Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=конкурентоспроможність туристичної компанії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   65.433-6
   Я 75


    Ярмолка, В. М. (старший викладач; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна).
    Вплив мотиваційного аспекту на управління якістю послуг туристичних фірм / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 173-179 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- управління персоналом -- управление персоналом -- мотивація персоналу -- мотивация персонала -- кваліфікація персоналу -- квалификация персонала -- якість персоналу -- качество персонала -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- людські ресурси -- конкурентоспроможність туристичної компанії -- конкурентоспособность туристической компании -- мотивационный менеджмент -- мотиваційний менеджмент -- туристическая организация -- туристична організація -- туристична компанія -- туристическая компания -- удолетворение потребностей -- задоволення потреб -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг
Анотація: Розглянуто основні положення мотиваційного менеджменту, проаналізовано залежність прибутку фірми від ступеня мотиваційного сприйняття, обгрунтовано комплекс заходів, спрямованих на розвиток мотиваційного менеджменту в туристичній організації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)