Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>GEO=ТАЙВАНЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.


   
    Высокоскоростная магистраль на Тайване // Ж.д. мира. - 2008. - № 8. - С. 9-16 : ил.
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНЫЕ ДОРОГИ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН
   ВЫСОКОСКОРОСТНОЕ ДВИЖЕНИЕ

   ЗАЛІЗНИЦІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН

   ВИСОКОШВИДКІСНИЙ РУХ

   КИТАЙ
    ТАЙВАНЬ

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНЫЕ ДОРОГИ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН -- ВЫСОКОСКОРОСТНОЕ ДВИЖЕНИЕ -- ЗАЛІЗНИЦІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН -- ВИСОКОШВИДКІСНИЙ РУХ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.09.2008р. Інв.1859ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


   
    Высокоскоростная линия на Тайване // Железные дороги мира. - 2011. - № 12. - С. 17-20
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт зарубежных стран
   Высокоскоростное движение

   Залізничний транспорт зарубіжних країн

   Швидкісний рух

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт зарубежных стран -- высокоскоростное движение -- высокоскоростный линии -- залізничний транспорт зарубіжних країн -- швидкісний рух -- швидкісні лінії


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Іє, Шань-Пао (доцент; Університет Ай-Шоу; м.Коахсюнг; Тайвань).
    Інноваційний менеджмент у сфері туризму : аналіз середи фунціонування / Ш. -П. Ие // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 381-387 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2008-2010 гг.

   Економіка туризму, 2008-2010 рр.

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ среды функционирования -- аналіз середовища функціонування -- туристичні послуги -- туристические услуги -- аналіз продуктивності -- анализ продуктивности -- аналіз за Малмквістом -- анализ по Малмквісту -- инновации в туризме -- інновації в туризме -- инновационный менеджмент -- інноваційний менеджмент
Анотація: Показано, що туристичний бізнес, крім безпосередньої мандрівки, пропонує такоє такі послуги, як візова пдтримка, бронювання житла тощо. Після відміни контролю виїзду за кордон у 1988 р. туристичний бізнес на Тайвані став стрімко розвиватися. Однак, оскільки акцент бізнесмени роблять переважно на прибутку, агресивна цінова конкуренція за низької якості послуг стали постійним явищем. В умовах конкуренції на ринку підвищення якості послуг та посилення позиції інноваційного менеджменту стали ключовими завданнями. Використовуючи звітні дані туристичних фірм Тайваню за 2008-2010 рр., проаналізовано середовище функціонування та аналіз продуктивності за Малмквістом. Проведено оцінювання загальної ефективності, технічної ефективності та ефективності від масштабу для 10 ключових гравців на туристичному ринку Тайуваню. За результатами аналізу розроблено рекомендації для турфірми щодо інноваційного менеджменту та підвищення ефективності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   88.4
   Д 26


    Джі Хонг Дінг (Коледж менеджменту Університету Південного Тайваню; м.Тайвань; Тайвань).
    Вплив робочого стресу на робітників галузі високих технологій / Хонг Дінг Джі, Вен Лі Хунг, Веі Ку Яо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 367-372 : рис.; табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.4
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психология отдельных видов деятельности

   Психологія окремих видів діяльності

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
управління персоналом -- управление персоналом -- кадрова політика -- кадровая политика -- психологія праці -- психология труда -- мотивація траці -- мотивация труда -- економіка праці -- экономика труда -- бажання перейти до зарубіжного представництва -- желание перейти в зарубежное представительство -- рабочие стрессы -- робочі стреси -- сектор высоких технологий -- сектор високих технологій
Анотація: Обгрунтовано, що високі темпи глобалізації змушують підприємства виходити за кордони країн. Для бізнес-діяльності за кордоном підприємство повинно мати відповідний персонал. Тому досліджено залежність між робочим стресом та бажанням перейти до зарубіжного представництва на прикладі сектору високих технологій на Тайвані. За результатами дослідження розроблено пропозиції для підприємств сектору, а також для подальших досліджень

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хунг Вен Лі (Національний університет м.Чіаі; Тайвань); Яо Веі Ку (Коледж управління Національного університету м.Чіаі; Тайвань)

Знайти схожі

5.
   65.44(5КИТ)-2
   Ф 94


    Фу, Хсін-Веі (доцент, Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань).
    Дослідження залежності між різновидами подорожей, якістю сервісу та мірою задоволеності туристів / Х. -В. Фу, Ш. -П. Іє // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 434-443 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.44(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- разновидности путешествий -- разновидности путешествий -- різновиди подорожей -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- соціологічны дослідження -- социологические исследования
Анотація: Обгрунтовано, що Тайвань знаходиться на стадії переходу до сервісної економіки. Люди стали приділяти більше уваги відпочинку та якості супутніх послуг. Робота та темп життя збільшують напругу, і подорожі стали одним з кращіх способів релаксації. Описано, яким чином можна підвищити якість послуг та задоволеність туристів цими послугами. Опитування проведено шляхом випадкової вибірки: 500 анкет розповсюджено, 217 повернено, доля відгуку - 43%. За результатами, різновид подорожі позитивно корелює зі ступенем задоволеності туриста, при цьому якість сервісу має стримуючу дію на залежність між різновидом подорожі та задоволеністю туриста. Представлено рекомендації як для практиків, так і щодо подальших досліджень за різновидами подорожей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Іє, Шань-Пао (Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань)

Знайти схожі

6.
   65.431(5КИТ)-5
   Н 11


    Ніє, Фанг-Пеі (співробітник кафедри харчового менеджменту; Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
    Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу / Ніє Фанг-Пеі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 421-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
индустрия кейтеринга -- індустрія кейтерингу -- общественное питание -- громадське харчування -- качество сервиса -- якість сервісу -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование
Анотація: Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволенності клієнтів у кейтерінгу. Для цього: 1) проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерінгу; 2) визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; 3) відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено - 357. З них 39 є недійсними, процент відгуку - 63,6%. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.
   65.431(5КИТ)-6
   В 17


    Ванг, Фу-Джін (доцент; Університет Алетейя; м.Тайбей; Тайвань).
    Дослідження ключових компетенцій дієтологів у їдальнях молодших шкіл м. Тайбей : тайвань / Ванг Фу-Джін // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 340-350 : табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
шкільні сніданки -- школьные завтраки -- шкільні їдальні -- школьные столовые -- кваліфікація дієтологів -- квалификация диетологов -- якість харчування -- качество питания -- громадське харчування -- общественное питание -- внешние поставщики -- зовнішні постачальники -- метод аналитической иерархии -- метод аналітичної ієрархії -- метод Дельфи -- Дельфи метод -- метод Дельфі -- Дельфі метод
Анотація: У статті досліджено ключові компетенції дієтологов їдалень державних молодших шкіл м. Тайбей (Тайвань) з акцентом на покращенні якості харчування. Опитано експертів та вчених з понад 10-річним досвідом роботи; для аналізу даних опитування використано модифікований метод Дельфі. Спираючись на результати аналізу надійності попереднього опитування, дані основного опитування проаналізовано методом аналітичної ієрархії. Використано дані 385 анкет, які було заповнено в їдальнях молодших шкіл персоналом, вчителям, батькам, дієтологами, експертами, аудиторами, директорами їдалень та представниками постачальників, сертифікованих на НАССР. Кількість повернених вірно заповненими анкет - 344. У результаті статистичного аналізу запропановано оціночну таблицю ключових компетенцій дієтологів, найнятих Комітетом зі шкільних сніданків. Дана таблиця може бути зразком для НАССР-сертифікованих постачальників, для шкіл при виборі дієтологів та оцінці їхньої діяльності. Таблиця також може бути використана при навчанні дієтологів в універсітетах та коледжах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


   
    Развитие метрополитенов на Тайване и во Вьетнаме // Железные дороги мира. - 2012. - № 8. - С. 32-36
УДК
Рубрики: Метрополітен
   Метрополитен

   Вьетнам
    В'єтнам

    Тайвань

    Китай

Кл.слова (ненормовані):
розвиток метрополітенів -- развитие метрополитенов -- будівництво метрополітенів -- строительство метрополитенов


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

9.
   65.432(5КИТ)-5
   Ш 11


    Шіє, Хуай-Шу (аспірант кафедри управління Національного університету Чіао Тун; м.Тайбей; Тайвань).
    Перехід на екологічні технології : розробка концепції системи рейтингів "зелених" готелів / Х. -Ш. Шіє, Д. -Л. Ху, Х. -Д. Шеу // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 521-530 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.432(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
зеленые гостиницы -- зелені готелі -- инфраструктура строительства -- інфраструктура будівництва -- охрана окружающей среды -- охорона довкілля -- природосбережение -- природозбереження -- рейтинговые системы -- рейтингові системи -- экологические технологии -- екологічні технології
Анотація: Доведено, що перехід на екологічні технології став більшим, ніж просто захоплення в готельній індустрії, еко-готель стає мейнстрімом. На підставі огляду літератури в цьому дослідженні здійснено спробу розробити загальну концептуальну основу системи рейтингів "зелених" готелів, вона складається з 3 основних частин, включаючи охорону довкілля, збереження природи і інфраструктуру будівництва і містить 20 позицій. Запропоновано загальну комплексну основу для системи оцінювання "зелених" готелів як орієнтир для урядовців і власників готелів щодо визначення і застосування практичних і вимірних критеріїв переходу на еко-технології.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ху, Джін-Лі (директор Інституту бізнесу та управління Національного університету Чіао Тун; м.Тайбей; Тайвань); Шеу, Хер-Дзюнь (президент Національного університету Чі Нань провінції Нантоу; Тайвань)

Знайти схожі

10.
   65.422.5(5КИТ)-5
   Т 84


    Тун, Джейн (викладач кафедри маркетингу та управління дистрибуцією Бізнес-школи Технологічного інституту Хсінь Ву; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку / Дж. Тун // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 495-503 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ надежности -- аналіз надійності -- намерение совершить покупку -- намір здійснити покупку -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- повторные покупки -- повторна купівля -- регрессный анализ -- регресійний аналіз -- факторный анализ -- факторний аналіз -- ценновые стратегии продвижения -- цінові стратегії просування -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Досліджується вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів "Shin Kong Mitsukoshi". 390 анкет роздано,217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку - 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)