Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рыночная среда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Длігач, Андрій.
    Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємстві / А. Длігач // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 43-47. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- ринкове середовище -- трансформація -- підприємницька діяльність -- системно-рефлексійний маркетинг -- системно-рефлексивній маркетинг -- періодизація розвитку маркетингу -- периодизация развития маркетинга -- рефлексійний маркетинговий керуючий -- рефлексивній маркетинговій управляющий -- стратегический маркетинг -- рыночная среда -- трансформация -- предпринимательская деятельность -- глобализация
Анотація: Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Кравченко, О. (аспірант).
    Міжнародне стратегічне економічне партнерство в сучасних умовах глобалізації / О. Кравченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 61-65 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне економічне партнерство -- зовнішня політика -- партнерські відносини -- ринкове середовище -- стратегическое экономическое партнерство -- внешняя политика -- партнерские отношения -- рыночная среда
Анотація: Розкривається суть поняття "стратегічне економічне партнерство", актуалізація його ролі в сучасних умовах глобалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Аронова, В. В.
    Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку / В. В. Аронова, А. С. Харченко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- ринкове середовище -- рыночная среда -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Харченко, А. С.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Матюх, С. А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародних економічних відносин Хмельницького національного університету; Україна ).
    Формування концептуальних засад ефективності діяльності вищих навчальних закладів / С. А. Матюх // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 5/6. - С. 82-84 : мал., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ринкове середовище -- рыночная среда -- ефективність діяльності університетів -- эффективность деятельности университетов -- структура ефективності діяльності -- структура эффективности деятельности -- кадри вищої кваліфікації -- кадры высшей квалификации -- кадрове забезпечення економіки -- кадровое обеспечение экономики -- оцінка діяльності вищих учбових закладів -- оценка деятельности высших учебных заведений -- інтегральні показники -- интегральные показатели
Анотація: Досліджено теоретичні та практичні аспекти ефективності діяльності вищих навчальних закладів в умовах формування ринкових відносин. Визначено структуру ефективності діяльності університету з урахуванням особливостей її функціонування. Обгрунтовано, що ефективність діяльності вищого учбового закладу повинна розглядатися з позиції задоволення державних потреб у кадрах вищої кваліфікації та кадрового забезпечення національної економіки. Для здійснення загальної оцінки діяльності вищих навчальних закладів запропоновано використання інтегрального показника, що містить індивідуальну, ринкову, макроекономічну і національну ефективність .

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

5.


    Петруня, Ю. Є. (доктор економічних наук; завідувач кафедри менеджменту ЗЕД).
    Формування конкурентного середовища й особливості антимонопольного регулювання у сфері роздрібної торгівлі продовольчими товарами / Ю. Є. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління" : науковий збірник. - 2014. - № 1. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2
Рубрики: Макроекономіка
   Макроэкономика

Кл.слова (ненормовані):
конкурентне середовище -- монополізм -- антимонопольна політика -- антимонопольне регулювання -- державне управління -- продовольчі товари -- роздрібна торгівля -- ринкове середовище -- конкурентная среда -- монополизм -- антимонопольная политика -- антимонопольное регулирование -- государственное управление -- продовольственные товары -- розничная торговля -- рыночная среда
Анотація: Розкрито теоретичні аспекти еволюції конкурентного ринкового середовища у світі та в Україні. Висвітлено основні підходи до формування антимонопольної політики та шляхи її реалізації в різні періоди розвитку ринкової економіки. Визначено особливості та основні проблеми антимонопольного регулювання у сфері роздрібної торгівлі продовольчими товарами та надано пропозиції щодо їх усунення.

Утримувачі документа:
Бібліотека Академії митної служби України : 49000

Знайти схожі

6.


    Папакулич, М. Ю. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Комунікативна та інформаційно-аналітична функції бухгалтерської звітності [Текст] / М. Ю. Папакулич // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 3. - С. 67-69. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.052г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория бухгалтерского учета

   Теорія обліку

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерская отчетность -- бухгалтерська звітність -- видовое классифицирование -- видове класифікування -- внутренние функции -- внутрішні функції -- внешние функции -- зовнішні функції -- информационно-аналитические функции -- інформаціно-аналітичні функции -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- коммуникационные функции отчетности -- комуніаційні функції звітності -- контроль -- использователи отчетности -- користувачі звітності -- рыночная среда -- ринкове середовище -- терминология -- термінологія
Анотація: Дано трактування поняття «функція» у підходах різних науковців у сучасній науковій літературі, розглянуто внутрішні та зовнішні функції бухгалтерського обліку. Обґрунтовано введення в науковий обіг і визначено сутність поняття «комунікативна функція звітності», яка знаходиться у тісному взаємозв'язку та взаємообумовленості з інформаційно-аналітичною функцією, пов'язаною з наданням інформаційних ресурсів про підприємство в розпорядження певного об'єкта чи суб'єкта. Відзначено важливість інформаційної функції звітності в умовах ринкового середовища та визначено суть інформаційного забезпечення. Окреслено підходи науковців до класифікації користувачів бухгалтерської звітності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
О бухгалтерском учете и финансовой отчетности в Украине, закон Украины \о произв.\; Общие требования к финансовой отчетности, П(С)БУ 1 \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Манцуров, Ігор Германович (доктор економічних наук; професор; член-кореспондент НАН України; заслужений економіст України; директор).
    Конкуренція і підприємництво - невід'ємний атрибут ринку [Текст] / І. Г. Манцуров, С. Г. Дрига // Економіка України : науковий журнал. - 2016. - № 9. - С. 99-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Рец. на Варналій З. С. Конкуренція і підприємництво : монографія / З. С. Варналій. - К.: Знання України, 2015 .- 463 с.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- ринкове середовище -- конкурентні переваги -- економічна політика України -- глобальний світ -- конкурентоспроможність економіки -- добробут населення -- інноваційна політика -- наукоміські галузі -- високі технології -- соціальна політика -- конкуренция -- рыночная среда -- конкурентные преимущества -- экономическая политика Украины -- глобальный мир -- конкурентоспособность экономики -- благосостояние населения -- инновационная политика -- наукоемкие отрасли -- высокие технологии -- социальная политика

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Дрига, Сергій Георгійович (доктор економічних наук; професор; заслужений економіст України; завкафедрою економіки і фінансів)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Скрипник, Наталя Анатоліївна (старший викладач).
    Диверсифікація як елемент управління підприємством [Текст] / Н. А. Скрипник, М. І. Скалозуб // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. - № 6. - С. 48-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.292
Рубрики: Экономика
   Экономика отдельных типов и видов организаций (предприятий, фирм)

   Економіка

   Економіка окремих типів та видів організації (підприємств, фірм)

Кл.слова (ненормовані):
диверсифікація діяльності підприємства -- диверсификация деятельности предприятия -- ринкове середовище -- рыночная среда -- концентрична диверсифікація -- концентрическая диверсикация -- горизонтальна диверсифікація -- горизорнтальная диверсификация -- конгломератна диверсифікація -- конгломеративная диверсификация -- управління підприємством -- управление предприятием -- види диверсифікацій -- виды диврсификаций
Анотація: Визначено сутність диверсифікації діяльності підприємства як елемента управління підприємством, що є основою розвитку підприємства в мінливих умовах ринкового середовища. Розкрито поняття диверсифікації та наведено необхідні заходи для успішної диверсифікації.


Дод.точки доступу:
Скалозуб, Марія Ігорівна (студент)

Знайти схожі

9.
   06
   Д 54


Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

    Байгушев, В. В. (докторант).
    Стан і напрямок розвитку українських виробників автотранспортних засобів в умовах національного ринку / В. В. Байгушев // Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Вид-во Днiпров. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2019. - Вип. 2 (18): Review of transport economics and management. - С. 49-57. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/190697/191552. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/viewIssue/11430/5915. - Зміст
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Транспортні засоби

   Транспортные средства

Кл.слова (ненормовані):
господарська діяльність -- хозяйственная деятельность -- невизначеність -- неопределенность -- автотранспортні засоби -- автотранспортные средства -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- ринкове середовище -- рыночная среда -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Виноградова, О. В.
    Методологічні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств сфери послуг / О. В. Виноградова, О. В. Куценко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2015. - N 2 (12). - С. 112-116 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/452/420. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/25. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Торгівля
   Торговля

   Комунально-побутове господарство

   Коммунально-бытовое хозяйство

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- сфера послуг -- сфера услуг -- оцінка конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности -- ринкове середовище -- рыночная среда -- конкурентна боротьба -- конкурентная борьба

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Куценко, О. В.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)