Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Субіна, Оксана (викладач кафедри освітньої політики).
    Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей [Текст] / О. Субіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- качество высшего образования -- якість освіти -- качество образования -- гуманітарна освіта -- гуманитарное образование -- фахові компетентності -- профессиональные компетентности -- рівнева освіта -- уровневое образование -- послідовність підготовки фахівців -- последовательность подготовки специалистов -- результати навчання -- результаты обучения -- самоідентичність -- самоидентичность -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- підготовка викладачів гуманітарних спеціальностей -- подготовка преподавателей гуманитарных специальностей -- формування компетентностей студентів -- формирование компетентностей студентов -- комунікативні здібності -- коммуникативные способности -- фахові компетентності -- профессиональные компетентности
Анотація: Розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.


Знайти схожі

2.


    Дьяченко, Т. И. (Днепропетровский национальный университет им. Олеся Гончара).
    Постструктурализм: семиотическая деконструкция самоидентичности [Текст] / Т. И. Дьяченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 11. - С. 74-78. - Литература : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87.3
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
деконструкция -- деконструкція -- постструктурализм -- постструктуралізм -- самоидентичность -- самоідентичність -- самоідентифікація -- самоидентификация -- семиотика -- семіотика -- семиотическая деконструкция самоидентичности -- семіотична деконструкція самоідентичності
Анотація: Анализируется концепт семиотической деконструкции самоидентичности в постструктурализме. Рассмотрены взгляды Жака Деррида, Жана Бодрийяра и Ролана Барта.


Дод.точки доступу:
Барт, Ролан (французский философ-постструктуралист и семиотик ; 1915-1980) \о нем\; Бодрийяр, Ж. (культуролог; философ-постмодернист; фотограф ; 1929-2007) \о нем\; Деррида, Ж. (французский философ ; 1930-2004) \о нем\; Дерріда, Жак (філософ ; 1930-2004) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)