное образование
--
развитие личности
--
гносеологические основы науки
--
школьный курс физики
--
методологические знания
--
методологічні
знання
Анотація:
Обгрунтовується необхідність уведення методологічних знань до змісту шкільної освіти та розкривається методика оволодіння учнями гносиологічними основами науки.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Матяш, Надія
(провідний науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
Аксіологічний підхід до формування в учнів основної школи біологічних знань про людину / Н. Матяш> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 32-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 20 ст.
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
загальнолюдські цінності
--
аксіологія
--
методологічні
знання
--
конкретні
знання
--
біологічні
знання
--
навчальні предмети
--
галузь біологічної науки
--
категорії цінностей
--
обмін речовин
--
абстракція життя
--
біосоціальна сутність
--
мораль
--
гуманістичні начала
--
общечеловеческие ценности
--
конкретные знания
--
биологические знания
--
учебные предметы
--
обмен веществ
--
отрасль биологической науки
--
биосоциальная сущность
Анотація:
Розгляд оксіологічного підходу до формування в учнів основної школи таких ціннісних категорій, як
знання
, життя, здоров'я, мораль.
Дод.точки доступу:
Смірнов, С.О. \о нем\; Слюсарев, Н.О. \о нем\; Жуков, С.В. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Кугай, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики).
Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "методи оптимізації" / Н. Кугай, М. Калініченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. -
№ 1
. - С. 55-71 : рис.; 3-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
методологічні
знання
--
індекс ставлення
--
індекс висвітлення
--
майбутні учителі математики
--
навчальні дисципліни
--
методи оптимізації
--
метологічні уміння
--
методи інтерактивного навчання
--
метод формалізації
--
метод математичного моделювання
--
метод аналогій
--
вища освіта
--
высшее образование
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
Анотація:
Розкрито зміст методологічних знань усіх рівнів (філософського, загальнонаукового, конкретно наукового, технологічного) майбутнього вчителя математики на матеріалі навчальної дисципліни "Методи оптимізації". Показано, які
методологічні
уміння на основі цих методологічних знань можна і доцільно формувати. Наведено конкретні приклади, на яких доцільно формувати окремі елементи методологічних знань і вмінь. Обґрунтовано доцільність застосування для їх формування математичних програмних засобів, зокрема GRAN1 і Matlab. Запропоновано приклади використання методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь під час навчання дисципліни "Методи опти-мізації". Шляхом анкетування студентів з'ясовано індекс висвітлення методологічних знань і вмінь майбутнього вчителя математики та позитивний вплив цього висвітлення на ставлення студентів до навчальної дисципліни.
Дод.точки доступу:
Калініченко, Микола (доктор фізико-математичних наук; завідувач відділу Радіоастрономічної апаратури і методів спостережень)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)