Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість туристичних послуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Крап, Н.
    Якість туристичних послуг на Львівщіні / Н. Крап // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2010. - N 4. - С. 64-65. - Библиогр.: с. 65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

   Украина
    Львовская область

    Україна

    Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
туристичні послуги -- туристические услуги -- показники -- показатели -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- системи управління якістю -- системы управления качеством -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- регіони України -- регионы Украины
Анотація: Досліджено складові показників якості туристичних послуг.


Дод.точки доступу:
Юзевич, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   65.44(5КИТ)-2
   Ф 94


    Фу, Хсін-Веі (доцент, Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань).
    Дослідження залежності між різновидами подорожей, якістю сервісу та мірою задоволеності туристів / Х. -В. Фу, Ш. -П. Іє // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 434-443 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.44(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- разновидности путешествий -- разновидности путешествий -- різновиди подорожей -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- соціологічны дослідження -- социологические исследования
Анотація: Обгрунтовано, що Тайвань знаходиться на стадії переходу до сервісної економіки. Люди стали приділяти більше уваги відпочинку та якості супутніх послуг. Робота та темп життя збільшують напругу, і подорожі стали одним з кращіх способів релаксації. Описано, яким чином можна підвищити якість послуг та задоволеність туристів цими послугами. Опитування проведено шляхом випадкової вибірки: 500 анкет розповсюджено, 217 повернено, доля відгуку - 43%. За результатами, різновид подорожі позитивно корелює зі ступенем задоволеності туриста, при цьому якість сервісу має стримуючу дію на залежність між різновидом подорожі та задоволеністю туриста. Представлено рекомендації як для практиків, так і щодо подальших досліджень за різновидами подорожей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Іє, Шань-Пао (Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань)

Знайти схожі

3.
   65.433(4УКР)-5
   М 48


    Мельник, О. М. (головний бухгалтер; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна).
    Туризм у Західному регіоні України і його стратегічні складові / О. М. Мельник // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 191-197. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

    Західна Україна

    Западная Украина

    Польша

    Польща

Кл.слова (ненормовані):
стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристичний бізнес -- асортиментні стратегії -- ассортиментные стратегии -- регионы Украины -- регіони України -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний потенціал -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Розглянуто стратегічні складові розвитку туризму Західного регіону України. Досліджено досвід туристичної галузі регіону, стратегічні альтернативи, асортиментну стратегію і якість послуг. Запропановано шляхи удосканалення розвитку туризму в західному регіоні, а саме: вдосканалення існуючої законодавчої бази, впровадження фінансово-економічних механізмів сталого розвитку туризму, забезпеченняя асортименту послуг при мінімізації їх вартості, удосканалення диференціації послуг для різних вікових категорій населення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.
   65.433-6
   Я 75


    Ярмолка, В. М. (старший викладач; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна).
    Вплив мотиваційного аспекту на управління якістю послуг туристичних фірм / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 173-179 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- управління персоналом -- управление персоналом -- мотивація персоналу -- мотивация персонала -- кваліфікація персоналу -- квалификация персонала -- якість персоналу -- качество персонала -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- людські ресурси -- конкурентоспроможність туристичної компанії -- конкурентоспособность туристической компании -- мотивационный менеджмент -- мотиваційний менеджмент -- туристическая организация -- туристична організація -- туристична компанія -- туристическая компания -- удолетворение потребностей -- задоволення потреб -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг
Анотація: Розглянуто основні положення мотиваційного менеджменту, проаналізовано залежність прибутку фірми від ступеня мотиваційного сприйняття, обгрунтовано комплекс заходів, спрямованих на розвиток мотиваційного менеджменту в туристичній організації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Чіанг, Че-Чао (науковий співробітник кафедри менеджменту спорту та дозвілля Університету Чнг Шіу; м.Каохсіонг; Тайвань; Dr.).
    Сприйняття туристами цінності та програми готельної діяльності / Ч. -Ч. Чіанг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- программа лояльности -- програма лояльності -- туризм -- туризм -- ценность для клиента -- цінність для клієнта -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Копитко, В. І.
    Напрямки підвищення якості транспортного туризму підприємствами туристичної галузі в рекреаційних регіонах України [Електронний ресурс] / В. І. Копитко, Ю. В. Терещак // Вісник економіки транспорту і промисловості : зб. наук.-практ. ст. / Укр. держ. акад. залізнич. трансп. - Харків, 2015. - Вип. 53. - С. 75-82. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/4859/1/4Kopytko.pdf. - Повний текст (505,84 kB)
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- ЛФ -- економіка -- экономика -- транспортний туризм -- культурно-пізнавальний туризм -- інформаційний простір -- рекреаційні регіони -- туристичний потенціал регіону -- якість туристичних послуг -- транспортный туризм -- культурно-познавательный туризм -- информационное пространство -- рекреационные регионы -- туристический потенциал региона -- качество туристических услуг

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (505,84 kB)

Дод.точки доступу:
Терещак, Ю. В.; Копитко, В. И.

Знайти схожі

7.
   06
   У 45


Український державний університет залізничного транспорту (Харків)

    Копитко, В. І. (д-р екон. наук, проф.).
    Напрямки підвищення якості транспортного туризму підприємствами туристичної галузі в рекреаційних регіонах України / В. І. Копитко, Ю. В. Терещак // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей) / Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2016. - Вип. 53. - С. 75-82 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм
   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
транспортний туризм -- транспортный туризм -- інноваційний продукт -- инновационный продукт -- культурно-пізнавальний туризм -- культурно-познавательный туризм -- інформаційний простір -- информационное пространство -- рекреаційні регіони -- рекреационные регионы -- туристичний потенціал регіону -- туристический потенциал региона -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- ЛФ


Дод.точки доступу:
Дикань, В. Л. \ред.\; Терещак, Ю. В. (канд. техн. наук, доц.); Копитко В. И.; Український державний університет залізничного транспорту(Харків)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)