Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=якість туристичних послуг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Крап, Н.
Якість
туристичних
послуг
на Львівщіні / Н. Крап> // Стандартизація. Сертифікація.
Якість
: науково-технічний журнал. - 2010. -
N 4
. - С. 64-65. - Библиогр.: с. 65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
658.516
ББК
30ц
Рубрики:
Техника
Стандартизация. Контроль качества
Техніка
Стандартизація. Контроль якості
Украина
Львовская область
Україна
Львівська область
Кл.слова (ненормовані):
туристичні
послуг
и
--
туристические услуги
--
показники
--
показатели
--
якість
туристичних
послуг
--
качество туристических услуг
--
системи управління якістю
--
системы управления качеством
--
туристичні
послуг
и
--
туристические услуги
--
туристична діяльність
--
туристическая деятельность
--
регіони України
--
регионы Украины
Анотація:
Досліджено складові показників якості
туристичних
послуг
.
Дод.точки доступу:
Юзевич, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
65.44(5КИТ)-2
Ф 94
Фу, Хсін-Веі
(доцент, Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань).
Дослідження залежності між різновидами подорожей, якістю сервісу та мірою задоволеності туристів / Х. -В. Фу, Ш. -П. Іє> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 1
. - С. 434-443 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.44(5КИТ)-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес
--
туристический бизнес
--
туристичні
послуг
и
--
туристические услуги
--
разновидности путешествий
--
разновидности путешествий
--
різновиди подорожей
--
якість
туристичних
послуг
--
качество туристических услуг
--
соціологічны дослідження
--
социологические исследования
Анотація:
Обгрунтовано, що Тайвань знаходиться на стадії переходу до сервісної економіки. Люди стали приділяти більше уваги відпочинку та якості супутніх
послуг
. Робота та темп життя збільшують напругу, і подорожі стали одним з кращіх способів релаксації. Описано, яким чином можна підвищити
якість
послуг
та задоволеність туристів цими
послуг
ами. Опитування проведено шляхом випадкової вибірки: 500 анкет розповсюджено, 217 повернено, доля відгуку - 43%. За результатами, різновид подорожі позитивно корелює зі ступенем задоволеності туриста, при цьому
якість
сервісу має стримуючу дію на залежність між різновидом подорожі та задоволеністю туриста. Представлено рекомендації як для практиків, так і щодо подальших досліджень за різновидами подорожей.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Іє, Шань-Пао (Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань)
Знайти схожі
>
3.
65.433(4УКР)-5
М 48
Мельник, О. М.
(головний бухгалтер; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна).
Туризм у Західному регіоні України і його стратегічні складові / О. М. Мельник> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 191-197. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4УКР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Украина
Україна
Західна Україна
Западная Украина
Польша
Польща
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
туристичний бізнес
--
асортиментні стратегії
--
ассортиментные стратегии
--
регионы Украины
--
регіони України
--
качество туристических услуг
--
якість
туристичних
послуг
--
туристичні
послуг
и
--
туристические услуги
--
туристичний потенціал
--
нормативно-правовое регулирование
--
нормативно-правове регулювання
Анотація:
Розглянуто стратегічні складові розвитку туризму Західного регіону України. Досліджено досвід туристичної галузі регіону, стратегічні альтернативи, асортиментну стратегію і
якість
послуг
. Запропановано шляхи удосканалення розвитку туризму в західному регіоні, а саме: вдосканалення існуючої законодавчої бази, впровадження фінансово-економічних механізмів сталого розвитку туризму, забезпеченняя асортименту
послуг
при мінімізації їх вартості, удосканалення диференціації
послуг
для різних вікових категорій населення.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
4.
65.433-6
Я 75
Ярмолка, В. М.
(старший викладач; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна).
Вплив мотиваційного аспекту на управління якістю
послуг
туристичних
фірм / В. М. Ярмолка> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 173-179 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Кл.слова (ненормовані):
качество туристических услуг
--
якість
туристичних
послуг
--
туристичний бізнес
--
туристический бизнес
--
управління персоналом
--
управление персоналом
--
мотивація персоналу
--
мотивация персонала
--
кваліфікація персоналу
--
квалификация персонала
--
якість
персоналу
--
качество персонала
--
трудовые ресурсы
--
трудові ресурси
--
людські ресурси
--
конкурентоспроможність туристичної компанії
--
конкурентоспособность туристической компании
--
мотивационный менеджмент
--
мотиваційний менеджмент
--
туристическая организация
--
туристична організація
--
туристична компанія
--
туристическая компания
--
удолетворение потребностей
--
задоволення потреб
--
якість
туристичних
послуг
--
качество туристических услуг
Анотація:
Розглянуто основні положення мотиваційного менеджменту, проаналізовано залежність прибутку фірми від ступеня мотиваційного сприйняття, обгрунтовано комплекс заходів, спрямованих на розвиток мотиваційного менеджменту в туристичній організації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
5.
Чіанг, Че-Чао
(науковий співробітник кафедри менеджменту спорту та дозвілля Університету Чнг Шіу; м.Каохсіонг; Тайвань; Dr.).
Сприйняття туристами цінності та програми готельної діяльності / Ч. -Ч. Чіанг> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес
--
готельний бізнес
--
программа лояльности
--
програма лояльності
--
туризм
--
туризм
--
ценность для клиента
--
цінність для клієнта
--
туристичний маркетинг
--
туристический маркетинг
--
качество туристических услуг
--
якість
туристичних
послуг
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
Анотація:
Показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити
якість
обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
6.
Копитко, В. І.
Напрямки підвищення якості транспортного туризму підприємствами туристичної галузі в рекреаційних регіонах України [Електронний ресурс] / В. І. Копитко, Ю. В. Терещак> // Вісник економіки транспорту і промисловості : зб. наук.-практ. ст. / Укр. держ. акад. залізнич. трансп. - Харків, 2015. -
Вип. 53
. - С. 75-82. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/4859/1/4Kopytko.pdf. - Повний текст (505,84 kB)
УДК
338.48:330.341.1
Рубрики:
Економіка
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа
--
праці ДІІТу
--
ЛФ
--
економіка
--
экономика
--
транспортний туризм
--
культурно-пізнавальний туризм
--
інформаційний простір
--
рекреаційні регіони
--
туристичний потенціал регіону
--
якість
туристичних
послуг
--
транспортный туризм
--
культурно-познавательный туризм
--
информационное пространство
--
рекреационные регионы
--
туристический потенциал региона
--
качество туристических услуг
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст (505,84 kB)
Дод.точки доступу:
Терещак, Ю. В.; Копитко, В. И.
Знайти схожі
>
7.
06
У 45
Український державний університет залізничного транспорту (Харків)
Копитко, В. І.
(д-р екон. наук, проф.).
Напрямки підвищення якості транспортного туризму підприємствами туристичної галузі в рекреаційних регіонах України / В. І. Копитко, Ю. В. Терещак> //
Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей) / Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2016. -
Вип. 53
. - С. 75-82 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.48:330.341.1
Рубрики:
Туризм
Економіка
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
транспортний туризм
--
транспортный туризм
--
інноваційний продукт
--
инновационный продукт
--
культурно-пізнавальний туризм
--
культурно-познавательный туризм
--
інформаційний простір
--
информационное пространство
--
рекреаційні регіони
--
рекреационные регионы
--
туристичний потенціал регіону
--
туристический потенциал региона
--
якість
туристичних
послуг
--
качество туристических услуг
--
праці ДІІТу
--
труды ДИИТа
--
ЛФ
Дод.точки доступу:
Дикань, В. Л. \ред.\; Терещак, Ю. В. (канд. техн. наук, доц.); Копитко В. И.; Український державний університет залізничного транспорту(Харків)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)