Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=рыночная среда<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Длігач, Андрій
.
Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємстві / А. Длігач> // Маркетинг в Україні. - 2010. -
№ 5
. - С. 43-47. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг
--
ринкове середовище
--
трансформація
--
підприємницька діяльність
--
системно-рефлексійний маркетинг
--
системно-рефлексивній маркетинг
--
періодизація розвитку маркетингу
--
периодизация развития маркетинга
--
рефлексійний маркетинговий керуючий
--
рефлексивній маркетинговій управляющий
--
стратегический маркетинг
--
рыночная
среда
--
трансформация
--
предпринимательская деятельность
--
глобализация
Анотація:
Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Кравченко, О.
(аспірант).
Міжнародне стратегічне економічне партнерство в сучасних умовах глобалізації / О. Кравченко> // Маркетинг в Україні. - 2011. -
№ 4
. - С. 61-65 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне економічне партнерство
--
зовнішня політика
--
партнерські відносини
--
ринкове середовище
--
стратегическое экономическое партнерство
--
внешняя политика
--
партнерские отношения
--
рыночная
среда
Анотація:
Розкривається суть поняття "стратегічне економічне партнерство", актуалізація його ролі в сучасних умовах глобалізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Аронова, В. В.
Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку / В. В. Аронова, А. С. Харченко> //
Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. -
№ 18
: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25
УДК
658.8
Рубрики:
Маркетинг
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управление маркетинговой деятельностью
--
ринкове середовище
--
рыночная
среда
--
інструменти маркетингу
--
инструменты маркетинга
Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Харченко, А. С.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Матюх, С. А.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародних економічних відносин Хмельницького національного університету; Україна ).
Формування концептуальних засад ефективності діяльності вищих навчальних закладів / С. А. Матюх> // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. -
№ 5/6
. - С. 82-84 : мал., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
14.35
УДК
378.095
Рубрики:
Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
ринкове середовище
--
рыночная
среда
--
ефективність діяльності університетів
--
эффективность деятельности университетов
--
структура ефективності діяльності
--
структура эффективности деятельности
--
кадри вищої кваліфікації
--
кадры высшей квалификации
--
кадрове забезпечення економіки
--
кадровое обеспечение экономики
--
оцінка діяльності вищих учбових закладів
--
оценка деятельности высших учебных заведений
--
інтегральні показники
--
интегральные показатели
Анотація:
Досліджено теоретичні та практичні аспекти ефективності діяльності вищих навчальних закладів в умовах формування ринкових відносин. Визначено структуру ефективності діяльності університету з урахуванням особливостей її функціонування. Обгрунтовано, що ефективність діяльності вищого учбового закладу повинна розглядатися з позиції задоволення державних потреб у кадрах вищої кваліфікації та кадрового забезпечення національної економіки. Для здійснення загальної оцінки діяльності вищих навчальних закладів запропоновано використання інтегрального показника, що містить індивідуальну, ринкову, макроекономічну і національну ефективність .
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
5.
Петруня, Ю. Є.
(доктор економічних наук; завідувач кафедри менеджменту ЗЕД).
Формування конкурентного середовища й особливості антимонопольного регулювання у сфері роздрібної торгівлі продовольчими товарами / Ю. Є. Петруня> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління" : науковий збірник. - 2014. -
№ 1
. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.2
Рубрики:
Макроекономіка
Макроэкономика
Кл.слова (ненормовані):
конкурентне середовище
--
монополізм
--
антимонопольна політика
--
антимонопольне регулювання
--
державне управління
--
продовольчі товари
--
роздрібна торгівля
--
ринкове середовище
--
конкурентная
среда
--
монополизм
--
антимонопольная политика
--
антимонопольное регулирование
--
государственное управление
--
продовольственные товары
--
розничная торговля
--
рыночная
среда
Анотація:
Розкрито теоретичні аспекти еволюції конкурентного ринкового середовища у світі та в Україні. Висвітлено основні підходи до формування антимонопольної політики та шляхи її реалізації в різні періоди розвитку ринкової економіки. Визначено особливості та основні проблеми антимонопольного регулювання у сфері роздрібної торгівлі продовольчими товарами та надано пропозиції щодо їх усунення.
Утримувачі документа:
Бібліотека Академії митної служби України : 49000
Знайти схожі
>
6.
Папакулич, М. Ю.
(кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
Комунікативна та інформаційно-аналітична функції бухгалтерської звітності [Текст] / М. Ю. Папакулич> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 3
. - С. 67-69. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.052г
Рубрики:
Экономика
Економіка
Теория бухгалтерского учета
Теорія обліку
Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерская отчетность
--
бухгалтерська звітність
--
видовое классифицирование
--
видове класифікування
--
внутренние функции
--
внутрішні функції
--
внешние функции
--
зовнішні функції
--
информационно-аналитические функции
--
інформаціно-аналітичні функции
--
информационное обеспечение
--
інформаційне забезпечення
--
коммуникационные функции отчетности
--
комуніаційні функції звітності
--
контроль
--
использователи отчетности
--
користувачі звітності
--
рыночная
среда
--
ринкове середовище
--
терминология
--
термінологія
Анотація:
Дано трактування поняття «функція» у підходах різних науковців у сучасній науковій літературі, розглянуто внутрішні та зовнішні функції бухгалтерського обліку. Обґрунтовано введення в науковий обіг і визначено сутність поняття «комунікативна функція звітності», яка знаходиться у тісному взаємозв'язку та взаємообумовленості з інформаційно-аналітичною функцією, пов'язаною з наданням інформаційних ресурсів про підприємство в розпорядження певного об'єкта чи суб'єкта. Відзначено важливість інформаційної функції звітності в умовах ринкового середовища та визначено суть інформаційного забезпечення. Окреслено підходи науковців до класифікації користувачів бухгалтерської звітності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
О бухгалтерском учете и финансовой отчетности в Украине, закон Украины \о произв.\; Общие требования к финансовой отчетности, П(С)БУ 1 \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Манцуров, Ігор Германович
(доктор економічних наук; професор; член-кореспондент НАН України; заслужений економіст України; директор).
Конкуренція і підприємництво - невід'ємний атрибут ринку [Текст] / І. Г. Манцуров, С. Г. Дрига> // Економіка України : науковий журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 99-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Рец. на Варналій З. С. Конкуренція і підприємництво : монографія / З. С. Варналій. - К.: Знання України, 2015 .- 463 с.
УДК
658
ББК
65.291
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
Кл.слова (ненормовані):
конкуренція
--
ринкове середовище
--
конкурентні переваги
--
економічна політика України
--
глобальний світ
--
конкурентоспроможність економіки
--
добробут населення
--
інноваційна політика
--
наукоміські галузі
--
високі технології
--
соціальна політика
--
конкуренция
--
рыночная
среда
--
конкурентные преимущества
--
экономическая политика Украины
--
глобальный мир
--
конкурентоспособность экономики
--
благосостояние населения
--
инновационная политика
--
наукоемкие отрасли
--
высокие технологии
--
социальная политика
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Дрига, Сергій Георгійович (доктор економічних наук; професор; заслужений економіст України; завкафедрою економіки і фінансів)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Скрипник, Наталя Анатоліївна
(старший викладач).
Диверсифікація як елемент управління підприємством [Текст] / Н. А. Скрипник, М. І. Скалозуб> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. -
№ 6
. - С. 48-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
658.114
ББК
65.292
Рубрики:
Экономика
Экономика отдельных типов и видов организаций (предприятий, фирм)
Економіка
Економіка окремих типів та видів організації (підприємств, фірм)
Кл.слова (ненормовані):
диверсифікація діяльності підприємства
--
диверсификация деятельности предприятия
--
ринкове середовище
--
рыночная
среда
--
концентрична диверсифікація
--
концентрическая диверсикация
--
горизонтальна диверсифікація
--
горизорнтальная диверсификация
--
конгломератна диверсифікація
--
конгломеративная диверсификация
--
управління підприємством
--
управление предприятием
--
види диверсифікацій
--
виды диврсификаций
Анотація:
Визначено сутність диверсифікації діяльності підприємства як елемента управління підприємством, що є основою розвитку підприємства в мінливих умовах ринкового середовища. Розкрито поняття диверсифікації та наведено необхідні заходи для успішної диверсифікації.
Дод.точки доступу:
Скалозуб, Марія Ігорівна (студент)
Знайти схожі
>
9.
06
Д 54
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Байгушев, В. В.
(докторант).
Стан і напрямок розвитку українських виробників автотранспортних засобів в умовах національного ринку / В. В. Байгушев> //
Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Вид-во Днiпров. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2019. -
Вип. 2 (18)
: Review of transport economics and management. - С. 49-57. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/article/view/190697/191552. - Повний текст. - Режим доступу: http://pte.diit.edu.ua/issue/viewIssue/11430/5915. - Зміст
УДК
338.3:629.33/.36
Рубрики:
Економіка
Экономика
Транспортні засоби
Транспортные средства
Кл.слова (ненормовані):
господарська діяльність
--
хозяйственная деятельность
--
невизначеність
--
неопределенность
--
автотранспортні засоби
--
автотранспортные средства
--
конкурентоспроможність
--
конкурентоспособность
--
ринкове середовище
--
рыночная
среда
--
праці ДІІТу
--
труды ДИИТа
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Виноградова, О. В.
Методологічні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств сфери послуг / О. В. Виноградова, О. В. Куценко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2015. -
N 2 (12)
. - С. 112-116 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/452/420. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/25. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
339.137.2-047.44:640.4
Рубрики:
Торгівля
Торговля
Комунально-побутове господарство
Коммунально-бытовое хозяйство
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність підприємств
--
конкурентоспособность предприятий
--
сфера послуг
--
сфера услуг
--
оцінка конкурентоспроможності
--
оценка конкурентоспособности
--
ринкове середовище
--
рыночная
среда
--
конкурентна боротьба
--
конкурентная борьба
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Куценко, О. В.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)